Η Renault έχει κάνει ένα τεράστιο βήμα προόδου με τον νέο της κινητήρα, σύμφωνα με τις εντυπώσεις που άφησε αυτός στην Toro Rosso.
Ο Γάλλος κατασκευαστής έχει μια νέα μονάδα ισχύος, αλλαγμένη κατά 95% σε σχέση με το 2016, με στόχο την αισθητή βελτίωση της απόδοσης.
Στις πρώτες δοκιμές βέβαια, η Toro Rosso αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας και δεν μπόρεσε να καλύψει όσα χιλιόμετρα επιθυμούσε, αυτό όμως δεν εμπόδισε τους ιθύνοντες της ομάδας να επαινέσουν τη δουλεία που έχει κάνει η γαλλική εταιρία στον τομέα της απόδοσης.
«Το καλό με τη Renault είναι ότι από πλευράς απόδοσης, σε σχέση με την τελευταία φορά που συνεργαστήκαμε, έχουν σίγουρα αλλάξει σελίδα”, δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής James Key.
“Οι εντυπώσεις μας είναι θετικές. Είναι αδύνατο να πούμε σε αυτό το στάδιο που ακριβώς βρίσκεται σε απόδοση, αλλά υπάρχει σίγουρα μια σημαντική βελτίωση σε σχέση με το παρελθόν, αλλά και με πέρυσι”.
“Μπορείς να το δεις ότι είναι πραγματική. Δεν είναι απλώς μια τιμή που προέρχεται από το δυναμόμετρο”.
“Έτσι, από άποψη απόδοσης, είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό που βλέπουμε μέχρι τώρα.”
Ο Key δεν αποκάλυψε τα αίτια των προβλημάτων αξιοπιστίας που αντιμετώπισε η ομάδα με τον κινητήρα, αλλά ήταν ανένδοτος ότι δεν είχαν σχέση με τον τρόπο που η ομάδα είχε εγκαταστήσει τη μονάδα ισχύος.
“Νομίζω ότι οι λόγοι για τα προβλήματα πρέπει σαφώς να έρθουν από την Renault”, δήλωσε ο Key.
«Είχαμε κάποια ζητήματα και δεν νομίζω ότι είναι η εγκατάσταση που που κάναμε που συνδέεται με αυτά, από ό,τι μπορούμε να πούμε”.
“Προφανώς, ό,τι συνέβη με τη μονάδα ισχύος το συζητήσαμε, και δεν φαίνεται να σχετίζεται με κάτι συγκεκριμένο στο αυτοκίνητό μας”.
Η Toro Rosso έκανε και μια μέρα γυρισμάτων την εβδομάδα πριν από την έναρξη των δοκιμών που επίσης διακόπηκε από ένα θέμα στον κινητήρα της Renault, αλλά ο αρχηγός της ομάδας, Franz Tost, προσπάθησε να υποβαθμίσει τα προβλήματα.
“Είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο και είναι ένα μείγμα από τα πάντα», είπε.
«Για παράδειγμα, (την Τετάρτη) με τον Kvyat, είχαμε ένα πρόβλημα με το ρουλεμάν του συμπλέκτη, και στη συνέχεια με τον Sainz την τελευταία ημέρα, η Renault αποφάσισε να αλλάξει τον κινητήρα”.
“Αλλά είμαι πεπεισμένος ότι με τη Renault θα λύσουμε όλα αυτά τα μικρά προβλήματα”.
«Δεν είναι τίποτα σημαντικό. Είμαι αρκετά αισιόδοξος ότι θα είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένοι για το δεύτερο τεστ και τους αγώνες”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!