Ο Harry Tincknell περιέγραψε τον αγώνα της GTE-Pro του Le Mans μεταξύ του πληρώματος που κέρδισε με το No. 97 της Aston Martin Vantage GTE και της πρωτοπόρου Ferrari σαν “ένα παιχνίδι μεταξύ της γάτας και του ποντικού”.
Οι Tincknell, Alex Lynn και Maxime Martin επικράτησαν σε μία μακροσκελή μάχη μεταξύ της Aston Martin και της AF Corse Ferrari 488 GTE Evo με το No. 51 που υπερασπίστηκαν την νίκη οι James Calado, Alessandro Pier Guidi και Daniel Serra.
Μετά από την φρενήρη εναρκτήρια 6η ώρα του αγώνα με τα δύο αυτοκίνητα του κάθε κατασκευαστή φάνηκε ποιοι θα είναι πιο ισχυροί για την διάκριση στην κατηγορία, μόνο ένας από την κάθε ομάδα έμεινε στον ίδιο γύρο μέχρι το τέλος.
Την Κυριακή η Aston Martin και η Ferrari αντάλλαξαν μεταξύ τους το προβάδισμα λόγο διαφορετικής στρατηγικής των pit stop, η οποία περιλάμβανε διαφορετικές επιλογές στις χρήση των ελαστικών.
Το αυτοκίνητο της Aston Martin φρόντισε να κάνει 3 γύρους νωρίτερα pit stop από την Ferrari, ενώ οι αντίθετοι χρόνοι τους οποίους έκαναν τα δύο αυτοκίνητα διπλό stint με τα ελαστικά της Michelin έδωσαν το στοιχείο της “γάτας και τους ποντικιού” όπως περιέγραψε ο Tincknell.
Επιπλέον, η Aston Martin έκανε μία προγραμματισμένη κίνηση για να διαρκέσει σε ολόκληρο τον αγώνα χωρίς να χρειαστεί να σπαταλήσει χρόνο στην αλλαγή φρένων, η οποία την βοήθησε να έχει το πάνω χέρι.
Ο Tincknell, ο οποίος κέρδισε στο ντεμπούτο του με την Aston Martin με την είσοδο του No. 97 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA με τους Martin και Lynn δήλωσε ότι η ομάδα “ποτέ δεν ήταν σίγουρη για το πως θα εξελιχθεί” εναντίον της Ferrari.
“Πιστεύω ότι στις στροφές υψηλής ταχύτητας και στις στροφές κάθετης δύναμης είμασταν πολύ δυνατοί,” είπε ο Tincknell στο Sportscar365.
“Είναι ένα πολύ εντυπωσιακό αυτοκίνητο αλλά ήξερα τι θα συμβεί καθώς στις Porsche Curves ακολούθησα αυτό που έκανα στο παρελθόν (με το Ford GT).
“Η αγωνιστική ικανότητα ήταν πολύ δυνατή και από αυτή την πλευρά έγινε ελαφρώς ευκολότερο από ότι είχα συνηθίσει στο παρελθόν.
“Έμαθα ένα απίστευτα μεγάλο αριθμό πραγμάτων κατά την διάρκεια του αγώνα, ειδικά στα δύο πρώτα stints όταν οι δύο Ferraris με προσπέρασαν. Πίστευα ότι θα ήταν πάρα πολλές οι 24 ώρες.
“Αλλά έμαθα πολλά κατά την διάρκεια αυτών των stints και τα χρησιμοποίησα ως πλεονέκτημα αργότερα όταν πέρασα τον Serra στο δεύτερο chicane το πρωί.
“Ήταν ένα παιχνίδι γάτας και ποντικού. Εμείς ήμασταν με φρέσκα ελαστικά και αυτοί είχαν χρησιμοποιημένα ελαστικά, και αντίστροφα.
“Ποτέ δεν ήμασταν σίγουροι για το πως θα εξελισσόταν, αλλά είμασταν σίγουροι ότι είχαμε ένα αυτοκίνητο, την ομάδα και τους ανθρώπους να το κάνουμε.
Ο Lynn, που είδε με το αυτοκίνητο της καρό σημαία, πρόσθεσε ότι ήταν “περήφανος” για την “τεράστια βελτίωση” της ομάδας από τις δύο προηγούμενες εκδηλώσεις του Le Mans όπου η Aston Martin αγωνίστηκε με την παρούσα γενιά Vantage που παρουσιάστηκε στις αρχές του 2018.
“Είναι αρκετά τεκμηριωμένο ότι είχαμε μία αρκετά “επώδυνη” πορεία τα τελευταία δύο χρόνια, ιδίως όσον αναφορά αυτόν τον αγώνα,” δήλωσε ο Βρετανός οδηγός.
“Είναι πάρα πολλές οι 24 ώρες όταν αγωνίζεσαι για μεγάλο διάστημα εκτός ρυθμού.
“Για να κάνουμε αυτό που κάναμε με το στυλ που το κάναμε, με επιθετικό τρόπο, είμαι πολύ περήφανος για το τι μπόρεσε η ομάδα να επιτύχει, και για την τεράστια βελτίωση που έχει κάνει το αυτοκίνητο σε κάθε γύρο ξεχωριστά, σε ισορροπία και αξιοπιστία.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!