Με το Rally Safari να αναμένεται το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Μαρτίου, δύο από τους οδηγούς που δεν ξεκίνησαν με τον καλύτερο τρόπο το 2024 ψάχνουν μια ευκαιρία να ξεχωρίσουν.
Ο Φινλανδός πρωταθλητής, Kalle Rovanpera, παρά το γεγονός πως για φέτος θα επισκέπτεται part-time το WRC, έχει τερματίσει 1ος και 2ος στις δύο προηγούμενες εξορμήσεις του στο Rally Safari. Ένα ανάλογο αποτέλεσμα σε λίγες ημέρες θα του έδινε μια καλή ώθηση, μετά και το Rally Σουηδίας που οι ελπίδες του για νίκη και βάθρο δέχτηκαν πλήγμα από πολύ νωρίς.
“Με ενθουσιάζει η επιστροφή στην Κένυα”, δήλωσε ο Rovanpera. “Είναι ένα πολύ καλό rally για μένα αλλά και την ομάδα: έχουμε πετύχει κάποια εντυπωσιακά αποτελέσματα εδώ. Η ατμόσφαιρα είναι επίσης όμορφη και πραγματικά ανυπομονώ για τον αγώνα”.
“Θα έχει ενδιαφέρον η εποχή που τρέχουμε φέτος, κατά τη διάρκεια των βροχών δηλαδή. Αναμένουμε πως θα βρούμε μπροστά μας πολύ περισσότερη λάσπη. Ήδη τα προηγούμενα χρόνια βρήκαμε μπροστά μας βροχή και πάντα σε αυτές τις συνθήκες μιλάμε για δύσκολες καταστάσεις και ολισθηρό τερέν”.
“Η μεγαλύτερη πρόκληση θα είναι να διατηρήσουμε σταθερό και αξιόπιστο ρυθμό όλες τις ημέρες και να αποφύγουμε τα προβλήματα. Το Rally Σουηδίας δεν πήγε όπως σχεδιάζαμε. Έχω μεγάλη όρεξη για ένα καλό αποτέλεσμα στην Κένυα”.
Next week 🤩 🇰🇪 pic.twitter.com/scSllKWqdG
— World Rally Championship (@OfficialWRC) March 22, 2024
Στο ίδιο κλίμα με τον Rovanpera κινήθηκε και ακόμα ένας οδηγός που για την ώρα νιώθει πως μπορεί να αποδώσει πολύ καλύτερα, ο Ott Tanak.
Στους πρώτους δύο γύρους, σε Monte Carlo και Σουηδία, κάποια λάθη από την πλευρά του οδηγού και μικροπροβλήματα του i20 N του, τον έχουν φέρει στην 5η θέση της βαθμολογίας, 27 βαθμούς μακριά από τον πρωτοπόρο και teammate του, Thierry Neuville.
Αν και κατά το παρελθόν έχει αποδώσει εξαιρετικά στην Αφρική, ο πρωταθλητής του 2019 δύσκολα πετυχαίνει σταθερή απόδοση σε όλο το δύσκολο τριήμερο στη Naivasha. Η 3η θέση το 2021 είναι και το μέγιστο που έχει φτάσει, κάτι που θέλει να το αλλάξει το επόμενο Σαββατοκύριακο.
“Προσωπικά, δεν έχω καταφέρει να μπω σε ρυθμό ακόμα φέτος και δεν έχω επιδείξει μεγάλα αποτελέσματα. Ελπίζω να το αλλάξω αυτό κάνοντας καθαρούς αγώνες και πετυχαίνοντας κάτι καλό στο rally αυτό. Πρέπει να φέρω αποτέλεσμα”.
“Το Rally Safari της Κένυας είναι ιδιαίτερη πρόκληση. Για να τα πας καλά χρειάζεται αντοχή ειδικά όταν ο καιρός μπορεί να αποβεί απρόβλεπτος και οι δρόμοι είναι πολύ τραχείς. Συνολικά, η νίκη είναι ένα δύσκολο επίτευγμα εκεί. Στις ειδικές, πολλά εξαρτώνται από το πώς αποδίδει και το ίδιο το πακέτο του αυτοκινήτου”.
“Φυσικά, με τα τωρινά Rally1 που έχουμε, υπάρχουν σημεία που δεν μπορείς να πας τέρμα το γκάζι. Εξακολουθεί η επίδοση όμως να παίζει κομβικό ρόλο”.
Έχοντας δυσκολευτεί με το πακέτο του i20 N σε Monte και Umea, ο Tanak ελπίζει πως η δουλειά που έγινε πάνω στο αυτοκίνητο από την ομάδα, μετά και τις δοκιμές προετοιμασίας για την Κένυα, θα φέρει βελτιωμένη επίδοση.
“Οι προετοιμασία και οι δοκιμές στην Ισπανία ήταν σημαντικές για μας. Στα τελευταία δύο rally δυσκολεύτηκα με την χαρτογράφηση του κινητήρα. Έπρεπε λοιπόν να πάμε σε υψηλά υψόμετρα και να φτιάξουμε λίγο τις ανάγκες μας για να είμαστε πιο άνετοι στην Κένυα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!