Οι φήμες των προηγούμενων εβδομάδων έγιναν πραγματικότητα, με τον Ott Tanak να έρχεται σε συμφωνία με την M-Sport για μια θέση στην ομάδα το 2023.
Ο πρωταθλητής του 2019 στο WRC αποχώρησε στο τέλος της φετινής σεζόν από τη Hyundai, λύνοντας πρόωρα τη συνεργασία του με την κορεάτικη φίρμα, δεδομένου ότι αρχικά βρισκόταν υπό συμβόλαιο και για την επόμενη σεζόν.
Ο Εσθονός αρχικά είχε αφήσει να εννοηθεί πως ίσως πάρει ένα χρόνο διάλειμμα από τη δράση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally. Ωστόσο, έπειτα από διαπραγματεύσεις με τους Malcolm Wilson και Richard Milener, ο Tanak επέστρεψε στην ομάδα που τον ανέδειξε, κάνοντας μάλιστα και δοκιμή με το Ford Puma της ομάδας την προηγούμενη εβδομάδα στην Αγγλία.
Ο Tanak, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του DirtFish, σύναψε πολυετή συνεργασία με την M-Sport, ενώ θα συνεχίσει να έχει συνοδηγό τον Martin Jarveoja.
“Είναι αλήθεια πως οι συζητήσεις κράτησαν περισσότερο απ’ την πρώτη φορά που ο Ott ήρθε στην ομάδα, αλλά η συμφωνία αυτή είναι συμφέρουσα και για τις δύο πλευρές”, δήλωσε στο DirtFish πηγή που βρισκόταν κοντά στις διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις δύο πλευρές.
“Ο ενθουσιασμός εντός της M-Sport είναι μεγάλος. Ο Tanak θεωρείται μέλος της ομάδας και η συμφωνία αυτή είναι ουσιαστικά η επιστροφή του ασώτου υιού”.
Ο Tanak παίρνει τα σκήπτρα από τον Craig Breen ως ο πρώτος οδηγός της M-Sport, με τον Ιρλανδό να ακολουθεί την αντίθετη πορεία και να έρχεται σε συμφωνία με τη Hyundai για του χρόνου.
Οι υπόλοιποι οδηγοί που θα συνθέσουν το οδηγικό τιμ της βρετανικής ομάδας δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστοί, με τις ανακοινώσεις να αναμένονται σύντομα, δεδομένου ότι στις 16 Ιανουαρίου ξεκινά το πρωτάθλημα του 2023, αρχής γενομένης με το Rally Monte Carlo.
Tänak 🤝 M-Sport
2023
Let’s do this 💪— M-Sport (@MSportLtd) December 7, 2022
Για την απόφασή του αυτή, ο Tanak έδωσε συνέντευξη στο DirtFish, λέγοντας:
“Ήθελα να βρίσκομαι σε ένα μέρος όπου θα εστιάζω πλήρως στο να κάνω τα πάντα εντός των δυνάμεων της ομάδας ώστε να παλέψουμε για τον τίτλο. Και αυτός ήταν ξεκάθαρα ένας από τους λόγους που με έφεραν στην M-Sport. Στόχος μου προφανώς είναι το Πρωτάθλημα Οδηγών”.
“Ξέρω τη δύναμη που έχει η M-Sport, όμως και το Puma δείχνει πως ήταν πολύ, πολύ δυνατό αγωνιστικό ευθύς εξ’ αρχής. Φαίνεται πως είναι η βάση πάνω στην οποία μπορείς να χτίσεις για να πας παραπέρα”.
“Και φυσικά, από πίσω βρίσκεται η Ford, η οποία θέλει να αποδείξει πως μπορεί να πετύχει στα Rally. Θα έλεγα λοιπόν πως με τη Ford και την M-Sport βλέπω πως υπάρχει η δυνατότητα να χτίσουμε ξανά κάτι από κοινού”.
Μένει πλέον να φανεί ποιοι οδηγοί αναμένεται να πλαισιώσουν τον Εσθονό, με τα φαβορί αυτή τη στιγμή να είναι οι Pierre-Louis Loubet και Adrien Fourmaux, ενώ part-time συμμετοχή στο καλεντάρι του 2023, καθώς και πολύτιμη συνεισφορά στην εξέλιξη του Puma, ενδέχεται να έχει ο Sebastien Loeb, που φέτος έδειξε ότι το Puma έχει προοπτικές για κάτι καλό.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!