Ο Διευθυντής της ομάδας Racing Point, Otmar Szafnauer, επαίνεσε τη Mercedes και το σύστημα DAS (Dual-Axis Steering).
Ο Szafnaurer συνέκρινε το σύστημα της Mercedes με το F-Duct της McLaren του 2010 από την άποψη ενός συστήματος που θα φέρει μικρά αλλά ζωτικά οφέλη στο μονοθέσιο.
“Μοιάζει με ένα έξυπνο κομμάτι της εφευρετικότητας”, δήλωσε ο Szafnauer. “Είμαι βέβαιος ότι όλοι θα δουν πόσο γρήγορα μπορούν να το πάρουν στο μονοθέσιο τους.”
“Θυμόσαστε το F-Duct της McLaren; Το ίδιο πράγμα.”
“Βγήκαν με αυτό και όλοι οι άλλοι προσπάθησαν να το αντιγράψουν. Μέχρι το τέλος νομίζω ότι όλοι το είχαμε αν θυμάμαι σωστά.”
“Παρόμοια με το διπλό διαχύτη, αν και αυτό ήταν λιγότερο οπτικό.”
Ενώ το σύστημα έχει απαγορευτεί για το 2021, οι κανονισμοί που δηλώνουν ότι το τιμόνι μπορεί να κινηθεί μόνο με κυκλική κίνηση, το αφεντικό της Racing Point δεν στοιχηματίζει ενάντια στο σύστημα που είναι προσαρμοσμένο για χρήση πέρα από την τρέχουσα σεζόν.
“Ακόμα και σε ένα τέτοιο έτος, αν κάνει μεγάλη διαφορά, θα πρέπει να το κάνουμε”, συνέχισε ο Szafnauer. “Ένα τέτοιο σύστημα θα μπορούσε να μεταφερθεί στο 2021. Οι περιορισμοί του 2021, αν και υπάρχουν πολλοί, είναι κυρίως αεροδυναμικοί, έτσι πρέπει να πετάξουμε εκτός την αεροδυναμική.”
“Δεν το καταλαβαίνουμε αρκετά καλά, μερικές ομάδες θα πουν ότι είναι παράνομο.”
“Θα ήταν ασυνήθιστο για την FIA να πει ναι και μετά όχι, αλλά το έχουν κάνει στο παρελθόν.”
Η σχέση της Racing Point και της Mercedes έχει ήδη αμφισβητηθεί, με την νέα RP20 να φέρει την ετικέτα “The Pink Mercedes” για όλες τις ομοιότητες.
Εάν το σύστημα εμφανιστεί στη Racing Point στα πρώτα στάδια της σεζόν, αυτή η σχέση θα επιστρέψει πιθανότατα στα πρωτοσέλιδα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!