Η αρνητική πορεία της Suzuki στο φετινό πρωτάθλημα του MotoGP επηρεάστηκε μεταξύ άλλων και από την λάθος επιλογή του Iannone στα χαρακτηριστικά του μοτέρ που δόθηκε για την ομολογκασιόν πέρσι τον χειμώνα.
Μετά την πρώτη νίκη από το 2007 την περασμένη χρονιά στο Silverstone με τον Maverick Vinales η Suzuki έχει μια πολύ δύσκολη χρονιά φέτος, με τους νέους της αναβάτες Iannone και Alex Rins να βρίσκονται αντίστοιχα στην 16η και 20η θέση στην κατάταξη του πρωταθλήματος.
‘Ένα από τα αδύναμα χαρακτηριστικά της Suzuki αυτή την χρονιά είναι τα χαρακτηριστικά του κινητήρα. Ο Vinales και ο team mate του Aleix Espargaro κατανόησαν πέρσι πως μπορούσες να μπούνε σε κάποιες στροφές πολύ επιθετικά αλλά δεν είχαν την απαιτούμενη δύναμη στην έξοδο όπως και στην τελική ταχύτητα.
Για να αντισταθμίσουν αυτό το πρόβλημα οι άνθρωποι στην Suzuki έφτιαξαν έναν νέο κινητήρα από την αρχή ο οποίος δεν είχε δοκιμαστεί στην πίστα μέχρι μια ιδιωτική δοκιμή που έγινε στο Jerez τον περασμένο Νοέμβριο.
Ο Rins δεν πήρε μέρος στην συγκεκριμένη δοκιμή καθώς ήταν τραυματισμένος ύστερα από ένα ατύχημα στην Βαλένθια και το βάρος σήκωσε ο Iannone, όπως και την τελική απόφαση για τα χαρακτηριστικά που θα χρησιμοποιούνταν.
Δοκίμασε δύο μοτέρ στο Jerez, ένα με βάση το μοτέρ του 2016 και ένα τελείως νέο. Ο Iannone κατέληξε πως το νέο ήταν ξεκάθαρα καλύτερο και έτσι η Suzuki προχώρησε με αυτό. Αλλά τα κακά αποτελέσματα οδήγησαν την Suzuki να σκεφτεί πως η αίσθηση που μετέφερε ο Iannone δεν ήταν σωστή.
Αυτή η θεωρία κέρδισε ακόμα περισσότερο έδαφος όταν ο Iannone και ο Rins δοκίμασαν έναν κινητήρα παρόμοιο με αυτό του 2016 τον προηγούμενο μήνα στο Brno και κατέληξαν πως είναι ευχαριστημένοι με αυτό που προσφέρει.
«Στις δοκιμές που κάναμε μετά το Brno ο Alex δοκίμασε έναν κινητήρα με παρόμοια χαρακτηριστικά με αυτόν του 2016 και ήταν πολύ ευχαριστημένος,» ανέφερε ο Brivio. «Ο Andrea το δοκίμασε ήδη και μας είπε ακριβώς τα ίδια σχόλια. Το πρόβλημα είναι πως δεν μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε λόγο κανονισμών.»
«Θα μπορέσουμε να δοκιμάσουμε κάποια νέα χαρακτηριστικά στην περίοδο που απομένει, όπως και κάποια νέα κομμάτια για τον κινητήρα του 2018 όπου και θέλουμε να έχουμε έτοιμο στην Βαλένθια τον Νοέμβριο.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!