Ο Carlos Sainz περιέγραψε το σαββατοκύριακο στην Μελβούρνη ως “μία μικρή καταστροφή” ύστερα από τα προβλήματα που αντιμετώπισε στο τιμόνι πριν σπινιάρει στο Grand Prix της Αυστραλίας αναγκάζοντας τον στην πρώτη εγκατάλειψη της σεζόν.
Μετά από μία αργή εκκίνηση, ο Sainz έπεσε από την 9η στην 14η θέση – έχοντας ξεκινήσει με την σκληρή γόμα σε μια προσπάθεια να αναπληρώσει το έδαφος μετά από τις απογοητευτικές κατατακτήριες – και καθώς πάλευε με τον Zhou Guanyu στον 2ο γύρο, έτρεξε στο γρασίδι στη στροφή 9, έχασε τον έλεγχο και άφησε τη Ferrari του στα χαλίκια.
“Έκανα ένα λάθος στην εκτίμηση της πρόσφυσης σίγουρα,” δήλωσε αυτός. “Αυτό που σαφώς δεν ήταν σωστό σήμερα ήταν ότι είχαμε και πάλι προβλήματα με το τιμόνι. Έπρεπε να αλλάξουμε το τιμόνι ένα λεπτό πριν φύγουμε για τον γύρο προθέρμανσης και το τιμόνι δεν ήταν καλά τοποθετημένο σε μερικούς διακόπτες, πράγμα που σήμαινε ότι στην αρχή είχα το anti-stall.
“Δεν ήμασταν τέλειοι αυτό το σαββατοκύριακο, ήταν λίγο καταστροφικό, οπότε πρέπει να μάθουμε από αυτό και ήμουν ο πρώτος που έκανα λάθος.”
Αυτός πρόσθεσε: “Σίγουρα τα μονοθέσια είναι λίγο πιο δύσκολα. Τα σκληρά ελαστικά είναι πιο σκληρά – αυτά είναι πιο δύσκολα στην διαχείριση τους στο ξεκίνημα και σήμερα πλήρωσα αυτό το τίμημα.
“Αλλά φυσικά υπάρχουν ανθρώπινα λάθη, ειδικά στο ξεκίνημα της σεζόν μέχρι να μάθουμε αυτά τα μονοθέσια. Αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία, δεν έπρεπε να είχα κάνει αυτό το λάθος και δεν θα έπρεπε να έχουμε τα προβλήματα με το τιμόνι που είχαμε.”
Ο teammate του Charles Leclerc κυριάρχησε στην Αυστραλία κερδίζοντας τον 2ο αγώνα σε τρία Grands Prix αυτή την σεζόν και επέκτεινε το προβάδισμα του στο πρωτάθλημα οδηγών στους 34 βαθμούς από τον George Russell, με τον Sainz να είναι 4 βαθμούς μακριά.
“Αυτό το μονοθέσιο στο χειρότερο δυνατό σενάριο μπορεί να βρεθεί στην πρώτη 4αδα με ένα καλό comeback,” πρόσθεσε ο Sainz.
“Χωρίς τα προβλήματα χθες, χωρίς τα προβλήματα σήμερα θα έπρεπε να είχαμε παλέψει για μια νίκη, οπότε το να φύγουμε με μηδέν βαθμούς είναι πολύ απογοητευτικό. Πρέπει να είμαστε τέλειοι ως ομάδα και αυτό το σαββατοκύριακο σαφώς δεν ήμασταν.”
Η εγκατάλειψη του ολοκληρώνει μια σειρά 17 αγώνων στους βαθμούς και ένα σερί 31 αγώνων όπου τερμάτισε, και τα δύο ήταν τα μεγαλύτερα ενεργά σερί.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!