Ο Ισπανός ήταν πέμπτος στους πρώτους γύρους, όταν έχασε τον έλεγχο του πίσω μέρους του μονοθεσίου του στη στροφή 4 και κατέληξε στο χαλίκι, κάνοντας τελικά ό,τι έπρεπε για να επανέλθει στην πίστα και στη συνέχεια στην τέταρτη θέση. Μετά από ένα ακόμη Σαββατοκύριακο όπου οι ελπίδες του «ναυάγησαν» από ένα περιστατικό – υπέστη επίσης ατυχήματα κατά τη διάρκεια του αγώνα στην Αυστραλία, στις Κατατακτήριες της Imola και τις Δοκιμές στο Miami – ο Sainz εργάζεται σκληρά για να προσπαθήσει να νιώσει πιο άνετα με το μονοθέσιο της Ferrari 2022.
«Το αυτοκίνητο βρισκόταν “στην κόψη του ξυραφιού” στην είσοδο της γωνίας για μένα όλο το Σαββατοκύριακο και ο συνδυασμός του βρώμικου αέρα του αυτοκινήτου μπροστά και μιας πολύ μεγάλης ριπής ανέμου με έκανε να χάσω τον έλεγχο του πίσω μέρους και να κάνω μια περιστροφή», εξήγησε ο Sainz. «Συμβαίνουν τέτοια πράγματα. Έμαθα από αυτό και προχωράω.
«Διατηρώ τη θετικότητα και το κίνητρο να αλλάξω τα πράγματα όσο το δυνατόν συντομότερα. Δεν ήταν εύκολο. Μπορείτε πιθανώς να δείτε από τις κάμερες εντός αυτοκινήτου και από τα λάθη ότι δυσκολεύομαι αρκετά για να το οδηγήσω και να καταλάβω πώς να έχω τη μέγιστη δυνατή απόδοση από αυτό.
“Μου έδωσε μια εντελώς νέα πρόκληση στην καριέρα μου στη Formula 1”, πρόσθεσε ο Sainz, “και πρέπει να σκέφτομαι έξω από το κουτί, να οδηγώ έξω από το κουτί, και με αυτό έρχονται τα λάθη, από τα οποία απορρέουν πράγματα που πρέπει να μάθω. Δουλεύω σκληρά για να προσπαθήσω να το παλέψω και να προσπαθήσω να το κάνω να δουλέψει το συντομότερο δυνατό.”
“Υπήρξε ένας συνδυασμός ατυχιών και λαθών από την πλευρά μου, που επίσης μετράει, αλλά νομίζω ότι στο μέλλον θα αλλάξει ξαφνικά ή σιγά σιγά αυτή η κατάσταση και απλά πρέπει να συνεχίσω τη σκληρή δουλειά”.
Ο Sainz απέχει τώρα 45 βαθμούς από τον πρωτοπόρο του Πρωταθλήματος και εξακολουθεί να είναι 39 πίσω από τον Charles Leclerc μετά την εγκατάλειψη του ομόσταυλού του. Επίσης, είπε ότι θα αναζητούσε στην άλλη πλευρά του γκαράζ για έμπνευση για να προσπαθήσει να λύσει τα προβλήματά του.
«Είναι πολύ συγκεκριμένο, είναι πολλές οι λεπτομέρειες. Πιθανότατα είναι πάρα πολύ για να το αναλύσεις σε μια συνέντευξη ή να το εκφράσεις με λόγια γιατί πιστεύω ότι αξίζει επίσης κάποια ιδιωτικότητα και ομαδικό απόρρητο. Νομίζω ότι μπορείτε να δείτε από τις κάμερες ότι δεν είμαι ακόμα εκεί που πρέπει με το αυτοκίνητο σε σύγκριση με πέρυσι, ότι δεν οδηγώ φυσικά, ότι το αυτοκίνητο είναι λίγο αιχμηρό για τα γούστα μου, αλλά έτσι είναι τα πράγματα και αυτή είναι η πορεία των πραγμάτων.
«Μπορείς είτε να προσαρμοστείς είτε να φέρεις το αυτοκίνητό σου λίγο πιο κοντά στις προτιμήσεις σου. Ούτως ή άλλως αυτά τα δύο πράγματα χρειάζονται χρόνο και χρειάζονται επίσης γνώση και εμπειρία. Χρειάζονται λάθη και δοκιμές και πάλι λάθη. Αυτή είναι η διαδικασία στην οποία βρίσκομαι τώρα, και αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα που θα προσπαθήσω να διορθώσω το συντομότερο δυνατό.
«Ταυτόχρονα, έχω έναν οδηγό που κάνει εξαιρετική δουλειά όπως ο Charles με αυτό το αυτοκίνητο. Οδηγεί σε πολύ υψηλό επίπεδο, συνδυάζει εξαιρετικά εντυπωσιακούς χρόνους ενός γύρου, έναν εντυπωσιακό τρόπο οδήγησης και δεν μπορώ παρά να τον θαυμάσω και να προσπαθήσω από τη μία να τον αντιγράψω και από την άλλη να προσπαθήσω να προσαρμόσω λίγο περισσότερο τον τρόπο οδήγησης του στην προτίμηση μου να είμαι γρηγορότερος.
“Αυτό είναι. Μερικές φορές πάει έτσι και ως οδηγός πρέπει απλώς να περάσεις από μια διαδικασία και να προκαλέσεις τον εαυτό σου».
Αυτό δεν σημαίνει ότι ο Sainz ανησυχεί για τις πιθανότητές του να ανταποκριθεί στο Μονακό, καθώς ήταν πολύ κοντά τόσο στην pole position όσο και τη νίκη στο Πριγκιπάτο το 2021.
«Στο Μονακό, ναι, νιώθω πάντα σίγουρος, πάντα νιώθω γρήγορος εκεί, πάντα νιώθω ότι μπορώ να κάνω γύρους εκεί, αλλά χρειάζεσαι επίσης εμπιστοσύνη στο μονοθέσιο και χρειάζεσαι επίσης μια ισορροπία που σου αρέσει γύρω από το Μονακό Μέχρι να πάω εκεί και να δω πως συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο, δεν μπορώ να σας πω ακριβώς τι πρόκειται να συμβεί. Αλλά θα πάω το Σαββατοκύριακο, όπως πάντα, με το κίνητρο και τη σκέψη ότι μπορώ να κερδίσω. Σίγουρα αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!