Ο Carlos Sainz της Ferrari πιστεύει ότι οι οδηγοί θα μπορέσουν να πιέσουν πιο σκληρά με την νέα γόμα 18 ιντσών της Pirelli από ότι με την προηγούμενη γενιά ελαστικών.
Οι δοκιμές στην Βαρκελώνη ήταν η πρώτη φορά για τις ομάδες και τους οδηγούς οι οποίοι είχαν την εμπειρία να αξιοποιήσουν τα αγωνιστικά ελαστικά 18 ιντσών όπου συνδυάζονται με τα μονοθέσια του 2022 για τα οποία είχαν σχεδιαστεί, αφού τα είχαν δοκιμάσει σε τροποποιημένα μονοθέσια πέρυσι.
Δεδομένου ότι υπήρχαν τόσα πολλά καινούργια πράγματα στο πακέτο του 2022, τα ελαστικά δεν ήταν το κύριο θέμα συζήτησης στο paddock της Βαρκελώνης, υπονοώντας ότι η αλλαγή δεν έκανε σημαντική διαφορά.
Ωστόσο, ο Sainz, ο οποίος έτρεξε τους περισσότερους γύρους στην εβδομάδα από οποιονδήποτε άλλο, πιστεύει ότι αυτά τα ελαστικά θα επιτρέψουν στους οδηγούς να πιέσουν περισσότερο, κάτι το οποίο ήταν αναγκαίο τα προηγούμενα χρόνια.
“Πέρυσι πραγματοποίησα αρκετές δοκιμές, πιστεύω ότι ολοκλήρωσα 3 ή 4 ημέρες συνολικά με τις γόμες,” δήλωσε ο Ισπανός.
“Και αυτά (τα ελαστικά) δείχνουν ότι ταιριάζουν καλά με την νέα γενιά των μονοθέσιων, και φαίνεται ότι σου επιτρέπουν τουλάχιστον να τα πιέσεις λίγο περισσότερο.
“Και συγκριτικά με άλλες χρονιές, ίσως υπάρχει λίγο λιγότερη υπερθέρμανση, λίγο λιγότερη φθορά, αλλά υπάρχει η φθορά, υπάρχει ένα ελαστικό το οποίο αλλοιώνει ένα άλλο ελαστικό το οποίο υπερθερμαίνεται, αλλά η κλίμακα στην οποία βρίσκεται για εμένα προσωπικά, πιστεύω ότι είναι λίγο καλύτερη. Και η δουλειά την οποία έκανε η Pirelli πέρυσι και η εξέλιξη φαίνεται ότι έχουν αρχίζει να αποδίδουν λιγάκι.”
Ο Sainz επίσης ανέφερε ότι πιθανώς τώρα υπάρχει μία πιο μεγάλη διαφορά delta στον χρονομετρημένο γύρο μεταξύ των ελαστικών, κάτι το οποίο θα προσθέσει ενδιαφέρον στους αγώνες.
“Φαίνεται επίσης ότι υπάρχει ένα μεγάλο άλμα από τις γόμες, κάτι που τα τελευταία χρόνια, για παράδειγμα, η C2, η C3 και η C4 ήταν όλα πολύ κοντά η μία με την άλλη,” πρόσθεσε αυτός.
“Και εδώ φάνηκε να υπάρχει κάτι, τουλάχιστον από την Βαρκελώνη, ένα αρκετά μεγάλο βήμα στην φθορά των ελαστικών από την μία γόμα στην άλλη. Άρα αυτό θα μπορούσε ίσως να μπερδέψει λίγο τα πράγματα στους αγώνες. Άρα υπό αυτή την έννοια υπάρχουν κάποιες επιπλέον διαφορές στις γόμες συγκριτικά με πέρυσι.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!