Ο George Russell πρόσφερε μια απλή λύση για το φλέγον θέμα των ορίων πίστας που κράτησε τους αγωνοδίκες στο Grand Prix της Αυστρίας του 2022 απασχολημένους με την επιβολή κυρώσεων, κάτι που είναι μια απλή αμμοπαγίδα με χαλίκι.
Η πρόταση του Russell ήρθε μετά από πολλές ποινές και προειδοποιήσεις που δόθηκαν στους οδηγούς για παραβίαση των λευκών γραμμών που χαράχτηκαν από την Διεύθυνση Αγώνα στο Spielberg, για να μην αναφέρουμε τους χρόνους γύρων που διαγράφηκαν κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων.
Μάλιστα ο Sergio Perez τιμωρήθηκε ακόμη και αφού έφτασε στο Q3 στην πρόκριση για παράβαση πίστας στο Q2, καθώς η καθυστερημένη απόφαση των αγωνοδικών του στέρησε την ευκαιρία να κάνει έναν ακόμη γύρο Q2, και ο λόγος που έδωσαν ήταν ότι ήταν υπερφορτωμένοι με περιστατικά παραβίασης ορίων πίστας.
Οι αγωνοδίκες είπαν τότε ότι η καθυστερημένη απόφαση ήταν «συνέπεια της εξέτασης πολλών καταστάσεων σε κάθε συνεδρία» στο έγγραφό 27 στις 8 Ιουλίου 2022.
Υπήρξε επίσης κάποια συζήτηση σχετικά με τα περιστατικά μεταξύ οδηγών στον αγώνα sprint (Ο Alex Albon και ο Lando Norris στη στροφή 3 – ο Albon βρέθηκε ότι ήταν ο ένοχος) καθώς και στον αγώνα όπου ο Russell τιμωρήθηκε επειδή προκάλεσε σύγκρουση με τον Perez που ήταν στο το εξωτερικό της στροφής 4 στον εναρκτήριο γύρο.
Ένα πανομοιότυπο περιστατικό με τον Pierre Gasly και τον Sebastian Vettel έλαβε χώρα στην ίδια στροφή αργότερα στον αγώνα για τον οποίο ο Gasly τιμωρήθηκε.
Ο Russell – διευθυντής της Ένωσης Οδηγών Grand Prix (GPDA) – ερωτώμενος από τα μέσα ενημέρωσης σχετικά με αυτά τα περιστατικά, είπε: «Εννοώ, υπάρχει ένα είδος «ασπρόμαυρου» του τι μπορείς και τι δεν μπορείς να κάνεις , αλλά ποτέ δεν υπάρχει ασπρόμαυρο όταν αγωνίζεσαι, γιατί κάθε περιστατικό είναι διαφορετικό.»
«Είναι μια τόσο δύσκολη θέση για όλους τους εμπλεκόμενους, αλλά απλώς ξεφεύγει από τον έλεγχο», πρόσθεσε.
Ο Russell πιστεύει ότι το ζήτημα αντιμετωπίζεται επιφανειακά, επισημαίνοντας ότι το θέμα γυρίζει πίσω στην βασική αιτία.
«Αν υπήρχε μια αμμοπαγίδα με χαλίκι εκεί, πιθανότατα και οι δύο οδηγοί θα το είχαν αντιμετωπίσει διαφορετικά, το αποτέλεσμα θα ήταν διαφορετικό, η ποινή μπορεί να ήταν διαφορετική. Πρέπει – αντί να κάνουμε κύκλους και να προσπαθούμε να βρούμε τον καλύτερο συμβιβασμό – να λύσουμε τη βασική αιτία, τότε δεν θα είμαστε σε αυτή την κατάσταση».
«Είναι τόσο δύσκολο για εμάς τους οδηγούς αυτή τη στιγμή, να καταλάβουμε που τελειώνει η λευκή γραμμή, καθώς δεν μπορείς να νιώσεις μια λευκή γραμμή», ισχυρίστηκε.
«Αγωνιζόμενοι δίπλα-δίπλα, αν πιεστούμε εκτός πίστας, θα προσπαθήσουμε να μείνουμε εκεί για να επιτεθούμε ξανά στην επόμενη στροφή, αλλά αν υπάρχει μια παγίδα με χαλίκι εκεί ή κάτι άλλο που θα σε τιμωρήσει, και οι δύο οδηγοί θα το προσεγγίσουν διαφορετικά».
«Νομίζω ότι νιώθουμε ότι εισακουγόμαστε», είπε ο οδηγός της Mercedes σχετικά με τη σχέση των οδηγών με τη FIA. «Αλλά δεν μπορούν απλώς να αλλάζουν τους κανόνες κάθε εβδομάδα, όταν ένας οδηγός σηκώνεται και λέει: «Νομίζω αυτό, νομίζω εκείνο».
«Πρέπει να εμμένουν στις αποφάσεις τους, αλλά πρέπει απλώς να είναι σταθερές κι αποσαφηνισμένες για όλους μας», επέμεινε ο διευθυντής της GPDA.
«Νομίζω ότι οι ποινές πρέπει να είναι λίγο πιο συνεπείς και αυτό θα έρθει μόνο εάν υπάρχει συνέπεια από τους ανθρώπους που επιτηρούν τους κανονισμούς», υποστήριξε ο 24χρονος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!