Ο Valentino Rossi πιστεύει ότι η Yamaha δεν κατάφερε να εξελίξει την M1 όσο θα έπρεπε κατά τη διάρκεια της σεζόν, με αποτέλεσμα η ιαπωνική ομάδα να μην μπορέσει κρατηθεί μπροστά από τους αντιπάλους της.
H Yamaha ήταν γρήγορη στην αρχή του πρωταθλήματος, με τον Rossi και τον Jorge Lorenzo να κερδίζουν πέντε από τους επτά πρώτους αγώνες, αλλά έχει να δει την καρώ σημαία πρώτη από τη Βαρκελώνη και τη νίκη του Rossi στις αρχές Ιουνίου.
Από τότε, η Honda έχει πάρει επτά νίκες με τους Marc Marquez, Cal Crutchlow και ο Jack Miller, η Ducati δύο με τους Iannone και Dovizioso, και η Suzuki μία με τον Maverick Vinales.
Η Honda ξεκίνησε το 2016 θεωρητικά με μειονέκτημα στα ηλεκτρονικά της Magneti Marelli, αλλά έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο, και ο Rossi πιστεύει ότι η Yamaha δεν προσαρμόστηκε κατάλληλα και δεν έφερε όσες αναβαθμίσεις θα έπρεπε.
“Όπως πάντα, πρέπει να δουλεύεις για ολόκληρο το πακέτο», είπε ο Rossi.
“Πάντα κατά τη διάρκεια της σεζόν, η Yamaha φέρνει κάποια νέα πράγματα, όπως και οι άλλοι κατασκευαστές”.
“Αλλά δυστυχώς φέτος δεν ήμασταν σε θέση να βελτιώσουμε την απόδοση. Μείναμε λίγο-πολύ στο ίδιο επίπεδο, και στα ηλεκτρονικά οι άλλοι βελτιώθηκαν. Αν μένεις στάσιμος, έχεις μειονέκτημα”.
Ο Rossi θα δοκιμάσει μαζί με τον Maverick Vinales κάποια νέα εξαρτήματα στο τεστ μετά το Grand Prix της Βαλένθια στις 15 – 16 Νοεμβρίου, με τη Yamaha στη συνέχεια να έχει προγραμματίσει επιπλέον δοκιμές στη Sepang.
«Από τη Βαλένθια μπορούμε να δοκιμάσουμε κάτι νέο και μπορούμε να έχουμε κάποιες πιο σαφείς ιδέες για την επόμενη χρονιά», είπε ο Rossi.
“Θα είναι μια σημαντική δοκιμασία, πρέπει να καταλάβουμε αν είναι ο σωστός τρόπος για να βελτιωθούμε, οπότε θα έχει πολύ ενδιαφέρον”.
Κλείνοντας, ο Ιταλός πολυπρωταθλητής προσέθεσε ότι η ιαπωνική ομάδα μειονεκτεί αρκετά και στις μικτές συνθήκες, έναν τομέα που πρέπει απαραίτητα να βρει λύσεις.
“Στις τελείως στεγνές και τελείως βρόχινες συνθήκες είμαστε δυνατοί», είπε.
“Υποφέρουμε όμως λίγο περισσότερο στις μικτές συνθήκες, δουλεύουμε σε αυτό και προσπαθούμε να βελτιωθούμε, αλλά η μοτοσυκλέτα μας στο βρεγμένο είναι αρκετά καλή.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!