Το μονοθέσιο της Ferrari για το 2019 έχει στηθεί με “λάθος τρόπο αεροδυναμικά” και θα χρειαστεί “πολλή δουλειά” για να διορθωθεί αυτό, λέει ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2016, Nico Rosberg.
Η ομάδα του Maranello έχει πάρει μια διαφορετική προσέγγιση στο αεροδυναμικό κομμάτι σε σχέση με τη Mercedes, υιοθετώντας μια φιλοσοφία μικρότερης αντίστασης σε σύγκριση με τους αντιπάλους της ταυτόχρονα με μια απόκλιση στον σχεδιασμό της μπροστινής αεροτομής με βάση τους κανονισμούς του 2019. Αυτό μεταφράζεται σε πλεονέκτημα της Ferrari στο κομμάτι της τελικής στις ευθείες, αλλά η ισορροπία του μονοθεσίου αντιμετωπίζει προβλήματα στις στροφές και η Mercedes έχει σαρώσει με τρεις τερματισμούς στο 1-2 στο ξεκίνημα της σεζόν, η πρώτη φορά που γίνεται αυτό από την Williams το 1992.
Αξιολογώντας το Κινέζικο Grand Prix, ο πρώην οδηγός της Mercedes Nico Rosberg σχολίασε: “Οι Mercedes είναι τα πολύ πολύ μεγάλα φαβορί αυτή τη στιγμή. Δείχνουν πολύ δυνατές. Οι Ferrari απλά παλεύουν. Έχουν στήσει το μονοθέσιό τους αεροδυναμικά λάθος”.
“Έχουν πολλή λίγη αντίσταση και απλά καθόλου κάθετη δύναμη στις στροφές. Εκεί είναι που χάνουν πολύ χρόνο. Δεν είναι ιδανικό για τον ταχύτερο δυνατό γύρο. Έτσι είναι απλά στη λάθος θέση με το αυτοκίνητό τους”.
Η Mercedes εκτιμά πως η Ferrari κέρδιζε μέχρι και μισό δευτερόλεπτο στις ευθείες στο Μπαχρέιν. Ωστόσο, στην Κίνα η οποία έχει μια πολύ μεγάλη πίσω ευθεία, η Mercedes “κλείδωσε” την πρώτη σειρά του grid στις κατατακτήριες και κέρδισε την Ferrari στον αγώνα με σχετική ευκολία.
Ο Rosberg πιστεύει πως η Ferrari προσπάθησε να περιορίσει τη ζημιά προσθέτοντας κάθετη δύναμη στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου αλλά δεν ήταν ικανή να το κάνει αποτελεσματικά.
“Προσπαθούσαν αυτό το Σαββατοκύριακο να βάλουν λίγη παραπάνω κάθετη δύναμη στο πίσω φτερό αλλά δεν ήταν στα επίπεδα που θα ήθελαν”, πρόσθεσε ο Rosberg. “Πρέπει να το καταφέρουν αυτό, αλλά το να βάζουν απλά περισσότερη κάθετη δύναμη στο πίσω φτερό δεν είναι μια αποτελεσματική λύση γιατί απλά είναι μια αύξηση 1:1, (αυξάνεται η κάθετη δύναμη, αυξάνεται η αντίσταση)”.
‘Δεν είναι αυτός ο σωστός τρόπος. Ο σωστός δρόμος είναι να πάρεις την κάθετη δύναμη από άλλες μεριές του μονοθεσίου, όπως το μπροστινό φτερό, τα πλαϊνά κάθετα τμήματα του μπροστινού φτερού. Εκεί πρέπει να εστιάσουν πολύ τώρα. Αλλά αυτό είναι πολλή δουλειά. Θα πάρει πολύ χρόνο, αυτό δεν είναι πολύ καλό”.
Ο επόμενος αγώνας λαμβάνει χώρα σε δύο εβδομάδες στο Αζερμπαϊτζάν, το οποίο έχει μια ακόμα μεγαλύτερη ευθεία με τέρμα το γκάζι από το ξεκίνημα του τελευταίου χρονομετρημένου τομέα μέχρι και την πρώτη στροφή. Ωστόσο, το μεσαίο κομμάτι της πίστας συμπεριλαμβάνει πολλές αργές στροφές, πιο παραδοσιακές, στα πλαίσια μιας πίστας πόλης.
“Η Ferrari θα είναι πολύ δυνατή σε τέτοιες πίστες με μεγάλες ευθείες”, είπε ο Rosberg. “Στο Μπακού, δεν είμαι τόσο σίγουρος. Υπάρχουν τόσες πολλές αργές στροφές όπου θα χάνουν χρόνο και ευθείες που θα κερδίζουν χρόνο. Είναι πολύ δύσκολο να κρίνουμε εάν αυτή θα είναι μια πίστα όπου θα είναι μπροστά. Ας δούμε. Θα έβαζα τη Mercedes σε όλες τις πίστες μπροστά προς το παρόν, ακόμα και στη Βαρκελώνη”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!