Ο Nico Rosberg βλέπει στο ατύχημα του Charles Leclerc κάτι περισσότερο από ένα απλό λάθος του οδηγού και παράλληλα άσκησε δριμεία κριτική στους ιθύνοντες λήψης αποφάσεων στην Ferrari.
Ο Leclerc πίεζε να καλύψει την προσπάθεια για undercut του Max Verstappen της Red Bull, όταν έχασε τον έλεγχο της F1-75 του στη στροφή 11, χτυπώντας στα εμπόδια και τερματίζοντας τον αγώνα του.
Ο οδηγός της Ferrari μίλησε άμεσα για το λάθος του, ισχυριζόμενος ότι αν συνεχίσει να κάνει τέτοια λάθη, δεν του αξίζει να κερδίσει το Πρωτάθλημα.
Αλλά ο Πρωταθλητής της Formula 1 του 2016, Nico Rosberg, έχει άλλες σκέψεις και πιστεύει ότι ο Leclerc δεν πρέπει να είναι πολύ σκληρός με τον εαυτό του.
«Πιστεύω πραγματικά ότι ήταν πρόωρο ο Leclerc να αναλάβει την ευθύνη», είπε. «Πρέπει να το κοιτάξει άμεσα, γιατί είναι πραγματικά πολύ ασυνήθιστο να συμβεί αυτό με τον τρόπο που έγινε, επειδή δεν πιέζεις καν στο μέγιστο εκεί, εξοικονομείς ελαστικά.»
«Για να φύγει έτσι το πίσω μέρος, κάτι που θα μπορούσε να έχει συμβεί σε εκείνο το σημείο, είναι πως στο σημείο εκείνο έρχεται ο άνεμος από πίσω, και αν δεχθείτε μια άτυχη ριπή ή κάτι τέτοιο, μπορεί ξαφνικά να αφαιρέσει το 20 τοις εκατό της κάθετης σου δύναμης ακριβώς εκείνη τη στιγμή», εξήγησε ο Γερμανός.
«Και επίσης, τι συνέβαινε με τον κινητήρα εκεί; Χρειάζεται μόνο μια μικρή παύση του ή κάτι που μπορεί να κλωτσήσει το πίσω μέρος», πρόσθεσε ο Rosberg. «Πιστεύω πραγματικά ότι πρέπει να αφιερώσουν λίγο χρόνο για να το δουν γιατί ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι ήταν λάθος του οδηγού.»
«Επίσης, βρήκα ότι ήταν λίγο περίεργο, και νομίζω ότι εκεί παραπονιόταν ο Charles ότι δεν μπορούσε να πάει με το γκάζι επειδή το αυτοκίνητο δεν νομίζω ότι ήταν καν χαλασμένο; Το μπροστινό φτερό έσπασε πιθανότατα στα εμπόδια, αλλά εκπλήσσομαι που δεν προσπάθησε να φύγει ακόμα περισσότερο από εκεί και να συνεχίσει. Δεν είμαι σίγουρος τι συνέβη εκεί», αναρωτήθηκε ο πρώην οδηγός της Mercedes.
Οι κακοτυχίες της Ferrari δεν σχετίζονταν μόνο με τον Leclerc, καθώς ο άλλος οδηγός τους Carlos Sainz – που ανελίχθηκε στην κατάταξη από το πίσω μέρος του grid μετά από ποινή που σχετίζεται με τη μονάδα ισχύος – υπονομεύτηκε από ένα καταστροφικό pit stop μετά το οποίο του δόθηκε πέντε δευτερόλεπτα ποινή και αμφισβητήσιμη στρατηγική από την ομάδα.
«Κουνούσα το κεφάλι μου για τη στρατηγική της Ferrari για τη Sainz», αποκάλυψε ο Rosberg. «Τι στο καλό κάνουν εκεί; Πρώτα απ ‘όλα, βρισκόταν στη μέση μιας τεράστιας μάχης στην πίστα και ολόκληρη η ομάδα του δεν το έβλεπε πια αυτό, ήταν κάτω κάνοντας τους υπολογισμούς τους για τους χρόνους στο pitstop.Του μιλούσαν στη μέση μιας μάχης ρόδα με ρόδα. Σκέφτηκα, παιδιά τι κάνετε;»
«Τότε, ο Carlos είναι στην P3 και άνετα θα μπορούσε να μείνει εκεί και τα ελαστικά θα ήταν καλά μέχρι το τέλος», επέμεινε. «Είχε ακόμη και την ευκαιρία να φτάσει τον Lewis για το P2. Στη συνέχεια, τον φέρνουν μέσα και δεν υπάρχει περίπτωση να πάει πέρα από το P5 όπου κατέληξε.»
«Τι στο καλό συμβαίνει εκεί; Πραγματικά, νομίζω ότι ήρθε η ώρα να κάνουν κάποιες αλλαγές εκεί, κάποιες σοβαρές αλλαγές. Αποφάσισαν το pit stop και όχι τον αγώνα μέχρι το τέλος και μετά προσθέστε την ποινή, άθλια απόφαση εκεί, άθλια», σκέφτηκε ο Rosberg. «Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Ο Mattia [ο Binotto, προϊστάμενος της ομάδας] πρέπει πραγματικά να επιβληθεί και να κάνει κάποιες σοβαρές αλλαγές που θεωρώ ότι πρέπει να γίνουν»
Γεγονός παραμένει, και ανεξάρτητα από το ποιος θα έπρεπε να κατηγορηθεί, ότι η Ferrari και ο Leclerc «αιμορραγούν» βαθμούς αυτή τη σεζόν, κάτι που θέτει πραγματικά σε αμφιβολία την ικανότητά τους να αγωνίζονται για κορυφαίες διακρίσεις, καθώς συνεχίζουν να σπαταλούν τις δυνατότητες ενός από τα καλύτερα αυτοκίνητα που έφυγε από το Μαρανέλο εδώ και χρόνια, το F1-75 τους.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!