Ο Daniel Ricciardo λέει ότι θα χρησιμοποιήσει τις καλοκαιρινές διακοπές για να δημιουργήσει «πείνα» ώστε να είναι έτοιμος για ένα «θετικό χτύπημα» όταν ξεκινήσει το δεύτερο μισό της σεζόν της Formula 1 του 2022.
Ο Αυστραλός έχει αντιμετωπίσει μερικούς δύσκολους μήνες στη σκιά του Lando Norris και έχει σημειώσει μόλις 19 βαθμούς έναντι 76 του συμπαίκτη του στη McLaren. Παράλληλα, υπάρχει και το ενδιαφέρον της McLaren για τον Oscar Piastri που έγινε γνωστό στον κόσμο τις τελευταίες ημέρες, αφήνοντας στον «αέρα» τα μακροπρόθεσμα σχέδια του Αυστραλού.
Ο Ricciardo ελπίζει να χρησιμοποιήσει το κενό διάστημα για να καθαρίσει το κεφάλι του και να επιστρέψει καλύτερος μετά τις καλοκαιρινές διακοπές στους πρώτους αγώνες στο Βέλγιο, στην Ολλανδία και στην Monza.
«Για να είμαι ειλικρινής, το διάλειμμα μου δίνει μια φυσική επαναφορά», είπε μετά το GP της Ουγγαρίας το περασμένο Σαββατοκύριακο.
«Σε ένα σημείο που φαντάζομαι σε ας πούμε 10 ημέρες, δύο εβδομάδες μετά το διάλειμμα, θα είχα κάπως βγάλει τις διακοπές από το σύστημά μου και μετά θα ξαναχτίσω αυτή την πείνα. Οπότε φυσικά θα το σκεφτώ, αφού πάρω άδεια. Σε μένα συνήθως έτσι δουλεύει»
«Και πάλι, θα βγω έξω με φίλους, θα πιούμε μερικές μπύρες, θα διασκεδάσουμε. Έτσι, θα φτάσω στο σημείο να αρχίσω να μην νιώθω ένοχος και να βάλω μπρος τις μηχανές για την επανεκκίνηση. Και τότε είναι κάπως σαν ένας φυσικός διακόπτης που θα επανέλθει πιθανώς μετά από 14 ημέρες. Όπως πέρυσι, [θέλω] να ξεκινήσω το δεύτερο μισό της φετινής σεζόν με θετικά αποτελέσματα»
«Οπότε νομίζω ότι θα επιστρέψω και θα τα πάω καλύτερα. Αυτό είναι το σχέδιο. Προφανώς, είναι πιο εύκολο να το λες παρά να το κάνεις. Αλλά σίγουρα αυτό είναι το σχέδιο»
Αναλογιζόμενος το πρώτο μισό της σεζόν, ο Ricciardo παραδέχτηκε ότι η MCL36 είναι ένα από τα πιο δύσκολα μονοθέσια της F1 που έχει οδηγήσει μέχρι τώρα.
«Σίγουρα, ένα από τα περισσότερα», είπε. «Θυμάμαι πού σε έναν αγώνα έκανα 20 γύρους και έμενα μέσα σε τρία δέκατα διαφορά»
«Αισθάνομαι ότι η διακύμανση του stint είναι πολύ μεγαλύτερη φέτος. Θα δω τι κάνουν οι άλλοι. Αλλά ίσως να είμαι μόνο εγώ, ή ίσως να είναι όλοι οι πιλότοι, αλλά θα εκπλαγώ αν δω κάποιον να κάνει 0,1s, 0,1s, 0,1s. 0,2s, 0,1s, και έτσι νομίζω ότι είναι πιο δύσκολο να γίνουν»
Ερωτηθείς αν ένιωθε ακόμα πάνω από το μονοθέσιο, είπε: «Υπάρχουν μερικοί γύροι, τους οποίους θα συγκεντρώσω, για να βγάλω συμπέρασμα. Και νομίζω ότι ήταν γλυκό. Αλλά μετά από μερικούς γύρους, μπορεί να ρίξω τέσσερα δέκατα ή κάτι τέτοιο, και μετά είμαι σαν, “ουφ”…»
«Δεν είναι τόσο απλό, όπως από τελεία σε τελεία, υπάρχουν κάποια εμπόδια πριν φτάσουμε στην επόμενη τελεία. Και έτσι είναι λίγο περίπλοκο»
«Υποθέτω ότι όταν είναι περισσότερο στην κόψη του ξυραφιού ή όταν υπάρχουν περισσότερες μεταβλητές, εκεί αρχίζει να γίνεται πιο δύσκολο αυτό το βήμα»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!