Ο Daniel Ricciardo αναφέρει ότι το νέο μονοθέσιο της Renault είναι βελτιωμένο σε σχέση με τον προκάτοχο του, αλλά εξακολουθεί να χάνει σε κάθετη δύναμη και κρατήματα σε σύγκριση με τις πρώτες ομάδες.
Ο Ricciardo έκλεισε τις δοκιμές πριν από τη σεζόν στη Βαρκελώνη με τον 3ο ταχύτερο χρόνο στην τελευταία ημέρα των δοκιμών στο Circuit de Barcelona-Catalunya και ένιωσε ότι ήταν κοντά στο να πάρει τα μέγιστα από την RS20 της Renault.
Ο Αυστραλός ήταν θετικός με την πρόοδο της ομάδας κατά τη διάρκεια του χειμώνα και πιστεύει ότι έχουν σημειωθεί κέρδη όσον αφορά την ισορροπία του μονοθεσίου, αν και υπογράμμισε ότι βελτιώσεις μπορούν να βρεθούν καθώς η Renault προσπαθεί να ανακτήσει την 4η θέση φέτος.
“Νομίζω ότι έχουμε βελτιώσει τη συνολική ισορροπία του μονοθεσίου μας και νιώθω ότι το πίσω μέρος τώρα είναι καλύτερο”, δήλωσε ο Ricciardo.
“Ήμασταν σε θέση να βγούμε από τη στροφή πιο σκληρά, έτσι έχουν γίνει βελτιώσεις. Μέχρι στιγμής η αξιοπιστία και τα πράγματα είναι δυνατά. Αυτό είναι κάτι που η Renault πιέζει πραγματικά για φέτος και μέχρι στιγμής όλα καλά.”
“Αδυναμίες του μονοθεσίου, βλέποντας τον γύρο του [Valtteri] Bottas την περασμένη εβδομάδα και γενικά σε σύγκριση με την Mercedes για παράδειγμα, έχουν πολύ πρόσφυση πίσω και στο μπροστινό μέρος επίσης.”
“Με το μπροστινό μέρος φαίνεται ότι μπορούν πραγματικά να έρθουν με πολύ ταχύτητα στη στροφή και πραγματικά είναι αρκετά επιθετικοί στις εισόδους. Και το πίσω είναι γατζωμένο αλλά το μπροστινό έχει επίσης καλό γάτζωμα. Έτσι χρειαζόμαστε περισσότερο κράτημα και περισσότερη κάθετη δύναμη.”
Ο Ricciardo αισθάνεται ότι η Renault έχει αντιμετωπίσει μερικές από τις βασικές αδύναμες περιοχές που παρεμπόδιζαν την RS19.
“Τα άτομα στο μονοθέσιο που φτιάχνουν φέτος έχουν κάνει κάποια πράγματα για να το αντιμετωπίσουν”, εξήγησε.
“Χωρίς να μπαίνω σε λεπτομέρειες, υπάρχουν περισσότερες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις και παρόμοια πράγματα που θα βοηθήσουν σε κάποια κομμάτια με περισσότερες αναπηδήσεις στις πίστες.”
“Σε αυτή την πίστα [Βαρκελώνη] δεν παίρνεις πραγματικά μια ένδειξη, επειδή είναι πολύ ομαλή και τα kerbs είναι επίπεδα, οπότε πρέπει να πας στη Μελβούρνη και σε κάτι με αναπηδήσεις και σκληρό για να μάθεις αν είναι καλύτερα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!