O Daniel Ricciardo μίλησε για τις δύο κακές σεζόν που είχε στην ομάδα της McLaren, με τον Αυστραλό να παραδέχεται ότι τελικά ίσως ανέλυσε υπερβολικά τα προβλήματα που είχε με το μονοθέσιο και την απόδοσή του και αυτό τον οδήγησε να απομακρυνθεί από το φυσικό ένστικτο της οδήγησής του.
Η απόφασή του Αυστραλού να αφήσει την εργοστασιακή ομάδα της Renault και να υπογράψει με τη McLaren για το 2021 περιείχε αρκετό ρίσκο για τον Αυστραλό, καθώς πέρα από το νέο περιβάλλον, άφηνε μία ομάδα που θεωρητικά θα τον αντιμετώπιζε ως το βασικό της πιλότο και σε αυτόν θα στήριζε τα μελλοντικά της σχέδια.
Απόφαση που τελικά αποδείχθηκε λανθασμένη, καθώς ο Ricciardo δεν μπόρεσε ποτέ να προσαρμοστεί στα μονοθέσια της βρετανικής ομάδας, όντας πολύ πιο αργός από τον Lando Norris. Από τις σποραδικές του καλές εμφανίσεις ξεχωρίζει σαφώς η νίκη του πέρυσι στην Monza, όπου ο Αυστραλός ηγήθηκε του 1-2 για τη McLaren.
Μιλώντας στο επίσημο podcast του GP Αυστραλίας “In the Fast Lane”, ο Ricciardo τόνισε ότι θεωρεί πως ίσως αναλώθηκε υπέρ του δέοντος στην ανάλυση των προβλημάτων που είχε στη McLaren, με αποτέλεσμα να σκέφτεται υπερβολικά και να μην μπορεί να οδηγήσει με το ένστικτό του – με τον Αυστραλό να χάνει τελικά τη θέση του από τον Oscar Piastri για το 2023.
“Είναι κάτι που σίγουρα έχω σκεφτεί”, είπε ο Ricciardo.
“Νιώθω ότι τώρα που τελείωσε η σεζόν, το αφήνω σιγά σιγά πίσω μου όλο αυτό. Αλλά είμαι σίγουρος ότι θα το σκέφτομαι και μελλοντικά, γιατί….. δεν θέλω να πω ότι είναι μυστήριο, αλλά τα συνεχόμενα προβλήματα που είχα ήταν κάτι τελείως ξένο για μένα”.
“Όλοι έχουμε τους κακούς μας αγώνες, αλλά ο αριθμός που είχα εγώ και το επίπεδο που ήμουν – μερικές φορές ένα δευτερόλεπτο στο γύρο πίσω – θα έξυνα το κεφάλι μου! Νομίζω ότι ήδη πέρυσι (2021), στις καλοκαιρινές διακοπές, σκέφτηκα ότι ίσως οδηγούσα πολύ με το μυαλό. Δεν ήταν πια φυσικό. Ήμουν ένα βήμα πίσω”.
“Εκεί σκέφτηκα ότι ίσως προσπαθούμε να κάνουμε πάρα πολλά. Ένα πράγμα που σκέφτομαι συνέχεια είναι οι πρώτες μου κατατακτήριες με τη McLaren, στις οποίες ήμουν μπροστά από τον Lando. Τότε δεν ήξερα ακόμη πραγματικά το μονοθέσιο! Δεν ξέρω πόσες φορές βρέθηκα μπροστά του συνολικά στα δύο χρόνια, αλλά δεν ήταν πολλές”.
“Το ότι το έκανα όταν μάλλον οδηγούσα περισσότερο με την αίσθηση και το ένστικτο και με έλλειψη γνώσης για το μονοθέσιο…. τότε ήταν ίσως καλύτερα. Αυτό δεν το λέω για να κατηγορήσω κάποιον ή κάτι. Μήπως όμως υπεραναλύσαμε τα κακά μας Σαββατοκύριακα και μετά αρχίσαμε να σκεφτόμαστε με έναν τρόπο ότι πρέπει να οδηγήσω διαφορετικά ή να ρυθμίσω αλλιώς το μονοθέσιο; Σίγουρα κάποια στιγμή μπήκαμε υπερβολικά στα βαθιά και χαθήκαμε”, είπε.
“Βέβαια, αν δεν φτάναμε σε τέτοιο βάθος, θα οδηγούσα τέλεια; Εξακολουθώ να μην πιστεύω ότι θα το έκανα με αυτό το μονοθέσιο – σίγουρα αποκάλυψε κάποιες από τις αδυναμίες μου ως οδηγός. Πρέπει να το παραδεχθώ αυτό. Αλλά αισθάνομαι ότι πιθανότατα δεν αποδίδαμε καλά αναλύοντας κατά καιρούς τόσο πολύ το όλο πράγμα. Και αυτό είναι η πραγματικότητα, ειδικά τώρα”.
“Πλέον, τα Σαββατοκύριακα των αγώνων είναι τόσο πολυάσχολα, τόσο γεμάτα. Έχεις μόνο ένα ορισμένο ποσό ενέργειας – πνευματικής, σωματικής, οτιδήποτε. Αν καταναλώσεις λίγη περισσότερη διανοητική ενέργεια προσπαθώντας να αναλύσεις πάρα πολλά, μέχρι να μπεις στο μονοθέσιο πιθανότατα θα είσαι ήδη υπερβολικά πνευματικά πιεσμένος”, συμπλήρωσε ο Αυστραλός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!