Ύστερα από 9 αγώνες έχουμε τις 3 πρώτες ομάδες να παίρνουν από 3 νίκες έκαστος και όπως είναι αναμενόμενο, η συγκεκριμένη μάχη έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των περισσότερων φίλων του αθλήματος. Υπάρχει όμως και η μάχη για την 4η θέση ανάμεσα σε 3 ομάδες. Την Renault, την Haas και την McLaren.
Έπειτα από το απολύτως δίκαιο αποτέλεσμα και τους 22 βαθμούς που πήρε η Haas στην Αυστρία, σε συνδυασμό με την χειρότερη φετινή εμφάνιση της Renault και τους μόλις 4 βαθμούς που πήρε η McLaren, βρέθηκε στην 5η θέση της βαθμολογίας. Πλέον μπροστά από την 6η McLaren και πίσω από την Renault.
Πρόκειται για μια πολύ περίπλοκη και ενδιαφέρουσα μάχη. Η Renault δείχνει και μάλλον είναι η πιο σταθερή ομάδα από τις άλλες 2. Η McLaren τους τελευταίους αγώνες κάνει γοργά βήματα προς τα πίσω. Η Haas από την άλλη είναι σαφέστατα η πιο απρόβλεπτη ομάδα για φέτος. Έχουν υπάρξει αγώνες που δεν έχει βαθμολογηθεί είτε λόγω εγκαταλείψεων είτε λόγω χαμηλής απόδοσης, αλλά έχουν υπάρξει και περιπτώσεις που βρέθηκε σε θέση να κοντράρει στα ίσα ακόμα και την Red Bull. Πρώτο παράδειγμα στην Αυστραλία όπου η ατυχία τους κατέστρεψε ένα ονειρεμένο ξεκίνημα και ένα τελευταίο, το πρόσφατο grand prix της Αυστρίας. Στην Αυστρία και ειδικά στις κατατακτήριες, η Haas ήταν ταχύτερη του Ricciardo.
Από την άλλη είναι και ο Grosjean ο οποίος ύστερα από πολλές ατυχίες και πολλά δικά του προσωπικά λάθη κατάφερε να βαθμολογηθεί μόλις στον 9ο αγώνα για πρώτη φορά. Μόνο ο Sirotkin δεν είχε βαθμολογηθεί εκτός από τον Γάλλο. Αν ο Grosjean -που είναι οδηγός ψυχολογίας- είχε καλύτερο ξεκίνημα στην φετινή χρονιά, δε θα ήταν καθόλου απίστευτο να βρισκόταν στην ίδια θέση με τον Magnussen που είναι 7ος (αλλά best of the rest) στο πρωτάθλημα.
H Renault έχει ένα αρκετά ολοκληρωμένο και σταθερό πακέτο με 2 ταλαντούχους οδηγούς που διψούν για δόξα. Οι Hulkenberg και Sainz είναι 2 εκπληκτικοί οδηγοί που καλώς ή κακώς δεν έχουν τα φώτα της δημοσιότητας πάνω τους. Είναι κάτι περισσότερο από απλά αξιόλογοι οδηγοί και αργά ή γρήγορα θα πάρουν και εκείνοι την ευκαιρία τους να διεκδικήσουν πολλά περισσότερα. Η Renault, εδώ και 3 χρόνια έχει κάνει άλματα προόδου και θεωρητικά έχει το χρόνο ώστε να εξελιχθεί ακόμα περισσότερο.
Τέλος, η McLaren δεν έχει καμία δικαιολογία πλέον. Όλα πάνε στραβά στην τόσο μεγάλη και ιστορική ομάδα. Επικρατεί πολύ γκρίνια από την πλευρά του Fernando Alonso και αυτό είναι κάτι που επηρεάζει συνολικά όλη την ομάδα. Από την άλλη, η ίδια ομάδα πρέπει να αναλάβει επιτέλους τις ευθύνες της. Τα προηγούμενα χρόνια, στη συνείδηση του κόσμου έφταιγε η Honda. Σαφέστατα και είχε μερίδιο ευθύνης η Honda. Και μάλιστα μεγάλο. Αλλά η Honda έλυσε τη συνεργασία της με την βρετανική ομάδα. Και αποτελέσματα δεν έρχονται.
Θεωρητικά η σταθερότητα θα επικρατήσει. Άρα η Renault. Αυτό λέει η λογική. Ας μην ξεχνάμε όμως την Haas η οποία πλέον κοιτάει με αξιώσεις ώστε να αρπάξει την οποιαδήποτε ευκαιρία της παρουσιαστεί και να περάσει την γαλλική ομάδα. Η McLaren αργά ή γρήγορα θα υποχωρήσει ακόμα περισσότερο.
Ίσως κακώς δεν μπήκε στην εξίσωση και η Force India. Η αλήθεια όμως είναι πως και εκείνη δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση παρά τα θετικά αποτελέσματα σε κάποια grand prix. Θεωρητικά πάντως θα βρεθεί μπροστά από την McLaren.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!