Ο τεχνικός διευθυντής της Renault, Nick Chester, αναφέρει ότι η εισαγωγή του Halo, ως προστατευτικό του cockpit, στα νέα μονοθέσια του 2018, έχει φέρει κατασκευαστικές αλλαγές, δημιουργώντας μία μεγάλη πρόκληση.
Αφού η FIA επιβεβαίωσε ότι το Halo θα είναι υποχρεωτικό στη Formula 1 από το 2018, πολλές ομάδες έχουν αναγκαστεί να επανασχεδιάσουν τις πρόωρες εξελίξεις για το νέο τους μονοθέσιο για να περιορίσουν τις επιδόσεις που θα έχει το προστατευτικό του cockpit στην αεροδυναμική των μονοθεσίων.
Ο Chester λέει ότι το Halo έχει δημιουργήσει μία πρόκληση για κάθε ομάδα της F1 και έχει ωθήσει τη Renault σε επανασχεδιασμό του σασί, το οποίο αποτελεί ότι μία πρόσθετη δουλειά έχοντας μόνο ένα έτος για ανάπτυξη, εν μέσω της νέας εποχής των τεχνικών κανονισμών της F1.
«Πρέπει να έχουμε το Halo στο μονοθέσιο για το επόμενο έτος και αυτή είναι μία μεγάλη πρόκληση», δήλωσε ο Chester. «Αυτό θα είναι μεγάλη υπόθεση καθώς αλλάζει την κατασκευή του σασί.
«Υπάρχουν και άλλες εξελίξεις, παίρνουμε ακόμη μαθήματα από το φετινό μας μονοθέσιο και έχουμε ως στόχο τη μεταφορά αυτής της γνώσης στο επόμενο.»
Στρέφοντας την προσοχή στο υπόλοιπο της σεζόν, ο Chester είναι σίγουρος ότι η Renault έχει το τέταρτο γρηγορότερο μονοθέσιο στο grid καθώς κυνηγάει την πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Η Renault βρίσκεται τώρα στην όγδοη θέση, αλλά μόνο 21 βαθμοί την χωρίζουν από την πέμπτη την κατάταξης, Williams.
«Έχουμε τοποθετήσει πιο μαλακά ελατήρια πίσω ώστε να κάνουμε το πίσω μέρος πιο συνεργάσιμο, το οποίο θα βοηθήσει την πρόσφυση», δήλωσε ο Chester. «Όπως πάντα, πρέπει να κάνεις ένα σωστό συμβιβασμό, καθώς είναι μία ισορροπία μεταξύ ενός συμβατού σασί και μιας προσπάθειας να μην χάνεις πάρα πολύ αεροδυναμική απόδοση. Έχουμε μερικές μικρές ενημερώσεις για το αμάξωμα που θα αξιολογήσουμε κατά τη διάρκεια των δοκιμών.
«Από το Silverstone, το μονοθέσιο είναι αρκετά πιο ανταγωνιστικό. Το αποδείξαμε στη Βουδαπέστη και στο Spa, καθώς ήμασταν οι τέταρτοι ταχύτεροι από άποψη ρυθμού. Δεν ήμασταν τόσο γρήγοροι στη Monza, αλλά στους επόμενους αγώνες θα πρέπει να επανέλθουμε στο επίπεδο απόδοσης που είχαμε στο Spa.
«Δεν υπάρχουν άλλες πίστες με εξαιρετικά χαμηλή κάθετη δύναμη. Έχουμε καλές δυνατότητες να είμαστε ισχυροί στους τρεις επόμενους αγώνες στην Ασία.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!