Η ομάδα της Alpine θεωρεί ότι τα προβλήματα που αντιμετώπισε με την αξιοπιστία του κινητήρα της Renault δεν θα επαναληφθούν το 2023, καθώς η Renault τα έχει ήδη εντοπίσει και δεν αποτελούν δομικά σφάλματα που σχετίζονται με τη μονάδα ισχύος.
Αν και στη φετινή σεζόν η Alpine έδειξε βελτιωμένη σε σχέση με πέρυσι, με το μονοθέσιό της να είναι σε γενικές γραμμές πίσω μόνο από αυτά των Red Bull, Ferrari και Mercedes σε απόδοση, εξασφαλίζοντας έτσι την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, εντούτοις αντιμετώπισε πολλά προβλήματα αξιοπιστίας με τη μονάδα ισχύος της, τα περισσότερα εκ των οποίων ταλαιπώρησαν τον Fernando Alonso.
Μιλώντας για τις αλλαγές ενόψει της νέας σεζόν, ο υπεύθυνος για τον κινητήρα της Renault, Bruno Famin, ξεκαθάρισε ότι οι αλλαγές έχουν ήδη δρομολογηθεί και τα προβλήματα δεν θα επαναληφθούν το 2023, καθώς αφορούσαν περιφερειακά εξαρτήματα του κινητήρα και όχι δομικά στοιχεία του.
“Δεν έχουμε κάποιο πραγματικά σοβαρό πρόβλημα με τον κινητήρα, δηλαδή με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης”, είπε ο Famin, όπως αναφέρεται στο Motorsport.com.
“Είχαμε προβλήματα στη Σιγκαπούρη, το οποίο είναι γεγονός. Στην πραγματικότητα ήταν πολύ περίεργο γιατί το να έχουμε δύο διαφορετικά προβλήματα με οκτώ γύρους διαφορά ήταν απίστευτο, αλλά τα είχαμε. Όλα τα άλλα προβλήματα που είχαμε σχετίζονταν πολύ περισσότερο με τα περιφερειακά κομμάτια, όπως την αντλία νερού ή την αντλία καυσίμου. Και αυτό είναι κάτι που είμαστε πολύ αισιόδοξοι ότι θα μπορέσουμε να επιλύσουμε για το 2023”.
“Νομίζω ότι δεν πρόκειται να μειώσουμε τίποτα”, συνέχισε ο Famin, απαντώντας στο αν η Renault σκέφτεται να μειώσει την απόδοση της μονάδας ισχύος ώστε να βελτιώσει την αξιοπιστία.
“Πρόκειται να δουλέψουμε – και ήδη το κάνουμε – πολύ σε λεπτομέρειες, ειδικά στα περιφερειακά. Η αντλία νερού ήταν πονοκέφαλος σε όλη τη σεζόν για εμάς. Τη βελτιώσαμε όσο μπορούσαμε το 2022, αλλά σαφώς δεν ήταν αρκετό. Ήταν η ίδια η ιδέα της αντλίας νερού που έπρεπε να αλλάξουμε και θα την αλλάξουμε για το 2023. Τότε ελπίζουμε πραγματικά ότι το πρόβλημα θα λυθεί”.
“Πιέζουμε σχετικά με τη διαδικασία ελέγχου των εξαρτημάτων (για το 2023) και προσπαθούμε να τη βελτιώσουμε και να την κάνουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο – με πολύ καλύτερο τρόπο δηλαδή από ό,τι κάναμε το 2022. Αν αυτό δεν συνέβη πλήρως πέρυσι, δεν ήταν επειδή δεν το θέλαμε, αλλά επειδή προτιμήσαμε να πιέσουμε στον τομέα της εξέλιξης”.
“Ο στόχος για το 2023 είναι να διατηρήσουμε σίγουρα το ίδιο επίπεδο απόδοσης και να κάνουμε τα πάντα αξιόπιστα”, συμπλήρωσε ο Famin, ο οποίος έτσι παραδέχθηκε ότι πέρυσι ίσως έγιναν κάποιοι συμβιβασμοί στην αξιοπιστία για χάρη της απόδοσης της μονάδας ισχύος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!