H Renault θα έχει ως πρωταρχικό στόχο την αξιοπιστία του κινητήρα της στους πρώτους αγώνες της σεζόν, θυσιάζοντας ένα μέρος της απόδοσης, το οποίο θα επιτευχθεί αργότερα μέσα στη χρονιά.
Η προσέγγιση αυτή του Γάλλου κατασκευαστή πάντως δεν πρέπει να μας προκαλεί εντύπωση, καθώς λίγο πολύ όλοι θα παρουσιαστούν “μαζεμένοι” στους πρώτους αγώνες της σεζόν μέχρι να ανακαλύψουν πλήρως το επίπεδο των κινητήρων τους, οι οποίοι θυμίζουμε ότι φέτος έχουν μειωθεί σε μόλις 3 για όλη τη σεζόν.
Η σεζόν του 2017 επιφύλασσε μια σειρά ζητημάτων αξιοπιστίας για την Renault, η οποία πέρασε το χειμώνα εστιάζοντας τις προσπάθειές της στην ελαχιστοποίηση πιθανών προβλημάτων για το 2018.
“Αποφασίσαμε να κάνουμε κάποιους συμβιβασμούς στην πρώτη έκδοση του κινητήρα, για να βεβαιωθούμε ότι έχουμε τη σωστή βάση για τη συνέχεια”, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Renault F1, Cyril Abiteboul.
“Αν έρθεις στον πρώτο αγώνα και αρχίσεις να έχεις προβλήματα αξιοπιστίας, τότε δεν είναι μόνο αυτός ο αγώνας που θα επηρεαστεί – συμβιβάζεται ολόκληρη η σεζόν. Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό”.
“Πρέπει να έχεις τη σωστή βάση, τη σωστή πλατφόρμα και ένα σχέδιο δράσης για όλη τη σεζόν – συγκεκριμένα πρέπει να συνδυάσουμε τις εξελίξεις που δίνει το εργοστάσιο με την χρήση των νέων κινητήρων, καθώς είμαστε πολύ περιορισμένοι (στον αριθμό αυτών)”.
“Όσο λιγότερους κινητήρες έχεις, τόσο πιο σταθερός πρέπει να είσαι στην βελτίωση της απόδοσης. Έτσι, εστιάζουμε σε μεγάλο βαθμό στην αξιοπιστία.”
Ο Abiteboul τόνισε επίσης ότι τα πρώτα στοιχεία από τις δοκιμές του κινητήρα στο εργοστάσιο είναι πολύ ενθαρρυντικά – όμως δεν πρέπει κανείς να βιαστεί ώστε να αξιολογήσει πλήρως τον κινητήρα στο πρώτο τεστ των ομάδων που θα διεξαχθεί στη Βαρκελώνη.
“Έχουμε ήδη καλύψει 11 φορές τα χιλιόμετρα στο δυναμόμετρο που είχαμε καλύψει στο ίδιο σημείο πέρυσι – και σκοπεύουμε να έχουμε 70.000km στο δυναμόμετρο μέχρι τον πρώτο αγώνα – κάτι που είναι τεράστιο. Είναι κάτι που δεν έχουμε πετύχει ποτέ ως τώρα με τους V6 κινητήρες”.
“Ειλικρινά πιστεύω ότι κάναμε το καλύτερο που μπορούσαμε. Η διαχείριση του έργου μας, η προσέγγιση και η πειθαρχία ήταν υποδειγματικές. Αλλά, όπως σας λέω, όταν θα μπούμε στην πίστα για το πρώτο τεστ θα πρέπει να τσεκάρουμε πολλά πράγματα, και να βεβαιωθούμε κυρίως ότι τα στοιχεία από την πίστα συνδέονται με αυτά που μας έχει δείξει το δυναμόμετρο”.
“Γι ‘αυτό μην κοιτάτε τους χρόνους στο πρώτο τεστ γιατί οι ρυθμίσεις του κινητήρα θα είναι υποτονικές για προφανείς λόγους, όμως στις δεύτερες δοκιμές θέλουμε να τρέξουμε με πιο αντιπροσωπευτικό τρόπο”, συμπλήρωσε ο Γάλλος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!