Η Renault πιστεύει ότι οι αναβαθμίσεις που έχουν προγραμματιστεί για τον κινητήρα της στη Formula 1 αυτή τη σεζόν θα αποδίδουν περισσότερο χρόνο από ό, τι αυτή τη στιγμή δίνει η Mercedes και η Ferrari.
Ο γαλλικός κατασκευαστής έχει γίνει ο τρίτος καλύτερος προμηθευτής κινητήρων από τότε που η F1 άλλαξε σε υβριδικούς turbo V6 κινητήρες το 2014.
Η Renault επέτρεψε στην εργοστασιακή της ομάδα και στις δύο που προμηθεύει κινητήρες, τη Red Bull και τη McLaren, να έχουν πρόσβαση σε μεγαλύτερη απόδοση κινητήρα στην Κίνα, αφού επιβεβαίωσαν την αξιοπιστία των δύο πρώτων αγώνων.
Ο Abiteboul υπολόγισε ότι αυτό μεταφράστηκε σε “λίγο περισσότερο από ένα δέκατο” στις κατατακτήριες αλλά δήλωσε ότι το αναπτυξιακό τους σχέδιο θα πρέπει να ισούται με κέρδος “περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο” στον αγώνα.
«Μιλάμε για ένα σημαντικό ποσό ανάπτυξης κατά τη διάρκεια της σεζόν», είπε.
«Είναι περισσότερο από το κενό που έχουμε τώρα, κατά τη γνώμη μου, από τις κορυφαίες ομάδες, σίγουρα τουλάχιστον στον αγώνα.
«Αλλά προφανώς οι κορυφαίες ομάδες, οι κορυφαίοι προμηθευτές κινητήρων, δεν πρόκειται να σταματήσουν εκεί.»
Ο Abiteboul δεν θα αποκαλύψει πότε η Renault σχεδιάζει να παρουσιάσει την βελτίωση των επιδόσεων της, αλλά μόνο ότι “έχουμε περισσότερα πράγματα που έρχονται σχετικά την ισχύ του κινητήρα από τον πέμπτο αγώνα [Ισπανικό GP]“ και μεγαλύτερα κέρδη δεν θα έρθουν μέχρι να αναβαθμιστεί το υλικό (hardware) αργότερα μέσα στο έτος.
Η Renault προσάρμοσε δύο νέα εξαρτήματα MGU-H στα μονοθέσια των Nico Hulkenberg και Carlos Sainz Jr για το Κινεζικό GP αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά αυτό δεν ήταν για αύξηση της απόδοσης.
Μέρος του φετινού χρονοδιαγράμματος αναβάθμισής θα είναι η εισαγωγή της MGU-K που δεν κατάφερε να λειτουργήσει σωστά πέρυσι, γεγονός που θα ενισχύσει την απόδοση των συστημάτων ανάκτησης ενέργειας.
«Υπάρχουν κάποιες βελτιώσεις στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούμε τον κινητήρα και αυτό είναι περισσότερο στις κατατακτήριες», δήλωσε ο Abiteboul.
«Θα έρθουν λίγο μεγαλύτερες, αλλά προφανώς η επόμενη κατάλληλη βελτίωση θα είναι η αναβάθμιση του hardware.
«Αυτό δεν πρόκειται να γίνει πριν εισάγουμε την πρώτη μονάδα ισχύος, η οποία ελπίζω να είναι όσο το δυνατόν αργότερα.»
Ο Abiteboul σημείωσε ότι η εκτέλεση του αναπτυξιακού πλάνου δεν θα είναι επιτυχής αν δεν ξεπεραστεί το πρόβλημα του turbo που προκάλεσε μια εντυπωσιακή αστοχία κινητήρα για τον οδηγό της Red Bull, Daniel Ricciardo, στις δοκιμές του Grand Prix της Κίνας.
Είπε ότι η Renault είχε ήδη μια ιδέα για την υπόθεση κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, αλλά τήρησε σιγήν ιχθύος, αναφέροντας μόνο ότι η McLaren υπέστη παρόμοια αποτυχία στις δοκιμές.
Το πρόβλημα του turbo του Ricciardo ήταν συνέπεια την αστοχία της μπαταρίας στο μονοθέσιο του κατά το δεύτερο γύρο στο Grand Prix του Μπαχρέιν την προηγούμενη εβδομάδα.
Ενώ η αύξηση της απόδοσης του κινητήρα σε αγώνες θα είναι το κλειδί για την εκτόξευση της Red Bull στην μάχη του τίτλο με τη Ferrari και τη Mercedes, η Renault ξέρει ότι πρέπει να αντιμετωπίσει το μειονέκτημα της στις κατατακτήριες.
«Εξερευνήσαμε κάθε πιθανό τρόπο για να μετριάσουμε αυτό το έλλειμμα», πρόσθεσε ο Abiteboul. «Το πρώτο είναι να βρούμε τι μπορεί να κάνει τη διαφορά εκεί.
«Νομίζω ότι οι διαφορές στις κατατακτήριες της Κίνα ήταν λίγο μικρότερες από ό, τι ήταν πριν. Και πάλι, δεν είναι ακόμα αρκετό και έρχονται ακόμη περισσότερα.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!