H Red Bull παραδέχεται ότι η επιπλέον βελτίωση που θα έρθει στον κινητήρα της Honda το 2020 την αφήνει πλέον χωρίς δικαιολογίες ως προς την αποτυχία της να διεκδικήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα τα τελευταία έτη.
Όπως είναι γνωστό, από το 2014 και έπειτα βασική δικαιολογία της Red Bull για την απόδοσή της ήταν ο μη ανταγωνιστικός κινητήρας της Renault. Αυτό οδήγησε στην αλλαγή στην Honda πέρυσι, σε μία συνεργασία που εξελίχθηκε καλύτερα του αναμενόμενου, αν και ακόμη ο ιαπωνικός κινητήρας δε βρίσκεται στο επίπεδο των κορυφαίων.
Με την Honda να αναμένεται να κάνει επιπλέον βήματα προόδου στον τομέα της απόδοσης του κινητήρα της την επόμενη σεζόν, η Red Bull αναγνωρίζει ότι πρέπει να παρουσιαστεί δυνατότερη ως ομάδα το 2020, και ιδιαίτερα στους πρώτους αγώνες της σεζόν, όπου παραδοσιακά δυσκολεύεται.
Πέρυσι για παράδειγμα, αντιμετώπισε σοβαρά ζητήματα με την απόδοση της εμπρός αεροτομής, λόγω της αλλαγής των κανονισμών, και άργησε αρκετά μέχρι να επιλύσει τα προβλήματα. Θυμίζουμε ότι η πρώτη από τις τρεις περσινές της νίκες ήρθε στο Αυστριακό GP το καλοκαίρι, στο οποίο εισήγαγε σημαντικές αναβαθμίσεις.
Μιλώντας για λογαριασμό της ομάδας στο Motorsport.com, o Helmut Marko τόνισε ότι στόχος των “ταύρων” είναι να παρουσιαστούν ήδη από την αρχή του 2020 δυνατοί:
“Θέλουμε να παλέψουμε για το πρωτάθλημα, και για να το κάνουμε αυτό γνωρίζουμε ότι πρέπει να έχουμε ανταγωνιστικό σασί από την αρχή – και αυτό σημαίνει από τον πρώτο αγώνα”, είπε ο Αυστριακός.
“Η Honda έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο ενόψει 2020. Και δεδομένου ότι μέχρι στιγμής έχουν τηρήσει όλες τις υποσχέσεις τους, υποθέτουμε ότι αυτό θα συμβεί και φέτος. Και αυτό συνεπάγεται ότι δεν έχουμε άλλες δικαιολογίες, σε απλά αγγλικά”.
Τέλος, όταν ρωτήθηκε σε πόσους αγώνες πιστεύει ότι μπορεί να επικρατήσει η ομάδα το 2020, ο Marko τόνισε ότι ο αριθμός πρέπει να είναι μεγαλύτερος των πέντε.
Με την ομάδα να παρουσιάζεται σε γενικές γραμμές αρκετά αισιόδοξη για την νέα σεζόν, μένει να δούμε αν θα είναι η Red Bull ή η Ferrari αυτή που θα προσπαθήσει να σταματήσει την πολυετή κυριαρχία της Mercedes….
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!