H Red Bull και η Honda προσεγγίζουν το 2020 με μεγαλύτερες προσδοκίες σε σχέση με πέρυσι, με τις πρώτες δοκιμές που διεξήχθησαν στην Βαρκελώνη να τις επιτρέπουν να ελπίζουν σε καλύτερη παρουσία, τόσο από άποψη απόδοσης, όσο και από άποψη αξιοπιστίας της μονάδας ισχύος.
Με την αυστριακή ομάδα το 2019 – αλλά και την Toro Rosso – να έχουν αρκετές ποινές λόγω αλλαγών στους κινητήρες της Honda, όλοι γνωρίζουν ότι φέτος τα πράγματα πρέπει να εξελιχθούν καλύτερα σε αυτόν τον τομέα, και οι πρώτες ενδείξεις είναι πολύ ενθαρρυντικές.
Έχοντας μόλις τρεις μονάδες ισχύος διαθέσιμες το 2020, ο διευθύνων σύμβουλος της Honda F1, Masashi Yamamoto, τόνισε στο Motorsport.com ότι υπάρχει αισιοδοξία για φέτος, δεδομένου του ότι η ιαπωνική εταιρία συμπλήρωσε περισσότερα χιλιόμετρα από ποτέ τον χειμώνα στο δυναμόμετρο.
“Αυτό είναι το πρόγραμμά μας, και ως εκ τούτου προσπαθούμε να ακολουθήσουμε το σχέδιο χωρίς ποινές”, είπε. “Ήμασταν αρκετά ανταγωνιστικοί στο τελευταίο μισό της περασμένης σεζόν, και τότε η αξιοπιστία ήταν επίσης πολύ καλή. Έτσι προσπαθήσαμε να συνεχίσουμε αυτήν την αξιοπιστία προσθέτοντας περισσότερη δύναμη. Αυτή ήταν η εστίασή μας.”
Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε ότι παρόλο που το τρέχον σχέδιο είναι να παραμείνει η ομάδα στην χρήση τριών μονάδων ισχύος μέσα στη σεζόν,το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθεί και τέταρτη δεν αποκλείεται, αν αποδειχθεί ότι θα υπάρξει ένα σαφές όφελος στην απόδοση.
“Δεν σχεδιάζουμε την χρήση τέταρτης μονάδας ισχύος αυτήν την στιγμή, το σχέδιο προβλέπει τρεις”, είπε.
“Εάν γίνουν 21 αγώνες, αυτό προφανώς κάνει τη ζωή μας ελαφρώς ευκολότερη. Αν έπρεπε να πάρουμε μία τέταρτη, αρκεί να την τοποθετούσαμε στην σωστή πίστα, και το αντίκτυπο της ποινής θα είναι μικρό. Πάντα κυνηγάμε την απόδοση μπροστά από οτιδήποτε άλλο”.
“Νομίζω ότι είχαμε καλό χειμώνα. Πέρυσι ήταν η πρώτη μας χρονιά με την Honda, αυτή η σχέση εξελίχθηκε και έγινε πιο δυνατή καθ’ όλη τη διάρκεια του περασμένου έτους και του χειμώνα. Νομίζω ότι όλο το πακέτο είναι πιο ολοκληρωμένο”.
“Θεωρώ ότι όλη η ομάδα έχει κάνει σπουδαία δουλειά στο να βγάλει το φετινό μονοθέσιο. Έχουμε έρθει στις δοκιμές με περισσότερα χιλιόμετρα στο δυναμόμετρο από ό,τι στο παρελθόν. Η αξιοπιστία και οι εντυπώσεις από τους οδηγούς μέχρι στιγμής είναι πολύ ενθαρρυντικές.”
Όσον αφορά τον Max Verstappen, ο Ολλανδός συμμερίστηκε τις απόψεις των δύο προαναφερθέντων, λέγοντας ότι στόχος για φέτος είναι να μην υπάρξουν καθόλου ποινές για την ομάδα του.
“Πέρυσι πήραμε μόνο κινητήρες επειδή είχαν αναβαθμίσεις επιδόσεων και ήταν αρκετά μεγάλες,” είπε ο Verstappen.
“Αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο έπρεπε να λάβουμε τους επιπλέον κινητήρες. Και φυσικά, φέτος γνωρίζουμε ότι θα προσπαθήσουμε να μην λάβουμε ποινές”, είπε ο Verstappen.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!