Η Red Bull εργάζεται σκληρά για να προετοιμάσει τη δική της μονάδα ισχύος για το 2026, με τον Τεχνικό Διευθυντή της, Pierre Wache, να τονίζει ότι το έργο της ομάδας δεν είναι καθόλου εύκολο…
H αυστριακή ομάδα βασίζεται στην Red Bull Powertrains (RBPT), η οποία δημιουργήθηκε πέρυσι από την ίδια για να αναλάβει τη διαχείριση των μονάδων ισχύος της Honda για την περίοδο 2022-2025. Όμως ο κύριος σκοπός της είναι η προετοιμασία για το 2026, με τις διαδικασίες στο Milton Keynes να βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη για την κατασκευή της πρώτης μονάδας ισχύος από την Red Bull, με την πρόσληψη πολλών μηχανικών, την επένδυση σε εξοπλισμό και τη γενικότερη οργάνωση του τμήματος.
Με την πρώτη δοκιμή στο δυναμόμετρο του κινητήρα να έχει ήδη γίνει, ο Wache εξήγησε ότι η Red Bull αντιμετωπίζει μια μεγάλη πρόκληση ώστε να εμφανιστεί έτοιμη για να αντιμετωπίσει τις Mercedes, Ferrari και Renault, αλλά έχει πίστη ότι τελικά η ομάδα θα τα καταφέρει, παρά και το πρόσφατο “διαζύγιο” από τη φημολογούμενη συνεργασία με την Porsche.
“Από ό,τι βλέπω (στην Red Bull Powertrains), αν και είναι εκτός του τομέα μου, καθώς για να είμαι ειλικρινής η συγκέντρωση μου αυτήν τη στιγμή είναι περισσότερο στο τρέχον πρωτάθλημα, η όλη κατάσταση είναι ξεκάθαρα μια τεράστια πρόκληση, ειδικά όταν ξεκινάς από το μηδέν όπως συμβαίνει εκεί”, είπε ο Wache.
“Μπαίνουν τα πάντα στη θέση τους, βλέπεις το κτίριο που έχουν φτιάξει, τον αριθμό των δυναμόμετρων, τον αριθμό των ανθρώπων που έχουν τώρα. Σε αυτόν τον τομέα, η καμπύλη εκμάθησης είναι πολύ βαθιά, αλλά ο χρόνος παράδοσης των εξαρτημάτων είναι ακόμη πολύ μεγάλος”.
“Στη συνέχεια, πρέπει να προσπαθήσουν να πιάσουν όσους έχουν περισσότερη εμπειρία, όπως οι τρέχοντες κατασκευαστές κινητήρων, και να τους νικήσουν”.
“Είναι μια τεράστια πρόκληση. Νομίζω ότι θα τα καταφέρουν από ό,τι βλέπω, κρίνοντας από την επιθυμία, το κίνητρο και την ποιότητα των ανθρώπων που έχουμε στην ομάδα μας. Νομίζω ότι τα πράγματα φαίνονται καλά”, συμπλήρωσε.
Αν και η Red Bull έχει ξεκαθαρίσει μετά τα όσα έγιναν με την Porsche ότι δεν σκοπεύει να εγκαταλείψει το project των δικών της κινητήρων, εντούτοις δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο συνεργασίας με κάποιον κατασκευαστή για το ηλεκτρικό κομμάτι της μονάδας ισχύος, και μένει να δούμε αν θα βρεθεί ο συνεργάτης που επιθυμεί η αυστριακή εταιρία.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!