Η Red Bull πιστεύει ότι η διαφορά των 75 δευτερολέπτων μεταξύ του Daniel Ricciardo και των πρωτοπόρων στο Ισπανικό Grand Prix δεν ήταν αντιπροσωπευτικό του πραγματικού της ρυθμού.
Η ομάδα που στεγάζεται στο Milton Keynes πήρε τα πάνω της μετά το αποτέλεσμα στις κατατακτήριες στη Βαρκελώνη, όταν ο Max Verstappen ήταν σε θέση να φτάσει στα έξι δέκατα από την κορυφή με την αναβαθμισμένη RB13 και ήταν πιο κοντά στην pole position από κάθε φορά μέσα στη σεζόν.
Αλλά, αφού ο Verstappen βγήκε εκτός αγώνα στην πρώτη στροφή, ο teammate του, Daniel Ricciardo, είχε μια μοναχική και μη αμφισβητούμενη πορεία για την τρίτη θέση αφού ο Valtteri Bottas εγκατέλειψε μετά από την αστοχία του κινητήρα της Mercedes W08.
Ο Ricciardo ήταν 1:15.820 πίσω από τον νικητή του αγώνα Lewis Hamilton στην καρώ σημαία.
Η έκταση του διαφοράς με την Mercedes και την Ferrari υποδηλώνει ότι η Red Bull δεν έχει σημειώσει πρόοδο στο κλείσιμο της διαφοράς, αλλά ο επικεφαλής της ομάδας Christian Horner λέει ότι οι ρυθμίσεις του κινητήρα και ένα Σαββατοκύριακο όπου ο Ricciardo δεν ήταν τόσο άνετος όσο ο teammate του σήμαινε ότι τα πράγματα δεν ήταν και τόσο άσχημα όσο εμφανίστηκαν.
“Αν κοιτάξετε το Σαββατοκύριακο στο σύνολο του, έχουμε σίγουρα αντιμετωπίσει μερικά από τα θέματα και σίγουρα κάναμε κάποια πρόοδο με το μονοθέσιο”, δήλωσε ο Horner, όταν ρωτήθηκε από ξένα ΜΜΕ για την έκταση της διαφοράς μεταξύ της Red Bull και των πρωτοπόρων.
“Νομίζω ότι ο Max ήταν άτυχος στην αρχή. Πήρε την εξωτερική, ο Valtteri ξεκίνησε μια αλυσιδωτή αντίδραση χτυπώντας τον Kimi (Raikkonen) ο οποίος με την σειρά του έπεσε πάνω στον Max.”
“Υπήρχε μια μικρή πιθανότητα να βγει από τη στροφή στην τρίτη θέση, αλλά το “τρία σε ένα” δυστυχώς δεν πάει, οπότε ήταν κρίμα που χάσαμε τον Max στον πρώτο γύρο.”
“Στη συνέχεια, ο Daniel είχε έναν αρκετά μοναχικό αγώνα, επωφελούμενος από τη εγκατάλειψη του Bottas και λίγο πολύ από τη μέση του αγώνα μειώσαμε την ισχύ του κινητήρα για να προσπαθήσουμε να μην τον φθείρουμε πολύ, καθώς έχει τρέξει αρκετούς αγώνες.”
“Ο ρυθμός των μπροστινών μονοθεσίων ήταν αρκετά σημαντικός, έτσι έχουμε ακόμα πολλά να κάνουμε, αλλά πιστεύουμε ότι έχουμε σημειώσει κάποια πρόοδο εδώ αυτό το Σαββατοκύριακο, μας έδωσε ξεκάθαρη κατεύθυνση ανάπτυξης και ελπίζουμε να μπορέσουμε να επωφεληθούμε από αυτό στους επόμενους αγώνες.”
Εκτός από τον κινητήρα σε λειτουργία χαμηλότερης ισχύος, ο Horner είπε ότι υπήρχε επίσης πολύς χρόνος για να βρεθεί εάν γινόταν καλύτερη διαχείριση των ελαστικών, κάτι που ο Ricciardo δεν μπόρεσε να κάνει στον τρίτο τομέα όλο το Σαββατοκύριακο.
“Η διαφορά (μπροστά) φαινόταν μεγαλύτερη στον αγώνα”, είπε. “Ο Daniel δεν φάνηκε τόσο ευτυχισμένος με το μονοθέσιο του αυτό το Σαββατοκύριακο όσο ο Max, αλλά δεν πιστεύω ότι ο Max θα ήταν 20 δευτερόλεπτα πάνω.”
“Νομίζω ότι εξακολουθούν να υπάρχουν ζητήματα, γιατί όταν έχεις ένα τέτοιο κενό, ο τρόπος με τον οποίο δουλεύεις τα ελαστικά είναι ένα ξεκάθαρο στοιχείο και ιδιαίτερα σε αυτή την πίστα. Είναι ένας τομέας που σίγουρα χάνουμε την απόδοση. Ήμασταν σχετικά καλύτεροι στο δεύτερο μισό του αγώνα από ό τι στο πρώτο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!