Μπορεί να ήταν η σειρά της Toyota να τα βρει σκούρα σήμερα, στο απαιτητικό Rally Safari της Κένυας, ωστόσο ο Kalle Rovanpera έμεινε ανεπηρέαστος και τερμάτισε πρώτος στη γενική του Σαββάτου, παίρνοντας τους 17 βαθμούς!
Η Κένυα έδειξε το σκληρό της πρόσωπο σήμερα από νωρίς στην Toyota. Μπορεί η χθεσινή ημέρα να είχε φέρει τα ιαπωνικά αυτοκίνητα στο 1-2-3 και να είχε πονοκεφαλιάσει μόνο τη Hyundai, ωστόσο το Σάββατο ήταν η σειρά της ομάδας από τη Jyvaskyla να τα βρει σκούρα.
Elfyn Evans και Takamoto Katsuta αποκόμισαν σοβαρά κλαταρίσματα, τα οποία τους γκρέμισαν από τις θέσεις του βάθρου. Ο Evans, διεκδικητής του τίτλου, έχασε σχεδόν δύο λεπτά στην Soysambu, αλλάζοντας πίσω αριστερά ελαστικό. Έπεσε 5ος στη γενική, και είδε τη μάχη του πρωταθλήματος να γέρνει προς την πλευρά του Neuville.
Δύο ειδικές αργότερα, στη Sleeping Warrior, ήταν η σειρά του Katsuta να πάθει κάτι αντίστοιχο. Ο Ιάπωνας, όμως, είχε κλατάρισμα στον εμπρός δεξιά τροχό, το οποίο του επέτρεψε να τερματίσει την ειδική, αλλά έχασε περίπου ένα λεπτό από ρυθμό. Για τον Katsuta, το συγκεκριμένο κλατάρισμα προκλήθηκε από μικρό λάθος του οδηγού, όταν έπεσε σε βράχο, κάτι που ο ίδιος περιέγραψε ως “μεγάλο λάθος”. Παραμένει τρίτος μετά το τέλος της SS10, όμως απέχει πλέον ένα λεπτό από τον 2ο.
Όσο για το τρίτο GR Yaris, αυτό του Kalle Rovanpera, τέτοια περιστατικά δεν φάνηκαν στο πρωινό. σκέλος. Έχοντας προίκα το σχεδόν ένα λεπτό διαφορά από χθες, ο Φινλανδός ήξερε πως ήταν απλά θέμα διαχείρισης ο τερματισμός στην πρώτη θέση σήμερα, για να καρπωθεί και τους 17 βαθμούς. Έκλεισε το πρωινό σκέλος στα 1:27.9 μπροστά από τον δεύτερο και συνέχισε ήσυχος ενόψει της τριπλέτας του απογεύματος.
SPEEEEEEEEED 🚗💨 pic.twitter.com/ml8XPrbttB
— World Rally Championship (@OfficialWRC) March 30, 2024
Οι ατυχίες της Toyota ήρθαν σαν μάννα εξ’ ουρανού για τον Thierry Neuville. Μπορεί χθες να έχασε πολύ χρόνο με το κλατάρισμα που είχε και να ξέρει πως το πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης του Lappi είναι εγγενές των i20 N, αλλά η 2η θέση με τον Evans μεγάλο χαμένο είναι μια νίκη για τον ίδιο και τους Κορεάτες στη μάχη του πρωταθλήματος.
Επίσης κερδισμένος από τις ατυχίες των Toyota ήταν η M-Sport με τον Adrien Fourmaux. Ήταν από τους λίγους οδηγούς με καθαρό πρωινό σκέλος σήμερα και η προσεκτική του οδήγηση την Παρασκευή τον ανταμείβει. Έχει μαξιλαράκι 43 δευτερολέπτων από τον 5ο Evans και εάν δεν κάνει κάποιο λάθος θα τερματίσει σίγουρα 4ος.
Δεν ισχύει το ίδιο για το άλλο εργοστασιακό Puma της ομάδας, αυτό του Gregoire Munster. O οδηγός εγκατέλειψε ανάμεσα στις ειδικές Soysambu και Elmenteita, αφότου έσπασε τους συνδέσμους του πίσω αριστερά άξονα κίνησης όταν έπεσε σε έναν κρυμμένο βράχο.
Grégoire Munster tried his hardest but couldn’t fix his broken car and retired from Safari Rally Kenya ❌@DonaldsonGeorge spoke with him right after he downed tools 🎙️ pic.twitter.com/dbd3ct53WN
— DirtFish (@DirtFishRally) March 30, 2024
Tanak και Lappi επέστρεψαν σήμερα μετά τις χθεσινές τους εγκαταλείψεις, όμως δεν ήταν όλα ρόδινα σήμερα. Και τα δύο αυτοκίνητα είχαν κλαταρίσματα στην Elmenteita, ενώ η εσωτερική επικοινωνία ανάμεσα σε Tanak και Jarveoja υπέστη βλάβη, με τον συνοδηγό να χρησιμοποιεί σήματα με τα χέρια του για να κατευθύνει τον Εσθονό.
Στην 8η θέση βρίσκεται με προσεκτική οδήγηση ο Ιορδάνης Σερδερίδης πίσω από τα Rally2 των Gus Greensmith και Oliver Solberg.
Απογευματινό σκέλος – Χαμός πίσω από τον Rovanpera
Παρά το γεγονός πως διαχειριζόταν προβάδισμα, ο Rovanpera είδε τη διαφορά του με τους πίσω να ανοίγει στην τριπλέτα του απογεύματος.
Ο μεγάλος κερδισμένος του πρωινού, Neuville, είδε την ευκαιρία του για ένα βάθρο να σβήνει. Αντιμετώπισε πολλαπλά προβλήματα με το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου, αναγκάστηκε πολλά χιλιόμετρα να τα κάνει σε EV mode, κάτι που του στέρησε συνολικά 10 λεπτά σε χρόνο και τον έριξε 6ο στο τέλος της ημέρας, παίρνοντας λιγότερους βαθμούς από τον Evans εν τέλει.
Shake ‘n Bake, Baby! 😂 @AdrienFourmaux pic.twitter.com/L7Mw0EjV2E
— World Rally Championship (@OfficialWRC) March 30, 2024
Η ατυχία του Neuville ανέβασε τον Evans μια θέση πιο πάνω, βάζοντας φωτιά στη μάχη του τίτλου, ενώ μεγάλοι κερδισμένοι ήταν οι Katsuta και Fourmaux που τερμάτισαν στο 2-3. Εντυπωσιακό αποτέλεσμα για τον οδηγό της M-Sport που είδε την προσεκτική του οδήγηση να ανταμείβεται.
Στη 10η θέση έκλεισε την ημέρα ο Tanak, πίσω από Greensmith, Solberg, Kajetanowicz και Σερδερίδη. Παρά το γεγονός πως όλος σχεδόν ο ανταγωνισμός έπεσε σε προβλήματα, και ο ίδιος ο Εσθονός δεν είχε μια ήρεμη ημέρα.
Το πρόγραμμα της Κυριακής, που απονέμει και επιπλέον βαθμούς, περιλαμβάνει τρεις ειδικές, με διπλά περάσματα από την καθεμία. Στόχος των πληρωμάτων η επιβίωση μέχρι και την Power Stage των bonus βαθμών!
Ακολουθεί και η γενική κατάταξη με το πέρας της 3ης ημέρας του Rally Safari Κένυας. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα, μόνο στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!