Την πρώτη του νίκη με την M-Sport πέτυχε φέτος ο Ott Tanak, με τον Εσθονό να κάνει έναν μεστό αγώνα, να αποφεύγει λάθη και ατυχίες και να γκαζώνει στα σημεία που έπρεπε ώστε να ανέβει στην κορυφή της βαθμολογίας! Επάξια 2η θέση για τον Breen, εκπληκτικό ο Neuville που συμπλήρωσε με ακόμα ένα i20 N το βάθρο.
Στην κορυφή της βαθμολογίας βρίσκεται από σήμερα ο Ott Tanak, με τον Εσθονό να φεύγει νικητής από το Rally Σουηδίας, για δεύτερη φορά στην καριέρα του. Καταφέρνοντας να γεφυρώσει την ισχνή διαφορά που είχε φτιάξει μετά το τέλος της Παρασκευής ο εντυπωσιακό Craig Breen, ο Tanak το Σάββατο πήρε την πρωτοπορία και την Κυριακή τη διαχειρίστηκε άψογα, παίρνοντας την καρό σημαία με 18.7 διαφορά από τον Ιρλανδό της Hyundai.
“Σημαίνει προφανώς πολλά για μένα το ότι οδηγώ ένα νέο αγωνιστικό και δίνω τέτοια αποτελέσματα για τα παιδιά (της M-Sport). Πρόκειται για τεράστια προσπάθεια εκ μέρους τους, παλεύοντας με μεγάλους κατασκευαστές”, δήλωσε ο Tanak μετά το τέλος της δράσης της Κυριακής.
“Είμαι σίγουρος πως πιέζονται εξαιτίας μου, όμως όσο φέρνουμε τέτοια αποτελέσματα, όλοι βγαίνουμε νικητές. Είναι πανέμορφο να είμαι μέλος μιας τέτοιας ομάδας”.
A controlled start to the day from @OttTanak in SS16 to extend the lead 👌. pic.twitter.com/qEx0LNQ4R0
— M-Sport (@MSportLtd) February 12, 2023
Θετικά έκλεισε ο αγώνας και για τη Hyundai, με την κορεάτικη ομάδα να τερματίσει στις άλλες δύο θέσεις του βάθρου, ωστόσο όχι με την ιδανική σειρά. Δεδομένου ότι ο Neuville είναι ο No.1 οδηγός της και ο Breen έχει φέτος part time συμμετοχή στο πρωτάθλημα, η Hyundai προχώρησε σε ηθελημένη καθυστέρηση στην εμφάνιση του Breen στο regroup για την τελευταία ειδική διαδρομή, ώστε να δοθεί ποινή 10 δευτερολέπτων, η οποία θα ήταν αρκετή ώστε να αλλάξουν θέσεις μεταξύ τους οι δύο οδηγοί.
Ωστόσο, ένα άτσαλο πέρασμα του Neuville στο τέλος της Wolf Power Stage, του κόστισε τόσο χρόνο όσο έπρεπε ώστε να χάσει τη 2η θέση για μόλις 2 δέκατα. Και πάλι, ωστόσο, το πρόσημο ήταν θετικό για τη Hyundai, η οποία είδε το i20 N της να αποδίδει σημαντικά καλύτερα από το Yaris GR της αντιπάλου Toyota.
Με την 4η θέση του Rovanpera ως το καλύτερο εφικτό αποτέλεσμα αλλά και προβληματισμό φεύγουν οι Ιάπωνες από τη χιονισμένη Σουηδία. Αν και ο πρωταθλητής πάλεψε πολύ με τον Neuville για το βάθρο, εν τέλει δεν κατάφερε να μείνει κοντά του, μιας και ο Βέλγος της Hyundai είχε φρέσκα σετ ελαστικών για τις τελευταίες δύο ειδικές της Κυριακής. Το καλύτερο που μπόρεσε ο Rovanpera να κάνει για να φύγει με ψηλά το κεφάλι από τη Σουηδία, ήταν η 3η θέση στην Power Stage και μαζί με αυτή οι 3 επιπλέον βαθμοί.
Στην Power Stage πόνταρε και ο έτερος οδηγός της Hyundai, Elfyn Evans, κάνοντας δεύτερο χρόνο εκεί. Ο Ουαλός, ουδέποτε κατάφερε να ανταγωνιστεί για το βάθρο, τερματίζοντας 5ος στο Rally, επωφελούμενος και της ατυχίας του Esappeka Lappi, που έπεσε στις πίσω θέσεις το Σάββατο, όντας εντός της τριάδας μέχρι εκείνο το σημείο.
Ο Φινλανδός, αποτέλεσε το επιστέγασμα ενός πολύ θετικού αγωνιστικού τετραημέρου για τη Hyundai, σκοράροντας 5 βαθμούς στην Power Stage, όπου πήρε και τον ταχύτερο χρόνο.
Με 27 βαθμούς στην τσέπη φεύγει, λοιπόν, από τη Σουηδία ο Tanak, φτάνοντας τους 41! Ακολουθεί με 37 βαθμούς ο Rovanpera και στους 32 βρίσκεται ο Neuville! Για περισσότερες πληροφορίες για τη βαθμολογία σε οδηγούς και κατασκευαστές, πατήστε εδώ!
Κάπως έτσι, ο 2ος αγώνας του WRC έλαβε τέλος, με τη συνέχεια να αναμένεται με αμείωτο ενδιαφέρον, σε μια σεζόν που οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν πως θα έχουμε μεγάλο ανταγωνισμό! Επόμενος αγώνας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally, το Rally Μεξικό, το τετραήμερο 16-19 Μαρτίου!
Μείνετε συντονισμένοι για όλη τη δράση και τα νέα του WRC, μόνο στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!