Με το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας να μονοπωλεί η μάχη Ogier και Lappi, το ατύχημα του πρώτου και η ολιγωρία του δεύτερου έφεραν στο προσκήνιο τον Neuville που παραμόνευε, με τη Hyundai να κλείνει στο 1-2 το Σάββατο!
Με αμείωτο το ενδιαφέρον συνεχίστηκε και το Σάββατο του Rally Σαρδηνίας, του 6ου αγώνα στο φετινό πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally. Με τη μάχη για την πρώτη θέση να είναι στο νήμα ανάμεσα σε Lappi και Ogier, ο έμπειρος Γάλλος της Toyota πάτησε γκάζι στα μέσα του Σαββάτου και έκλεισε την ημέρα με ένα καλό προβάδισμα από τον Lappi, παρά την εξαιρετική εμφάνιση του οδηγού της Hyundai.
Πάμε, όμως, να δούμε αναλυτικότερα τί έγινε σε όλες τις μάχες σήμερα.
Η κατάσταση στη μάχη για την πρωτιά, ανάμεσα σε Ogier και Lappi, ήταν από το πρωί αμφίρροπη, με τον Φινλανδό που είχε κλείσει ως πρωτοπόρος την Παρασκευή του Rally, να χάνει στην πρώτη ειδική του Σαββάτου την κορυφή από τον Ogier.
Η κόντρα των δύο συνεχίστηκε ωστόσο καθ’ όλη την ημέρα, με τον Lappi να ξαναπαίρνει κεφάλι στην SS9 και να το χάνει εκ νέου στην SS10, όταν και ο Ogier έκανε 13 δευτερόλεπτα ταχύτερο χρόνο από τον οδηγό της Hyundai και πήρε για πρώτη φορά στο τετραήμερο διαφορά ασφαλείας. Με την SS11, τέλος, να κλείνει το πρωινό σκέλος, ο Γάλλος έφτασε τη διαφορά στα 18,2 από τον άμεσο διώκτη του, επισφραγίζοντας την εντυπωσιακή του πρωινή εμφάνιση.
“Ήταν δύσκολη η τελευταία ειδική, έτσι, φυσικά όταν υπάρχει δυσκολία, υπάρχει πάντα ευκαιρία να κάνεις τη διαφορά”, σχολίασε μετά το τέλος της SS10 ο Ogier. “Πάλεψα και έδωσα τα πάντα. Ο χρόνος που κάναμε είναι καλός”.
Πιο πίσω, από το πρωινό σκέλος του Σαββάτου, τα πράγματα έδειχναν δύσκολα για αρκετούς οδηγούς. Πιο συγκεκριμένα, οι Takamoto Katsuta και Ott Tanak εγκατέλειψαν. Ο Ιάπωνας έπαθε ζημιά στο Yaris GR του όταν μετά από πέρασμα σε υδάτινο σώμα με αρκετά χιλιόμετρα, και ενώ ήταν 5ος στη γενική, κατέστρεψε το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου του, χάνοντας άμεσα την ισχύ του κινητήρα, με το νερό να έχει μπει για τα καλά μέσα στον κινητήρα.
🚗💦 #WRC | #WRCLive | #RallyItaliaSardegna https://t.co/3GYfoHlq1y pic.twitter.com/TIZNCokyFh
— World Rally Championship (@OfficialWRC) June 3, 2023
Όσο για τον οδηγό της M-Sport, ο Tanak είχε επίσης άτσαλο πέρασμα πάνω από την ίδια υδάτινη διάβαση, χάνοντας κάποιο χρόνο λόγω σβησίματος της μονάδας ισχύος του, ωστόσο ο καπνός που άρχισε να βγαίνει προς το τέλος της SS9 από το καπό του Puma του μαρτυρούσε σοβαρό πρόβλημα στον κινητήρα.
Τερματίζοντας σε EV mode την ειδική, ο Εσθονός προσπάθησε να επιδιορθώσει το ζήτημα μετά το τέλος της ειδικής, χωρίς ωστόσο αποτέλεσμα.
Έτσι, οι Katsuta και Tanak μπήκαν στη λίστα των εγκαταλείψεων για το Rally Σαρδηνίας, μαζί με τον Pierre-Louis Loubet, ο οποίος από χθες έχει εγκαταλείψει.
Τα προβλήματα αυτά, έδωσαν την ευκαιρία στον Dani Sordo να ανέβει θέσεις στην κατάταξη. Έχοντας τουμπάρει το i20 N του χθες, ο Ισπανός έδωσε μάχη με το χρονόμετρο ώστε να κερδίσει μέρος του χαμένου του χρόνου. Αν και γνώριζε πως πλέον το podium ήταν ανέφικτος στόχος, ο έμπειρος Sordo ήξερε πως υπήρχαν αρκετοί βαθμοί στο τραπέζι, ανεβαίνοντας 7ος μέχρι την SS10, ενώ στην SS11 πήρε ακόμα μια θέση, δείχνοντας ικανός να αντιμετωπίσει μέχρι και τον Evans για την 5η.
Μπροστά από τον Ισπανό βρίσκονταν οι Neuville, Rovanpera και Evans. Ο πρώτος βρέθηκε σχετικά κοντά στην κορυφή, στα 24,7 συγκεκριμένα, έχοντας κερδίσει τις 3 από τις 4 ειδικές του πρωινού του Σαββάτου, όμως πλήρωσε κάποια λάθη στην SS10 και τον χαμένο χρόνο της Παρασκευής, ενώ ο Rovanpera έδειχνε να πληρώνει το γεγονός πως πέρασε όλη την Παρασκευή ανοίγοντας δρόμο στις ειδικές και να απέχει πάνω από ένα λεπτό από τον πρώτο.
Όσο για τον Evans, έχασε πολύ χρόνο περνώντας επίσης άτσαλα πάνω από την υδάτινη διάβαση που έπιασε στον ύπνο Katsuta και Tanak. Ο Ουαλός τερμάτισε επίσης σε EV mode την ειδική, ώστε να προφυλάξει τον κινητήρα, χάνοντας περίπου 2 λεπτά συνολικά από την κορυφή.
Απογευματινό σκέλος – Όλα τούμπα για τον Ogier
Μπορεί να έδειχνε το απόλυτο φαβορί για την πρωτιά με τα όσα έδειξε στο πρωινό σκέλος, όμως τα πράγματα για τον Γάλλο δεν πήγαιναν καλά το απόγευμα, με το αποκορύφωμα να έρχεται στην SS14, την προτελευταία ειδική της ημέρας. Με τη βροχόπτωση να κάνει το οδόστρωμα πιο ολισθηρό, ο Ogier κλείδωσε τα φρένα του και γλίστρησε εκτός δρόμου, με το Toyota του να πέφτει σε χαντάκι και να μένει να αιωρείται το πίσω ελαστικό του στον αέρα.
Τα πράγματα είχαν αρχίσει να επιδεινώνονται από τις προηγούμενες δύο ειδικές, με τη διαφορά του από τον Lappi να ψαλιδίζεται λόγω διακοπών του κινητήρα του αγωνιστικού του Ogier, έχοντας άτσαλα περάσματα από υδάτινα σώματα.
Με τον Ogier εκτός νυμφώνος, πλέον, ο Lappi χρειάστηκε απλά να κλείσει την ημέρα του με ασφάλεια, με τα πράγματα να δείχνουν πως αύριο θα μπορούσε να πάρει την πρώτη του νίκη με τη Hyundai στο WRC!
Ωστόσο, η χαλάρωση του Lappi έκανε τον Neuville να μυρίσει αίμα και με εντυπωσιακή διαφορά να πάρει τον ταχύτερο γύρο στην SS14 και να ανέβει πρώτος, για πρώτη φορά στο Rally! Η διαφορά μάλιστα ανέβηκε στην τελευταία ειδική της ημέρας, με τον Βέλγο να έχει προβάδισμα άνεσης, στα 36,4 δευτερόλεπτα!
“Καλά νέα για εμάς, ωστόσο κρίμα για τον Seb”, δήλωσε ο Neuville μετά το τέλος της SS14. “Ευτυχώς είναι ΟΚ επειδή σε συνθήκες σαν αυτές είναι εύκολο να βγεις εκτός”.
“Στόχος ήταν να συνεχίσουμε να πιέζουμε και προφανώς το καταφέραμε καλά αυτό. Θα πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι λοιπόν”.
Στο 1-2, λοιπόν, κλείνει το Σάββατο η Hyundai, με τον Rovanpera να κλείνει την τριάδα, εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα των υπολοίπων, ενώ 5ος, ανέβηκε ο Sordo, που βρίσκεται σε εξαιρετική θέση μετά και τη χθεσινή του έξοδο!
Περισσότερα για τους χρόνους των οδηγών στην 3η ημέρα του WRC μπορείτε να βρείτε εδώ! Μείνετε συντονισμένοι για την αυριανή, τελευταία μέρα του Rally Σαρδηνίας, μόνο στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!