Ο Sebastien Ogier διατηρεί ένα ισχνό προβάδισμα μετά και το πέρας της πρώτης ημέρας του Rally Σαρδηνίας, με την Παρασκευή να αποδεικνύεται ιδιαίτερα σκληρή και να προκαλεί προβλήματα στα μισά πληρώματα της πρώτης κατηγορίας!
Ο οκτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής είχε ανοίξει το Rally με νίκη στην πρώτη ειδική, ωστόσο έπεσε έως και 4ος μέσα στη χθεσινή ημέρα στη Σαρδηνία. Κυριότερα προβλήματα για τον Γάλλο ήταν τα πολύ χαμηλά επίπεδα πρόσφυσης που βίωνε στις χωμάτινες ειδικές του ιταλικού νησιού. Ωστόσο, μεγάλο ατού του Ogier ήταν πως απέφυγε να εμπλακεί σε δράματα και τεχνικά προβλήματα, κάτι που στο τέλος της χθεσινής ημέρας ήταν αρκετά για να τον κλείσει στην κορυφή της γενικής.
Την ίδια στιγμή, τα περισσότερα από τα υπόλοιπα πληρώματα είχαν μια δύσκολη ημέρα. Ο Adrien Fourmaux, που στα μισά της Παρασκευής ήταν πρώτος, με διαφορά 9,2 δευτ. από τον Neuville, εν τέλει έκλεισε δεύτερος τη μέρα, πίσω από τον Ogier. Για τον οδηγό της Hyundai, το απόγευμα της Παρασκευής περιλάμβανε προβλήματα με την ικανότητα του i20 N του να απορροφήσει κραδασμούς από το τραχύ οδόστρωμα.
Τρίτο ήρθε ακόμα ένα Hyundai, αυτό του Ott Tanak. Και ο Εσθονός δεν είχε απροβλημάτιστη ημέρα, καθώς ολοκλήρωσε μια από τις ειδικές του χθεσινού σκέλους με κατεστραμμένο αποσβεστήρα.
“Ήταν σίγουρα μια καλή μέρα για μας”, δήλωσε χθες βράδυ ο Ogier. “Έκανα ό,τι μπορούσα σήμερα, έτσι χαίρομαι με το αποτέλεσμα”.
Μπορεί η Hyundai να έδειξε αρχικά πως ήταν το δυνατότερο πακέτο στη Σαρδηνία, ωστόσο είδε τον Thierry Neuville να εγκαταλείπει στην SS4, έχοντας χτύπημα με το τερέν που πλήγωσε οριστικά την πίσω αριστερά πλευρά του i20 N του.
Γενικά, η νέα ειδική που ήρθε για πρώτη φορά φέτος, η Telti-Calangianus-Berchidda αποδείχτηκε κανονικός πονοκέφαλος, και όχι μόνο για τον Neuville.
Στο πρώτο πέρασμα από την ειδική, στην SS2, και τα τρία εργοστασιακά πληρώματα της M-Sport, αυτά δηλαδή των Munster, McErlean και Sesks έπεσαν θύματα της διαδρομής και εγκατέλειψαν!
Mārtiņš Sesks checking in 🤳#WRC | #RallyItaliaSardegna 🇮🇹 pic.twitter.com/si136a14Z7
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) June 6, 2025
Πιο αναλυτικά, ο Sesks είχε τετακέ υπό υψηλή ταχύτητα που διέλυσε το Puma του, ενώ οι McErlean και Munster έμειναν στην άκρη του δρόμου με πρόβλημα στο σύστημα ανάρτησης.
Στο δεύτερο πέρασμα, πέραν του Neuville υπήρξαν και αλλού προβλήματα. Ο Takamoto Katsuta αλλά και ο Ιορδάνης Σερδερίδης, που τρέχει με Puma της M-Sport, είχαν πρόβλημα σε μια από τις φουρκέτες, με τα αγωνιστικά τους να τουμπάρουν. Μπορεί αμφότεροι να κατάφεραν να συνεχίσουν, ωστόσο είχε χαθεί αρκετός χρόνος και για τους δύο.
SPEEEEEEDDDDDD 😮💨#WRC | #RallyItaliaSardegna 🇮🇹 pic.twitter.com/FdhQ7p5s0B
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) June 6, 2025
Πίσω από τους πρώτους τρεις, ο νεαρός Sami Pajari εξακολούθησε να εντυπωσιάζει με την ώριμη οδήγησή του, κλείνοντας την ημέρα 4ος, μπροστά από τον Kalle Rovanpera! 9,5 δευτερόλεπτα χώριζαν χθες το βράδυ Pajari και Tanak, δείγμα της καλής δουλειάς που κάνει ο Φινλανδός, παρά και το χτυπημένο του εμπρός δεξιά ελαστικό στην SS3.
Εκκινώντας δεύτερος στις ειδικές για όλη την Παρασκευή, ο 5ος Rovanpera αλλά και ο 6ος Evans αντιμετώπισαν πολύ κακές συνθήκες πρόσφυσης, καθαρίζοντας τον δρόμο για τους υπόλοιπους.
7ος τελικά έκλεισε τη μέρα με ένα τραυματισμένο Yaris GR ο Katsuta, πάνω από δύο λεπτά μακριά από την κορυφή.
Το πρόγραμμα του Σαββάτου περιλαμβάνει πάνω από 120 km χρονομετρημένης δράσης. Μέρος αυτής είναι και η επιστροφή της θρυλικής ειδικής Lerno – Su Filigosu, όπου βρίσκεται και ένα κλασσικό άλμα, το Micky’s Jump.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!