Ο Kalle Rovanpera έφτασε ψύχραιμα σε μια σημαντική νίκη για τις ελπίδες του για τον τίτλο στο CER, σε μια ημέρα που η Toyota σφράγισε πανηγυρικά τον 5ο σερί τίτλο της. Μεγάλη η μάχη του τίτλου στους οδηγούς, όλα παραμένουν ανοιχτά!
Ο Φινλανδός πήρε τα ηνία της πρωτοπορίας το Σάββατο, όταν ο Sebastien Ogier είχε ατύχημα στη μόλις δεύτερη ειδική της ημέρας, το οποίο και τον έφερε σε εγκατάλειψη για την ημέρα. Με τον Rovanpera να διαχειρίζεται άψογα τη διαφορά του, έφτασε σε μια εύκολη νίκη την Κυριακή, με διαφορά 47,3 δευτ. απ’ τον επόμενο.
Ήταν η τρίτη νίκη του δις παγκοσμίου πρωταθλητή φέτος, μετά τα Κανάρια Νησιά και τη Φινλανδία, στην όπως φαίνεται τελευταία του χρονιά στο άθλημα. Για την Toyota, επίσης, ήταν το 9ο της Πρωτάθλημα Κατασκευαστών (και 5ο σερί), και πλέον υστερεί μόλις κατά ένα από τη Lancia, τη διαχρονικά πιο επιτυχημένη ομάδα στην ιστορία του WRC.
“Ήταν ωραίο που γυρίσαμε ξανά σε άσφαλτο, θεωρώ πως ο ρυθμός που είχε ο Seb ήταν πολύ γρήγορος σε σχέση με τους άλλους”, παραδέχτηκε μετά το τέλος της δράσης ο Rovanpera. “Τεράστια συγχαρητήρια σε όλους στο γκαράζ, ξεκάθαρα σαν ομάδα είμαστε φοβεροί. Είμαι πεινασμένος για τον τίτλο πλέον, αυξήσαμε τις πιθανότητές μας. Εξακολουθεί να μην είναι εύκολο, όμως θα προσπαθήσουμε να το πάμε μέχρι τέλους”.
The fight is ON 🤯#WRC pic.twitter.com/pw7xYRYoJj
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) October 19, 2025
Πίσω από τον Ιπτάμενο Φινλανδό, ο Elfyn Evans ανέβηκε ξανά στην κορυφή της βαθμολογίας, παίρνοντας τη 2η θέση στο τέλος απ’ τον Ott Tanak. Ο Ουαλός επωφελήθηκε μιας μικρή απώλειας που είχε ο Tanak στη 17η ειδική (στο ίδιο σημείο που νωρίτερα είχε εγκαταλείψει από ατύχημα ο Neuville). Τότε, η διαφορά των δύο αντιπάλων έπεσε στα μόλις 1,1 με μόλις την Power Stage να απομένει. Εκεί, ο Evans έκανε έναν φοβερό χρόνο, ξεπερνώντας τον Εσθονό κατά 5,6 δεύτερα στο τέλος, για να σφραγίσει ένα εμφατικό 1-2 για τους Ιάπωνες.
Το συμβάν του Ogier το Σάββατο, αποτελεί σημαντικό σημείο καμπής στη μάχη του τίτλου. Ο Γάλλος ήρθε στη Γερμανία μόλις δύο βαθμούς μπροστά απ’ τον Evans. Και μπορεί την Κυριακή να πήρε το μέγιστο (10 βαθμοί), όμως ο οκτάκις πρωταθλητής είδε να πέφτει δεύτερος, 13 βαθμούς πίσω απ’ τον Ουαλό και, επίσης σημαντικό, σε πλήρη ισοβαθμία με τον Rovanpera, ενώ απομένουν μόλις δύο αγώνες για το πέσιμο της αυλαίας.
Χωρίς αμφιβολία, πρόκειται για μια από τις πιο επικές μάχες για τον τίτλο στην πρόσφατη ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally!
Ένα κυριαρχικό τριήμερο για την Toyota επικύρωσε ο Takamoto Katsuta με μια ανταγωνιστική 4η θέση, 17,5 δεύτερα πίσω απ’ τον Tanak. Την πρώτη πεντάδα έκλεισε ο Fourmaux της Hyundai, που κρατήθηκε μπροστά απ’ τον νεαρό Pajari παρά τα προβλήματα υποστροφής του i20 N του. Εντυπωσιακός, όμως, και ο νεαρός Φινλανδός, που τερμάτισε για 5η σερί φορά στους βαθμούς.
Πίσω τους, και τα δύο Puma της M-Sport τερμάτισαν το Rally, με τον Josh McErlean να ισοφαρίζει τη βέλτιστη επίδοσή του με την 7η θέση. 8ος τερμάτισε ο πρωταθλητής του WRC2, Oliver Solberg με το Yaris GR Rally2 του.
🔥 Flat out rally action from WRC Round 12!#WRC | #CER2025 🇪🇺 pic.twitter.com/AHD8XC5lLe
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) October 20, 2025
Πλέον, το WRC αλλάζει ήπειρο, για ακόμα ένα ασφάλτινο event όμως. Το τετραήμερο 6-9 Νοεμβρίου, τα πληρώματα θα βρεθούν στην Ιαπωνία και την Toyota city για το FORUM8 Rally Japan. Κατόπιν, η χρονιά κλείνει στο παρθενικό Rally Σαουδικής Αραβίας, την περίοδο 26-29 Νοεμβρίου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!