Προτελευταίος αγώνας του φετινού WRC του Rally Κεντρικής Ευρώπης, σε ένα εντελώς νέο format τριών χωρών. Πως θα εξελιχτεί η μάχη του τίτλου σε αυτό, το μοναδικό σκηνικό;
2 αγώνες απομένουν για να πέσει η αυλαία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally για το 2023 και δύο διεκδικητές απομένουν για τον τίτλο. Τί καλύτερο σκηνικό, άρα, για να εξελιχτεί η μάχη ανάμεσα σε Kalle Rovanpera και Elfyn Evans από το Rally Κεντρικής Ευρώπης, έναν αγώνα που κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του, τόσο ως θεσμός, αλλά και ως format!
Με τις αγωνιστικές διαδρομές να σπάνε ανάμεσα σε τρεις χώρες (Γερμανία, Αυστρία και Τσεχία), τα πληρώματα θα κληθούν να επιβιώσουν σε ένα ασφάλτινο Rally, με αρκετές άγνωστες παραμέτρους μπροστά τους.
Τα πληρώματα
Στα Rally1 αγωνιστικά, τα υβριδικά θηρία του WRC, 10 συμμετοχές θα υπάρχουν το προσεχές τριήμερο.
Η M-Sport πέφτει από τα 4 αγωνιστικά της Χιλής στα 3, με τον σταθερό (αλλά προσεχώς αφιχθέντα για τη Huyndai) Ott Tanak να πλαισιώνεται από τον Pierre-Louis Loubet και τον Gregoire Munster. Ο Γάλλος, στην Ιαπωνία αναμένεται να δώσει τη θέση του στον Adrien Fourmaux, ενώ ο Munster συνεχίζει στο πρόγραμμα, έχοντας πάρει πολύτιμες εμπειρίες στη Χιλή, με θετικά σημάδια.
Στην Toyota, αυτό το τριήμερο θα έχουμε 4 Yaris GR, με τους Rovanpera, Evans και Katsuta να έχουν για ακόμα μια φορά μαζί τους τον Sebastien Ogier, που επιστρέφει μετά το Acropolis.
Τέλος, στο στρατόπεδο της Hyundai, 3 θα παραμείνουν τα αγωνιστικά, με τους Neuville και Lappi να έχουν μαζί τους τον Suninen για το τριήμερο στην Κεντρική Ευρώπη.
Battles all around in WRC & WRC2 👀 pic.twitter.com/hd4vFiagx8
— World Rally Championship (@OfficialWRC) October 24, 2023
Το Rally
Έχοντας την έδρα του στο Passau της νότιας Γερμανίας, το Rally ξεκινά το ταξίδι του βορειότερα, στην Τσεχία και την πρωτεύουσά της την Πράγα, όπου θα γίνει το απόγευμα της Πέμπτης η τελετή έναρξης, της οποίας έπεται η υπερειδική Velka Chuchle των 2,25 km. Καθώς το σκοτάδι πέφτει στην Κεντρική Ευρώπη, τα πληρώματα θα κληθούν να τρέξουν και τα 8,92 km της Klatovy, στον δρόμο τους προς το Passau για διανυκτέρευση.
Η Παρασκευή περιλαμβάνει κι άλλη Τσεχία, με 6 συνολικά ειδικές επί του εδάφους της συγκεκριμένης χώρας. 121,8 km αγωνιστικής δράσης έχει το μενού, χωρίς ενδιάμεσο service μάλιστα.
Έτσι, θα γίνουν σερί διπλά περάσματα σε Vlachovo Brezi (13,66 km), Zvotoky (23,81 km) και Sumavske Hostice (23,43 km), με μόλις μια διαθέσιμη ζώνη αλλαγής ελαστικών στο ενδιάμεσο, στο Prachatice της Νότιας Βοημίας.
Το Σάββατο είναι η ημέρα της Αυστρίας, με δύο πρωινές ειδικές, την Schardinger Innviertel (15,72 km) και την Muhltal, η οποία είναι και η μεγαλύτερη ειδική του Rally, στα 27,15 km μήκος.
Η τρίτη ειδική πριν το μεσημεριανό service στο Passau γίνεται επί γερμανικού εδάφους, με την Knaus Tabbert Bayerischer Wald των 11,88 km να κλείνει την πρωινή αλλά και την απογευματινή λούπα. Το απόγευμα μάλιστα, με την ειδική να ξεκινά στις 18:08 τοπική ώρα, η δράση θα γίνει υπό το φως των προβολέων των αγωνιστικών.
Το φινάλε της Κυριακής έχει 2 ειδικές, με την καθεμία να γίνεται από δύο φορές. Η πρώτη, Bohmerwald (17,25 km) γίνεται επί αυστριακού εδάφους, ενώ η Passauer Land των 16,37 θα γίνει επί γερμανικού εδάφους, ενώ θα αποτελεί και την Power Stage του αγώνα.
Αναλυτικότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε εδώ!
The stages are set 🤩
👉 @cerwrc this weekend live at https://t.co/bVNpLD93Wo#WRC I #WRCLive I #CER I #Europe 🇪🇺 pic.twitter.com/OdbygGdjoG
— World Rally Championship (@OfficialWRC) October 24, 2023
Το status στο Πρωτάθλημα
Με μόλις δύο στροφές να απομένουν για το τέλος του φετινού πρωταθλήματος, η μάχη στους Κατασκευαστές έχει ήδη κριθεί υπέρ της Toyota, με τους Ιάπωνες να κατακτούν τον τρίτο σερί τίτλο τους.
Στους οδηγούς, η Toyota έχει ήδη εξασφαλίσει πως ένας από τους δικούς της θα είναι πρωταθλητής, ωστόσο η μάχη ανάμεσα σε Rovanpera και Evans καλά κρατεί. Με τους δυο τους να χωρίζονται από 31 βαθμούς, και 60 συνολικά να απομένουν σε Κεντρική Ευρώπη και Ιαπωνία, τα περιθώρια για αμφότερους στενεύουν.
Αυτό γίνεται ακόμα εντονότερο όταν οδηγοί όπως οι Ogier, Neuville και Tanak δεν έχουν απολύτως κανέναν λόγο να πατήσουν φρένο, διεκδικώντας και τα δύο Rally μέχρι τέλους. Έτσι, όλα δείχνουν πως πρωταθλητής θα αναδειχτεί αυτός που στα δύο events που απομένουν θα είναι πιο προσεκτικός αλλά και πιο…τυχερός!
Μείνε συντονισμένος για περισσότερα από το πρωτοπόρο Rally Κεντρικής Ευρώπης, μόνο στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!