Ο Otmar Szafnauer λέει ότι τα προηγούμενα σχόλιά του δεν είναι “ειρωνικά”, καθώς η RP20 βρίσκεται εντός των κανόνων παρά την κριτική που δέχθηκε από την Haas για “ροζ Mercedes”.
Η Haas, παρά το γεγονός ότι συνδέεται άμεσα με την Ferrari, άσκησε σκληρή κριτική στην ομάδα που πλέον ανήκει στον Lawrence Stroll.
Το αυτοκίνητο φέρνει μια εντυπωσιακή ομοιότητα με την W10 της Mercedes, μερικά εξαρτήματα από το σχεδιασμό του 2019, όπως τα sidepods και μερικά από το 2020, όπως τη μύτη, το εμπρόσθιο φτερό και την πίσω πτέρυγα.
Ερωτηθείς για την κριτική ο Szafnauer είπε στον Racer: “Δεν νομίζω ότι είναι ειρωνικό. Αντιγράψαμε την Red Bull στο παρελθόν, αλλά το κάναμε μέσα στους κανόνες.”
“Έτσι βλέπουμε τι κάνουν, βγάζουμε φωτογραφίες, προσπαθούμε να το καταλάβουμε, το τρέχουμε στη σήραγγα και το κάνουμε μόνοι μας.”
“Νομίζω ότι είναι διαφορετικό. Προσθέτουμε ανθρώπους. Σύντομα θα είμαστε 500 εργαζόμενοι. Οι άνθρωποι που προσθέτουμε είναι όλοι για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την κατασκευή, ώστε να μπορούμε να αναπτύξουμε το δικό μας μονοθέσιο.”
“Έτσι, παρόλο που όλοι λένε ότι αντιγράψαμε τη Mercedes, είναι δικό μας μονοθέσιο. Είναι δικό μας σχέδιο και είναι δική μας ανάπτυξη. Είναι δικό μας μοντέλο αεροδυναμικής σήραγγας. Είναι η ιδέα μας.”
“Ναι, κοιτάμε να δούμε τι είναι γρήγορο. Σκεφτήκαμε: αυτό είναι γρήγορο, μπορούμε να κάνουμε το ίδιο. Δεν είναι διαφορετικό από αυτό που κάναμε με τη Red Bull όταν τρέξαμε ένα concept high-rake.”
“Αλλά η ανάπτυξη είναι δική μας. Θα προσθέσουμε ακόμα 100 άτομα για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε την ανάπτυξή μας. Είναι λίγο διαφορετικό από αυτό που κάνουν οι άλλοι.”
“Δεν μπορείς να έχεις μερικές εκατοντάδες ανθρώπους και να σχεδιάζεις το δικό σου αυτοκίνητο και να αναπτύσσεις το δικό σου αυτοκίνητο. Απλά δεν λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο.”
Ο Szafnauer επέμεινε ότι η Racing Point σχεδιάζει τα πάντα στο δικό της εργοστάσιο, είναι μόνο η κατασκευή που γίνεται έξω.
“Δεν έχουμε τεράστια παραγωγική ικανότητα, αγοράζουμε επίσης”, συνεχίζει ο Szafnauer.
“Πρόκειται για σχεδιασμό και ανάπτυξη. Είναι το μέγεθος του σχεδιασμού του μοντέλου και η ικανότητα για μια αεροδυναμική σήραγγα. Είναι το μέγεθος της αεροδυναμικής μας ομάδας.”
“Το σύνολο της αεροδυναμικής μας ομάδας – συνολικά – είναι μεγαλύτερο από ολόκληρη την ομάδα Haas. Πιστέψτε με είναι τόσο διαφορετικό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!