O Fabio Quartararo θεωρεί ότι η μεγαλύτερη αδυναμία της Μ1 είναι η έλλειψη ιπποδύναμης του κινητήρα της, κάτι που οδηγεί τους αναβάτες της Yamaha σε δυσκολίες στους αγώνες, καθώς δεν μπορούν να κάνουν εύκολα προσπεράσεις έναντι των αντιπάλων τους.
Ο Γάλλος, που βρίσκεται στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, περιορίστηκε στην τέταρτη θέση του πρόσφατου αγώνα στο Misano, αντιμετωπίζοντας για πολλούς γύρους δυσκολίες στο να προσπεράσει τον Pol Espargaro και την ΚΤΜ.
Το φαινόμενο αυτό είναι σύνηθες για την Yamaha τα τελευταία έτη, καθώς ο κινητήρας της Μ1 υστερεί σημαντικά έναντι των ανταγωνιστών της – ιδιαίτερα σε σχέση με τις Ducati και Honda – με αποτέλεσμα οι αναβάτες της να μην μπορούν να εκμεταλλευτούν την σταθερότητα της μοτοσικλέτας στις στροφές, ενώ φέτος η εταιρία αναγκάστηκε να μειώσει το όριο περιστροφής του κινητήρα για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα αξιοπιστίας.
“Δυσκολευόμαστε πολύ να προσπεράσουμε τους άλλους, και αν δεν συμβεί ό,τι συνέβη με τον Maverick (Vinales, που ηγήθηκε από την αρχή τον δεύτερο αγώνα στο Misano) είναι δύσκολο να κερδίσεις έναν αγώνα”, δήλωσε ο Γάλλος.
“Κέρδισα και τους δύο αγώνες μου με αυτόν τον τρόπο, όπως και ο Franco (Morbidelli), όπως και ο Maverick. Έτσι, όταν βρίσκεσαι πίσω από κάποιον που έχει πολύ περισσότερη ιπποδύναμη από εσένα, δεν μπορείς να κάνεις κάτι περισσότερο. Πάντως, είμαι χαρούμενος για τον Maverick γιατί του αξίζει”.
“Ας δούμε τώρα τι θα γίνει στη Βαρκελώνη, είναι μία πίστα που μου αρέσει, αλλά έχει επίσης ευθεία ενός χιλιομέτρου, οπότε δεν ξέρω τι να σκεφτώ ακριβώς. Είναι όμως μία πίστα για την οποία πραγματικά ανυπομονώ, γιατί νομίζω ότι εκεί μπορούμε να πετύχουμε κάτι πολύ καλό”, συμπλήρωσε ο αναβάτης της Petronas SRT.
O Maverick Vinales συμφώνησε με τα λεγόμενα του Quartararo – με τον οποίο θα είναι team-mates στην εργοστασιακή ομάδα το 2021 – τονίζοντας ότι οι δυσκολίες στις προσπεράσεις έχουν επιπλέον συνέπειες για την Μ1, καθώς φθείρονται υπερβολικά τόσο τα φρένα όσο και τα ελαστικά.
“Συμφωνώ, ειλικρινά”, είπε ο Ισπανός.
“Σήμερα το πρωί (στο warm-up της Κυριακής στο Misano) βγήκα πίσω από μερικούς αναβάτες. Ακόμα κι όταν ήμουν λίγο πιο γρήγορος, δεν μπορούσα να προσπεράσω – το μόνο πράγμα που έκανα ήταν να ζεσταίνω τα φρένα και ήταν δύσκολο να ελέγξω την πίεση των ελαστικών”.
“Έτσι, αυτήν τη στιγμή (η δύναμη) είναι το αδύνατο σημείο μας, αλλά πρέπει να βρούμε τι θα κάνουμε όταν μας προσπερνούν. Ήμουν λίγο αναστατωμένος, γιατί αν για παράδειγμα βρισκόταν μπροστά μου ο Jack Miller (με την Ducati), τι θα έκανα;”
“Αν πάω λίγο πιο γρήγορα, δεν μπορώ να τον προσπεράσω στον υπόλοιπο γύρο. Έτσι, ο μόνος στόχος μου ήταν να είμαι πρώτος, και αφού ήμουν πρώτος στον πρώτο γύρο, θεώρησα ότι θα μπορούσα να ακολουθήσω τον ρυθμό μου. Αν ξεκινάς πρώτος, τότε είναι ένας διαφορετικός αγώνας”, είπε ο Vinales.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!