O Fabio Quartararo είδε την σεζόν του 2020 να τελειώνει με άσχημο τρόπο για τον ίδιο, καθώς αν και στο ξεκίνημα της χρονιάς έδειχνε το φαβορί για τον τίτλο, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη, με την Μ1 να αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα.
Ο Γάλλος, που το 2021 θα αγωνίζεται για την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha στην θέση του Valentino Rossi – ο οποίος με την σειρά του θα πάρει την θέση του Quartararo στην Petronas Yamaha SRT – κατάφερε να πάρει τρεις νίκες φέτος, όμως στους τελευταίους αγώνες είδε την απόδοση της Μ1 να υστερεί σημαντικά έναντι των αντιπάλων του.
Μάλιστα αυτό έγινε εμφανές και έναντι του team-mate του, Franco Morbidelli, ο οποίος χρησιμοποιούσε μία παλαιότερη έκδοση της Μ1 και κατάφερε τελικά να πάρει την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα των αναβατών – μία Μ1 η οποία δεν είχε τόσο έντονα ζητήματα πρόσφυσης και φθοράς των ελαστικών όσο η φετινών προδιαγραφών.
Μιλώντας για το μέλλον του με την ιαπωνική εταιρία, ο Γάλλος τόνισε ότι τα προβλήματα που πρέπει να διορθωθούν στην Μ1 είναι γνωστά, ενώ οι αναβάτες πρέπει να έχουν πίστη ότι οι μηχανικοί θα καταφέρουν τελικά να βρουν λύσεις.
“Δεν έχω πολλή εμπειρία στο MotoGP, αλλά νομίζω ότι γνωρίζω τι πρέπει να πω στη Yamaha, τι μπορούμε να βελτιώσουμε και πιστεύω ότι πρέπει απλώς να έχουμε πίστη”, είπε ο Quartararo.
“Είναι σωστό να τους λέμε ότι η μοτοσικλέτα δεν είναι καλή, ότι πρέπει να δουλέψουν, αλλά πρέπει επίσης να πιστέψουμε στο γεγονός ότι έκαναν αρκετές εξαιρετικές μοτοσικλέτες στο παρελθόν, και για μένα η περσινή σεζόν είναι το καλύτερο παράδειγμα όντας η πρώτη μου”.
“Νομίζω ότι πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη σε αυτούς, να τους πούμε τις ιδέες μας και έπειτα θα είναι σημαντικό για εμάς να πιστέψουμε στα σχέδια που υπάρχουν. Θα είναι χρήσιμο να είμαι εργοστασιακός αναβάτης και ανυπομονώ να κάνω μια συνάντηση για να εξηγήσω τις ιδέες μου”, συμπλήρωσε ο Γάλλος.
Τέλος, ερωτηθείς αν η Yamaha μπορεί να διορθώσει σύντομα τα προβλήματα της Μ1, ο Γάλλος απάντησε θετικά, τονίζοντας ότι οι μοτοσικλέτες των προηγούμενων σεζόν δεν αντιμετώπιζαν σε τέτοιο βαθμό τα προβλήματα αυτής του 2020.
“Υπάρχει λύση. Η περσινή μοτοσικλέτα λειτουργούσε πολύ καλά. Επίσης, δεν οδήγησα τη μοτοσικλέτα του 2017, αλλά ο Vinales λέει ότι και εκείνη λειτούργησε πολύ καλά. Υπάρχει λύση, απλώς πρέπει να βρουν έναν τρόπο να βελτιώσουν τα προβλήματα”, είπε.
“Νομίζω ότι, κοιτάζοντας τα δεδομένα του Franco (Morbidelli), είναι απολύτως σαφές ότι χάνουμε στις στροφές και στην πρόσφυση του πίσω ελαστικού. Απλώς πρέπει να δουλέψουν σε αυτό και να το αναλύσουν. Αλλά νομίζω ότι η Yamaha έχει πραγματικό κίνητρο, καθώς ήταν εμφανές ότι η μοτοσικλέτα του 2020 ήταν καταστροφική στους τελευταίους αγώνες για όλους μας”.
“Δεν χρειάζεται να τους λέμε όλη την ώρα ότι η μοτοσικλέτα δεν λειτουργεί, το βλέπουν και εργάζονται σκληρά. Θα βρουν κάτι και ελπίζω να ξεκινήσουμε τις δοκιμές με καλό τρόπο. Ελπίζω ότι έχουν μεγάλο κίνητρο και είναι έτοιμοι να λύσουν το πρόβλημα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!