Ο Mike Conway έδωσε τον ρυθμό στην 3η περίοδο των χειμερινών δοκιμών για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA στο Sebring, φέρνοντας την Toyota Gazoo Racing στο 1-2 στην κατάταξη των χρόνων για ακόμη μία φορά.
Ο Άγγλος σημείωσε καλύτερο χρόνο 1:48.473 με το No. 7 και την Toyota GR010 Hybrid για να γίνει ο ταχύτερος στην περίοδο 3:30 ωρών, όπου είχαμε αρκετά συμβάντα και μία καθυστερημένη εκκίνηση λόγο καθαρισμού της πίστας.
Αυτή η περίοδος περιλάμβανε ένα ατύχημα του No. 51 της AF Corse με την Ferrari 499P και τον James Calado, ο οποίος έχασε τον έλεγχο του υβριδικού μονοθέσιου LMH στην 1η στροφή στον γύρο εξόδου του.
Με τον Calado να βγαίνει από το μονοθέσιο, η Ferrari δεν μπόρεσε να συνεχίσει καθώς υπέστη ζημιές στο πίσω και δεξί μέρος, με τους μηχανικούς της Dallara να εξετάζουν το πάτωμα του prototype.
Here’s some of the damage to the right-side of the No. 51 Ferrari (Photo: @JonathanMGrace) #WECPrologue pic.twitter.com/Pft3kLfkIq
— John Dagys (@johndagys) March 12, 2023
Ο Conway σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με 0.008 δευτερόλεπτα προβάδισμα από τον teammate του Sebastien Buemi ο οποίος οδηγούσε το No.8 , όμως ο Jose Maria Lopez είχε σημειώσει 1:48.208 το Σάββατο στην 1η ημέρα των δοκιμών.
Το No. 5 της Porsche Penske Motorsport με την Porsche 963 και τον Michael Christensen βρέθηκε στην 3η θέση με χρόνο 1:49.073, ακολουθώντας ο Alex Lynn με το No. 2 της Chip Ganassi Racing με την Cadillac V-Series.R στην 4η θέση.
Ο Kevin Estre ολοκλήρωσε την πρώτη 5αδα με το No. 5 της Porsche, ενώ το No. 94 και το Peugeot 9X8 του Nico Mueller ήταν 1 δευτερόλεπτο μακριά από τον ρυθμό του Conway στην περίοδο.
Οι προσπάθειες των Vanwall και Glickenhaus εμφανίστηκαν βελτιωμένες συγκριτικά με τους χρόνους του Σαββάτου και την 1η ημέρα των δοκιμών.
Prologue Session 3 ✔️ Toyota tops the timesheets.
🔗 Read the full report on https://t.co/PGCJzsEaBf#WEC #WECPrologue pic.twitter.com/NkLPndXD20
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) March 12, 2023
Η United Autosports 1η στην LMP2! Στην GTE-Am έχουν βρει τον ρυθμό τους οι Porsches
Στην κατηγορία LMP2 το προβάδισμα είχε το No. 22 της United Autosports με την Oreca 07 Gibson του Filipe Albuquerque, σημειώνοντας νέο χρόνο στον γύρο 1:50.577.
Το No. 63 της Prema Racing και το No. 48 της Hertz Team JOTA βρέθηκαν στην 2η και 3η θέση της κατηγορίας αντίστοιχα.
Η Porsche συνέχισε με τον ίδιο ρυθμό στην κατηγορία GTE-Am, με τις Porsche 911 RSR-19s να βρίσκονται στις 5 πρώτες θέσεις, όπου το προβάδισμα είχε ο Matteo Cairoli με το No. 56 της Project 1.
Η περίοδος είχε τρεις κόκκινες σημαίες και μία Full Course Yellow, όπου το πιο αξιοσημείωτο ήταν το ατύχημα του Calado, αν και η έξοδος του Takeshi Kimura με το No. 57 της Kessel Racing με την Ferrari 488 GTE Evo στην στροφή 17 ήταν η αφορμή για μία FCY.
Ο Kimura με την Ferrari τραυμάτισε το αυτοκίνητο στην αριστερή του πλευρά, όπου στην ίδια στροφή υπήρξαν δύο διακοπές με κόκκινη σημαία λόγο θραυσμάτων στην πίστα από το ατύχημα.
*Η επόμενη προγραμματισμένη περίοδος είναι η 4η και τελευταία των δοκιμών.
Δοκιμές 2ης ημέρας – Πρωί: Αποτελέσματα
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!