Ο χρόνος του Jose Maria Lopez κράτησε, παρά την εξαιρετική προσπάθεια του Brendon Hartley που κατέληξε δεύτερος για 8 χιλιοστά του δευτερολέπτου!
Η Toyota Gazoo Racing τερμάτισε το Prologue Test του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA στην κορυφή, με το Νο. 7 Toyota GR010 Hybrid του Jose Maria Lopez να θέτει τον ταχύτερο χρόνο της διήμερης δοκιμής στο Sebring International Raceway.
Το 1:48.208 του Αργεντινού οδηγού που γράφτηκε στην εναρκτήρια συνεδρία του Σαββάτου κρατήθηκε στην κορυφή για περισσότερες από 12 ώρες διαθέσιμου χρόνου πίστας.
Ο Brendon Hartley, στο έτερο Νο. 8 της Toyota, εν τω μεταξύ, ήταν ταχύτερος στην τέταρτη και τελευταία συνεδρία το απόγευμα της Κυριακής, χάρη στο 1:48.216 για να κάνει το 1-2 για τον Ιάπωνα κατασκευαστή.
Το No. 2 Chip Ganassi Racing Cadillac V-Series.R ήταν τρίτο συνολικά και στην τελευταία συνεδρία, με το 1:48.429 του Earl Bamber από το απόγευμα του Σαββάτου να είναι το ταχύτερο για την αμερικανική ομάδα και κατασκευαστή.
Ο Nicklas Nielsen έβαλε το No. 50 AF Corse Ferrari 499P τέταρτο στα φύλλα χρόνου στην τέταρτη συνεδρία, σε μια μικτή ημέρα για το Prancing Horse μετά από ένα ατύχημα για τον James Calado το πρωί που παρόπλισε το Νο. 51 μονοθέσιο για το υπόλοιπο της ημέρας .
Και τα δύο Peugeot 9X8 υπέστησαν ατυχίες στην τελική συνεδρία, με τον Γκουστάβο Μενέζες να καρφώνει το αυτοκίνητο Νο. 94 στις μπαριέρες από ελαστικά της στροφής 3, κάτι που έφερε την κόκκινη σημαία στην πίστα.
Το μονοθέσιο Νο. 93, εν τω μεταξύ, επέστρεψε στην πίστα στα τελευταία λεπτά της συνεδρίας αφού ξεπέρασε ένα άγνωστο μηχανικό πρόβλημα.
Το ζευγάρι Porsche 963 της Porsche Penske Motorsport σημείωσε τον πέμπτο και τον έκτο ταχύτερο χρόνο το απόγευμα της Κυριακής με τους Michael Christensen και Kevin Estre στο τιμόνι, αντίστοιχα, μπροστά από το Νο. 94 Peugeot του Menezes.
Το Νο. 22 United Autosports Oreca 07 Gibson του Filipe Albuquerque ηγήθηκε της κατάταξης του LMP2, ενώ ο Robert Kubica ήταν ο ταχύτερος στη τελευταία συνεδρία με το No. 41 Team WRT μηχανή του.
Ο Kubica ξεπέρασε τους Yifei Ye και Phil Hanson στην τρίωρη τελική συνεδρία, η οποία είχε δύο επιπλέον κόκκινες σημαίες.
Η πρώτη ήταν για το No. 21 AF Corse Ferrari 488 GTE Evo του Stefano Costanini, ο οποίος έστειλε το αυτοκίνητό του στις μπαριέρες της στροφής 17, ενώ ακολούθησε ένα περιστατικό για τον David Heinemeier Hansson στο Νο. 28 JOTA Oreca που οδήγησε τη συνεδρία να τελειώσει δέκα λεπτά νωρίτερα.
Το 1:59.170 του Matteo Cairoli από το πρωί της Κυριακής ήταν το ταχύτερο από τη δοκιμή για το No. 56 Project 1 – AO Porsche 911 RSR-19.
Ο Ιταλός οδηγός ήταν 0,031 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τη Michelle Gatting στο Νο. 85 Iron Dames Porsche, της οποίας ο χρόνος γράφτηκε το απόγευμα του Σαββάτου.
Ο Ben Barker, εν τω μεταξύ, οδήγησε στην τελευταία συνεδρία της δοκιμής στο τιμόνι της Racing Porsche του Νο. 86 GR.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!