Ο Jose Maria Lopez πήρε το προβάδισμα στο 1-2 της Toyota Gazoo Racing στην εναρκτήρια περίοδο των χειμερινών δοκιμών στο Sebring για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA.
Ο Αργεντινός οδηγός στο τιμόνι του No. 7 και της Toyota GR010 Hybrid σημείωσε χρόνο 1:48.208 στην πρωινή περίοδο διάρκειας 3 ωρών, νικώντας τον teammate του Ryo Hirakawa και τον υπερασπιστή του τίτλου με το μονοθέσιο No. 8 για μόλις 0.085 δευτερόλεπτα.
Η Toyota πραγματοποίησε ένα δυνατό ξεκίνημα στις δοκιμές Prologue, με τις κατασκευάστριες LMH Ferrari και Vanwall να αγωνίζονται για πρώτη φορά με τα μονοθέσια τους στην νέα εποχή του WEC.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής τερμάτισε ένα δευτερόλεπτο μακριά στην κατηγορία Hypercar, καθώς η Cadillac Racing τερμάτισε 3η λόγο της προσπάθειας του Richard Westbrook με το 1:49.253 της Chip Ganassi Racing η οποία προετοίμασε το μονοθέσιο Cadillac V-Series.R.
Toyota leads the way at Sebring's first Prologue session 🇺🇸
🔗 Read the full session report on https://t.co/PGCJzsDCLH#WEC #WECPrologue pic.twitter.com/euk9k13S5y
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) March 11, 2023
Ο Frederic Makowiecki βρέθηκε στην 4η θέση με το No. 5 και την Porsche 963, ενώ ο Alessandro Pier Guidi κλείδωσε στο 1:49.724 την καλύτερη προσπάθεια της AF Corse με την Ferrari 499Ps όπου κατατάχθηκε 5ος.
Ο Makowiecki με το No. 5 της Porsche συμπλήρωσε 69 γύρους ολοκληρώνοντας τους περισσότερους γύρους από τους συνολικά 11 συμμετέχοντες της κατηγορίας Hypercar.
Τα δύο Peugeot 9X8 συμπλήρωσαν την λίστα των υβριδικών μονοθέσιων, με το μονοθέσιο του Γάλλου κατασκευαστή με το No. 93 και τον Mikkel Jensen να τερματίζει μόλις 2,5 δευτερόλεπτα μακριά από τον πρώτο χρόνο.
Οι ομάδες με τα μη υβριδικά LMH Glickenhaus Racing και Floyd Vanwall Racing Team ολοκλήρωσαν την κατάταξη, με τα δύο πληρώματα να είναι 4 δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό του Lopez.
Στην πρωινή περίοδος είχαμε για μερικά λεπτά το αυτοκίνητα ασφαλείας και την εμφάνιση της κόκκινης σημαίας στην πίστα, όπου πραγματοποιήθηκαν από το WEC συνθήκες προσομοίωσης σε ατύχημα εντός της πίστας.
#WEC – Here we go: For the @FIAWEC crew of #PorschePenskeMotorsport the first 3h session @sebringraceway with the #Porsche963 has begun… pic.twitter.com/fL3jB0JQt2
— Porsche Motorsport (@PorscheRaces) March 11, 2023
Του περισσότερους γύρους η WRT στην LMP2. Δυνατό ξεκίνημα στην GTE-Am για την Iron Dames
Ο Phil Hanson σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην κατηγορία LMP2 με 1:51.722 πίσω από το τιμόνι του No. 22 της United Autosports με την Oreca 07 Gibson.
Ο Πορτογάλος οδηγός ήταν πιο γρήγορος από τον Robert Kubica με το No. 41 της WRT με Oreca, όπου συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους 77 από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο στην πίστα.
Στην κατηγορία GTE-Am, η Iron Lynx τερμάτισε στο 1-2 με τις δύο Porsche 911 RSR-19s στην πρώτη επίσημη περίοδο της χρονιάς.
Η Michelle Gatting ήταν η ταχύτερη με 1:59.913 στο No. 85 της Iron Dames με Porsche, με τον Alessio Picariello να τερματίζει 2ος με το No. 60 της Iron Lynx.
Τους δύο πρωτοπόρους ακολούθησε ο Davide Rigon με το No. 54 της AF Corse με την Ferrari 488 GTE Evo, όπου ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας GTE το οποίο έπεσε κάτω από τα δύο λεπτά, ενώ η Chevrolet Corvette C8.R ακολούθησε στην 5η θέση με την μοναδική συμμετοχή της Corvette Racing.
Δοκιμές 1ης ημέρας – Πρωί: Αποτελέσματα
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!