Ο Sebastien Buemi έφερε το No. 8 της Toyota GR010 Hybrid στην κορυφή των χρόνων στην τελευταία περίοδο του Prologue test για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής στο Spa ενώ τον ταχύτερο χρόνο της 2ης ημέρας τον είχε η ομάδα της G-Drive Racing της κατηγορίας LMP2.
Αφού βρέθηκε πίσω από τους αγωνιζόμενους της LMP2 στις δύο περιόδους της Δευτέρας και στην πρωινή περίοδο της Τρίτης, η Toyota με το νέο Le Mans Hypercar εμφανίστηκε ως επικεφαλής στην πίστα κοντά στο τέλος της περιόδου 3 ωρών το απόγευμα της Τρίτης.
Ο Buemi σημείωσε χρόνο 2:04.669 – ο καλύτερος γύρος της Toyota στο Prologue Test – για να κερδίσει τον Filipe Albuquerque της United Autosports με Oreca 07 Gibson της LMP2 με δύο δέκατα του δευτερολέπτου.
Ωστόσο, ένα μονοθέσιο της LMP2 ξέφυγε μπροστά με τον κορυφαίο χρόνο να σημειώνει ο αναπληρωματικός οδηγός της Toyota LMH Nyck de Vries με 2:04.198 από το πρωινό της Τρίτης με το No. 26 της G-Drive Racing με την Aurus 01 Gibson.
Ο Matthieu Vaxiviere τερμάτισε 3ος με το μη-υβριδικό αυτοκίνητο της LMP1 Alpine A480 Gibson η οποία μάχεται με τις υβριδικές Toyotas LMH στην κατηγορία Hypercar φέτος.
Ο χρόνος του Vaxiviere ήταν 2:05.339 φέρνοντας την Alpine Endurance Team 0.670 δευτερόλεπτα μακριά από τον τελικό χρόνο της τελευταίας περιόδου. Ο χρόνος του Γάλλου 2:05.230 το απόγευμα της Δευτέρας ήταν το σημείο αναφοράς για την Alpine σε αυτές τις δύο ημέρες δοκιμών.
Τα τρία αυτοκίνητα Hypercar που συμμετείχαν στο Prologue test και θα βρεθούν στον εναρκτήριο αγώνα 6 ωρών του Spa τερμάτισαν στην πρώτη τετράδα της απογευματινής περιόδου της Τρίτης καθώς το No. 7 της Toyota σημείωσε 2:05.624 για να τερματίσει στην 4η θέση.
Η PR1/Mathiasen Motorsports με Oreca συμπλήρωσε την πρώτη πεντάδα, μπροστά από τις Orecas των Team WRT, Inter Europol Competition και την Realteam Racing.
Η Porsche συμπλήρωσε μία αλλαγή στους χρόνους της κατηγορίας GTE-Pro καθώς ο Richard Lietz προηγήθηκε στην τελευταία περίοδο με το No. 91 της Porsche 911 RSR-19 και χρόνο 2:14.244.
Ο Αυστριακός, όπου ο μοναδικός ταχύτερος του ήταν ο Kevin Estre στις προηγούμενες τρεις περιόδους, ήταν μόλις ένα δέκατο ταχύτερος από τον James Calado στην 2η θέση με την Ferrari 488 GTE Evo. Το αδελφικό αυτοκίνητο με το No. 52 της AF Corse με Ferrari τερμάτισε 3ο στην κατηγορία.
Η Porsche με το No. 92 ήταν 4η μπροστά από την μοναδική Chevrolet Corvette C8.R στην πίστα.
Μετά την επαναφορά από το σπασμένο σασί έπειτα από το ατύχημα της Δευτέρας στην Raidillon, η TF Sport ήταν πρωτοπόρος στην GTE-Am με τον Dylan Pereira που σημείωσε χρόνο 2:14.969 με το No. 33 και την Aston Martin Vantage GTE.
Ο νικητής του αγώνα στο Porsche Mobil 1 Supercup νίκησε με μικρή διαφορά τον Matt Campbell με το No. 77 της Dempsey-Proton Racing με Porsche για να βρεθεί στην κορυφή.
Η Team Project 1 με το No. 56 και την Porsche βρέθηκε 3η, μπροστά από το τραίνο των Ferrari με το No. 60 της Iron Lynx.
Η Cetilar Racing της GTE-Am με Ferrari συμμετείχε σε ένα ατύχημα που οδήγησε στην περίοδο Full Course Yellow.
Η Iron Lynx με το No. 85 με Ferrari και η Racing Team Nederland Oreca δεν έλαβαν μέρος στην τελευταία περίοδο μετά από ζημιές λόγο ατυχημάτων στην πρωινή διαδικασία.
Let's slow things a bit to admire #WEC racing cars from the back. ?#WECPrologue pic.twitter.com/tqGjZh5NNN
— WEC (@FIAWEC) April 27, 2021
Ο De Vries βρέθηκε στην κορυφή της πρωινής περιόδου της Τρίτης για την G-Drive Racing
Ο Nyck de Vries πραγματοποίησε τον ταχύτερο γύρο του Prologue Test για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής στην πρωινή περίοδο δοκιμών της Τρίτης με 2:04.168 στο Spa-Francorchamops.
Ο De Vries, οδηγεί το No. 26 της Oreca που έχει βάση την Aurus 01 Gibson, έφτασε στην κορυφή της συνολικής κατάταξης σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στο 40 λεπτό της δίωρης περιόδου και 55 λεπτών με ένα χρόνο ο οποίος ήταν καλύτερος από αυτόν του Filipe Albuquerque την Δευτέρα κατά 0.6 δευτερόλεπτα.
Ο Albuquerque της United Autosports με Oreca προσπάθησε επίσης να μειώσει τον χρόνο από την 1η ημέρα των δοκιμών, με το 2:04.284 να είναι αρκετά καλό για να φέρει το Αγγλοαμερικανικό πλήρωμα στην 2η θέση.
Όπως συνέβη και την Δευτέρα, η συνολική κατάταξη παρουσίασε τα αυτοκίνητα της LMP2 στο πιο αιχμηρό σημείο με τα μονοθέσια Hypercar των Toyota Gazoo Racing και Alpine να σημειώνουν πιο αργούς χρόνους ανά γύρο από την 2η κατηγορία prototype.
Ο Jose Maria Lopez πραγματοποίησε μία βελτιωμένη προσπάθεια αργότερα για να φέρει το No. 7 της Toyota GR010 Hybrid στην 4η θέση γενικής με 2:04.708, βελτιώνοντας κατά 7 δέκατα την καλύτερη προσπάθεια της Toyota την Δευτέρα.
Ο Αργεντινός οδηγός τερμάτισε μία θέση πίσω από τον Anthony Davidson που αγωνίζεται για την JOTA με Oreca σημειώνοντας 2:04.582 κοντά στο τέλος της 2ης ώρας.
Η Toyota με το No. 8 Le Mans Hypercar τερμάτισε 6η συνολικά με 2:04.798, με την Racing Team Nederland με Oreca να χωρίζει τα δύο αυτοκίνητα της Ιαπωνικής μάρκας.
Ο ταχύτερος γύρος από την Alpine A480 Gibson LMP1 με 2:05.772 ήταν από τον Nicolas Lapierre. Η ORECA που υποστηρίζει η Alpine τερμάτισε στην 11η θέση γενικής και 1.6 δευτερόλεπτα μακριά από τον πρωτοπόρο.
Το No. 7 της Toyota όπου ο Lopez μοιράζεται με τους Mike Conway και Kamui Kobayashi ήταν υπεύθυνο για μία από τις δύο περιόδους Full Course Yellow το πρωινό της Τρίτης. Ο Kobayashi πραγματοποίησε επανεκκίνηση στο σύστημα του αυτοκίνητου για να επιστρέψει πίσω στο pit box μετά την ακινητοποίηση του στην πίστα.
Ακόμη μία FCY σημειώθηκε έπειτα από το μπλοκάρισμα του No. 25 της G-Drive Racing Aurus της LMP2.
Υπήρξε ακόμη μία κόκκινη σημαία για ένα μεγάλο ατύχημα που περιλάμβανε την Racing Team Nederland Oreca του Job van Uitert και το No. 85 της Iron Lynx Ferrari με οδηγό την Katherine Legge στην Blanchimont.
Λεπτομέρειες σχετικά με το ατύχημα αναφέρουν ότι και οι δύο οδηγοί αποχώρησαν από τα αυτοκίνητα τους μετά την σύγκρουση, σύμφωνα με το Endurance-Info που κατέγραψε με εικόνες την ζημιά.
Η Porsche σημείωσε το 1-2 στην κατηγορία GTE-Pro ενώ ο Kevin Estre ηγήθηκε της προσπάθειας με χρόνο 2:12.916.
Ο Γάλλος, που είναι στην ίδια ομάδα με τον Neel Jani, έχει βρεθεί στην κορυφή και στις τρεις περιόδους μέχρι στιγμής.
Ο Estre ήταν πρωτοπόρος ενώ, είχε πίσω του τον Richard Lietz όπου τερμάτισε με 7 δέκατα διαφορά στην 2η θέση, με το αδελφικό αυτοκίνητο No. 91 και την Porsche 911 RSR-19.
3ος στην κατηγορία GTE-Pro ήταν ο James Calado με το No. 51 της AF Corse με Ferrari 488 GTE Evo, με 1 και μισό δέκατο πίσω από τον Estre, ενώ το No. 63 της Chevrolet Corvette C8.R τερμάτισε 4ο με 2:14.703 με τον Oliver Gavin στο τιμόνι.
Οι ιδιωτικές Porsches τερμάτισαν επίσης στην 1η και 2η θέση της κατηγορίας GTE-Am, καθώς η Team Project 1 προηγήθηκε της Dempsey-Proton Racing.
Ο Matteo Cairoli σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με 2:14.736 με το No. 56 της Project 1 με Porsche, ενώ ο Matt Campbell ήταν πολύ κοντά πίσω από την Proton.
Η TF Sport με το No. 33 της Aston Martin Vantage GTE συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα καθώς το Βρετανικό πλήρωμα μετέφερε το σασί του European Le Mans Series στην πίστα μετά από το ατύχημα στην Raidillon εχθές.
Η TF Sport προετοίμασε την D’station Racing με Aston Martin, η οποία ενεπλάκη σε ένα ατύχημα στο ίδιο σημείο, όπου επέστρεψε μετά στην πίστα με εκτενής επισκευές, καθώς το No. 28 της JOTA της LMP2 αγωνιζόταν με αντικατεστημένα πλαστικά μέρη.
Το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν συμμετείχε στην πρωινή περίοδο της Τρίτης ήταν το No. 46 της Team Project 1 με Porsche καθώς τράκαρε κατά την διάρκεια της απογευματινής περιόδου της Δευτέρας.
Let’s finish the #WECPrologue on a high with…THIS! ???
❤️ EAU ROUGE ❤️#WEC pic.twitter.com/GpCjup8PoI
— WEC (@FIAWEC) April 27, 2021
Αποτελέσματα Test Session 3 / Test Session 4
Συνολικοί χρόνοι 2ης ημέρας δοκιμών
Φωτογραφικό υλικό
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!