Τα επιλεγμένα ελαστικά για το Grand Prix του Μεξικό είναι ακριβώς τα ίδια με εκείνο των Ηνωμένων Πολιτειών το περασμένο Σαββατοκύριακο: P Zero λευκά μεσαία, P Zero κίτρινα μαλακά και P Zero κόκκινα supersoft. Ωστόσο, οι δύο πίστες είναι πολύ διαφορετικές, με το Μεξικό να επιστρέφει στο πρόγραμμα της F1 το περασμένο έτος μετά από μια λαμπρή ιστορία από τη δεκαετία του 60 μέχρι το 1992. Η τρέχουσα διάταξη διατηρεί στοιχεία της παλαιάς, πολύ γρήγορη πίστα, σε συνδυασμό με το πιο πρόσφατο τεχνικό και πιο αργό τμήμα: καθιστά ένα ενδιαφέρον μείγμα παλαιού και νέου, που ελαφρώς θυμίζει Monza.
Οπτική των ελαστικών:
Μαζί με τη Monza και το Μπακού, το Μεξικό είναι μία από τις ταχύτερες πίστες στο πρόγραμμα του 2016.
Ωστόσο, τα αυτοκίνητα τρέχουν περισσότερη κάθετη δύναμη από ό, τι στη Monza, εν μέρει για να αντισταθμίσουν το υψόμετρο.
Η άσφαλτος είναι ακόμα νέα, όπως η πίστα επανασφαλτοστρώθηκε για την εναρκτήρια κούρσα του περασμένου έτους (εξομαλύνοντας τις ανωμαλίες που ήταν τυπικό του Μεξικού). Η επιφάνεια μπορεί να έχει εξελιχθεί αυτό το έτος.
Η πιο διάσημη στροφή του Μεξικού – η Peraltada – είναι αυτή που παίρνει περισσότερη ενέργεια από τα ελαστικά.
Ο καιρός είναι πάντα ένα ερωτηματικό, τόσο με θερμές συνθήκες όσο και πιθανή δυνατή βροχή.
Πέρυσι, η πίστα ήταν ολισθηρή: ωστόσο, η πίστα έχει αρκετά εκτεταμένα χρησιμοποιηθεί από έναν αριθμό διαφορετικών πρωταθλημάτων κατά τη διάρκεια της σεζόν, όπου θα πρέπει να έχει στρωθεί με ελαστικό.
Οι τρεις προσφερόμενοι τύποι ελαστικών:
Λευκό μεσαίο: ένα υποχρεωτικό σετ, το οποίο δεν έχει επιλεχτεί εκτενώς από τους περισσότερους οδηγούς.
Κίτρινο μαλακό: άλλο ένα υποχρεωτικό σετ, είναι πιθανό να χρησιμοποιηθεί πολύ και να διαδραματίσει καίριο ρόλο στη στρατηγική αγώνα.
Κόκκινο supersoft: θα χρησιμοποιηθεί στο Μεξικό για πρώτη φορά φέτος, υποχρεωτικό για το Q3.
Τι έγινε την προηγούμενη φορά:
Ο αγώνας είχε επηρεαστεί από ένα αυτοκίνητο ασφαλείας στα τέλη του αγώνα, που ουσιαστικά έδωσε στους οδηγούς ένα «δωρεάν» τελικό pit-stop. Ο Nico Rosberg κέρδισε τον αγώνα 71 γύρων, εκκινώντας από την μαλακή γόμα και σταματώντας για τα μεσαία στους γύρους 26 και 46.
Καλύτερη εναλλακτική στρατηγική: ο τοπικός ήρωας Sergio Perez σταμάτησε μόνο μία φορά, ξεκινώντας τον αγώνα στο μαλακό πριν από τη μετάβαση στο μεσαίο στον 18 γύρο για να καταλήξει στην όγδοη θέση.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!