Μετά τις ευθείες και τις γρήγορες στροφές του Silverstone, είναι η σφιχτή και γεμάτη στροφές πίστα του Hungaroring: δύο πίστες που δεν θα μπορούσε να είναι πιο διαφορετικές. Τα μεσαία, μαλακά και πολύ μαλακά ελαστικά έχουν προταθεί για την Ουγγαρία: στατιστικά ο πιο δημοφιλής συνδυασμός του έτους μέχρι σήμερα, όπου χρησιμοποιήθηκε στο Μπακού τελευταία. Το Hungaroring έχει περιγραφεί ως σαν μια υπερμεγέθη πίστα go-kart, και προσθέτοντας στην πρόκληση της πίστας οι καιρικές συνθήκες μπορεί να κυμαίνονται από εξαιρετικά θερμές (κοινό φαινόμενο) έως τη βροχή (που ήταν η περίπτωση πριν από δύο χρόνια, καθώς και το 2011).
Οπτική των ελαστικών:
Υπάρχει μόνο μια πραγματική ευθεία στην Hungaroring, πράγμα που σημαίνει ότι τα ελαστικά δουλεύουν συνεχώς.
Είναι μία καλά ισορροπημένη πίστα, με απαιτήσεις πρόσφυσης, πέδησης και πλευρικής ενέργειας περίπου ίσες.
Οι υψηλές θερμοκρασίες κάνουν την θερμική φθορά ένα παράγοντα.
Η έμφαση είναι στην μηχανική πρόσφυση, καθώς με τη χαμηλή μέση ταχύτητα υπάρχει μικρή κάθετη δύναμη.
Οι οδηγοί περιγράφουν τη Hungaroring ως μία από τις πιο σωματικά απαιτητικές πίστες του έτους.
Η Ουγγαρία ξεκινά ένα ακόμα back-to-back Σαββατοκύριακο, με τις ομάδες στη συνέχεια να πηγαίνουν κατ ‘ευθείαν στη Γερμανία.
Οι τρεις προσφερόμενοι τύποι ελαστικών:
Λευκό μεσαίο: ένα υποχρεωτικό σετ που πρέπει να είναι διαθέσιμο για τον αγώνα, χαμηλό εύρος λειτουργίας.
Κίτρινο μαλακό: άλλο ένα υποχρεωτική σετ του οποίου η ευελιξία θα το κάνει ένα δημοφιλές ελαστικό για τον αγώνα.
Κόκκινο supersoft: θα χρησιμοποιηθεί για τις κατατακτήριες αλλά δεν είναι ακόμη σαφές πόσο θα χρησιμοποιηθεί στον αγώνα.
Τι έγινε πριν από ένα χρόνο:
Επεισόδια και αυτοκίνητα ασφαλείας επηρέασαν τη στρατηγική του περασμένου έτους. Ο νικητής αγώνα ο Sebastian Vettel σταμάτησε δύο φορές: εκκινώντας από το μαλακό, ολοκληρώνοντας και πάλι ένα μεσαίο stint με τα μαλακά, στη συνέχεια, τερμάτισε στα μεσαία.
Καλύτερη εναλλακτική στρατηγική: Nico Rosberg θα είχε τερματίσει δεύτερος με μία στάση (μαλακό σε μεσαίο) αλλά έχασε χρόνο κοντά στο τέλος του αγώνα μετά την επαφή με ένα άλλο ανταγωνιστή.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!