Το Μπαχρέιν χρησιμοποιεί τις ίδιες τρεις συνθέσεις που είχαν επιλεχτεί για την Κίνα: με τους δύο αγώνες να είναι οι πρώτοι συνεχόμενοι της χρονιάς. Το Sakhir είναι μία πίστα που πάνω από όλα δοκιμάζει την πρόσφυση, και είναι επίσης ο πρώτος νυχτερινός αγώνας του χρόνου, ξεκινώντας και τελειώνοντας το βράδυ υπό τους προβολείς. Ως αποτέλεσμα, το μοτίβο της συμπεριφοράς των ελαστικών και της εξέλιξης της πίστας δεν είναι ακριβώς το ίδιο όπως θα συνέβαινε κατά τη διάρκεια ενός συμβατικού αγώνα απογεύματος. Πέρυσι, η στρατηγική νίκης ήταν με τρεις στάσεις, με τις ίδιες τρεις συνθέσεις να υπάρχουν και φέτος.
Η πίστα από την οπτική των ελαστικών:
Η Pirelli γνωρίζει καλά το Sakhir, ως προτιμώμενη πίστα όλο το χρόνο για δοκιμές για διαφορετικές σειρές.
Οι τακτικές μπορεί να ποικίλουν: ήταν εννέα διαφορετικές στρατηγικές στους πρώτους 10 πέρυσι.
Η επιφάνεια δεν είναι πολύ τραχιά: Η θερμική υποβάθμιση είναι ένας μεγαλύτερος παράγοντας.
Η πτώση των θερμοκρασιών πίστας σε κάθε περίοδο σημαίνει ότι η επιφάνεια τείνει να γίνει γρηγορότερη.
Η απόδοση από το μονοθέσιο εξαρτάται από το πίσω μέρος, λόγω απαιτήσεων πρόσφυσης.
Είναι μία από τις τρεις νυχτερινές διαδρομές της χρονιάς, μαζί με τη Σιγκαπούρη και το Abu Dhabi.
Ο Mario Isola, ο προϊστάμενος του τμήματος μηχανοκίνητου αθλητισμού της Pirelli σχολίασε: «Τα μεγαλύτερα κέρδη στο Sakhir βρίσκονται όλα στη πρόσφυση: πρόκειται για μία πίστα με πολύ μεγάλο παράγοντα το φρένο-γκάζι, έτσι ώστε το να παίρνεις την ισχύ σωστά και να διατηρείς τα πίσω ελαστικά σε καλή κατάσταση είναι πολύ σημαντικό. Πέρυσι βρήκαμε έναν αρκετά υψηλό βαθμό φθοράς, έτσι θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς αυτό έχει αλλάξει με την εισαγωγή των ελαστικών προδιαγραφής 2017. Η δεύτερη περίοδος δοκιμαστικών θα είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς είναι η μόνη που διεξάγεται σε αντιπροσωπευτικές συνθήκες προκριματικών και αγώνα.”
Τι είναι νέο αυτή τη φορά;
Το Μπαχρέιν είναι επίσης ο πρώτος γύρος του φετινού πρωταθλήματος FIA Formula 2, το οποίο είναι το νέο όνομα για τη σειρά GP2.
Από την Αυστραλία έως την Ισπανία, οι ομάδες θα έχουν τις ίδιες κατανομές των ελαστικών: επτά σετ της μαλακότερης διαθέσιμης σύνθεσης, τέσσερα σετ της μεσαίας σύνθεσης, και δύο σετ της σκληρότερης σύνθεσης. Στο Μπαχρέιν, αυτά είναι supersoft, μαλακό και μεσαίο (κατά σειρά). Από το Μονακό, θα ισχύουν οι συνήθεις κανόνες: οι ομάδες θα επιλέξουν 10 σετ από τα 13 διαθέσιμα.
Οι ελάχιστες πιέσεις ελαστικών για την εκκίνηση με τα slick στον αγώνα της θα είναι 21,5 psi (μπροστά) – 20,5 psi (πίσω) ενώ το όριο για το camber είναι στις -3.75° (μπροστά) και -2.00° (πίσω).
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!