Ο αγώνας για το Grand Prix του Μπαχρέιν εκκινά υπό λυκόφως και τελειώνει υπό τα φώτα. Οι ομάδες έχουν πλέον τρέξει με τους νέους κανονισμούς των ελαστικών, οπότε μπορεί να έχουν περισσότερες ιδέες για το πώς να πάρουν το καλύτερο από αυτά. Τα τρία υποψήφια (μεσαία, μαλακά και πολύ μαλακά) είναι τα ίδια με εκείνα για την Αυστραλία.
Οπτική των ελαστικών:
Η ώρα έναρξης στις 18:00 σημαίνει ότι οι θερμοκρασίες πίστας πέφτουν δραματικά καθώς ο αγώνας συνεχίζεται.
Η άσφαλτος με βάση γρανίτη, είναι τραχιά, η οποία αυξάνει τη φθορά των ελαστικών.
Η άμμος μπορεί συχνά να πέφτει στην επιφάνεια από την διπλανή έρημο, επηρεάζοντας την πρόσφυση.
Υπάρχει ένας αριθμός από αργές στροφές όπου η καλή πρόσφυση είναι ζωτικής σημασίας.
Την ίδια στιγμή, υπάρχουν τέσσερις γρήγορες ευθείες, οπότε απαιτείται ένα ευέλικτος συμβιβασμός set-up.
Τα αυτοκίνητα ασφαλείας επηρεάζουν σπάνια τη στρατηγική: υπήρξαν μόνο δύο στα 12 χρόνια της ιστορίας του αγώνα.
Οι τρεις προσφερόμενοι τύποι ελαστικών:
Λευκό μεσαίο: μία σύνθεση χαμηλού εύρους εργασίας που είναι ένα από η πιο ευέλικτη από τις διαθέσιμες.
Κίτρινο μαλακό: μια σύνθεση υψηλού εύρους εργασίας με έμφαση στην απόδοση.
Κόκκινο supersoft: μια σύνθεση χαμηλού εύρους εργασίας που είναι γρήγορη, αλλά με περιορισμένη συνολική ζωή.
Τι έγινε πριν από ένα χρόνο:
Νικητής: Hamilton (δύο pit stop: ξεκίνησε στο μαλακό, άλλαξε σε μαλακό στον 15ο γύρο, και σε μεσαίο στον 33ο).
Καλύτερη θέση για εναλλακτική στρατηγική: Raikkonen, δεύτερος (επίσης δύο pit stop, αλλά άρχισε με το μαλακό, αλλάζοντας σε μεσαίο στον 17ο, στη συνέχεια, μαλακό στον 40ο).
Υπήρχε ένα μίγμα οδηγών με δύο και τρεις στάσεις. Ο Vettel ήταν πέμπτος, με μια μη προγραμματισμένη τρίτη στάση (η τελική στάση για να αντικαταστήσει το ρύγχος και να βάλει νέα ελαστικά)
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!