Τα πολυαναμενόμενα P Zero μωβ ultrasoft κάνουν το ντεμπούτο τους στο Μονακό, παράλληλα με τα P Zero κόκκινα supersoft και τα P Zero κίτρινα soft: τα τρια πιο μαλακά ελαστικά διαθέσιμα. Αυτά θα δουλέψουν καλά στις συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης και χαμηλής ταχύτητας της πίστας του Monte Monte, όπου η έμφαση είναι πάντα στη μηχανική πρόσφυση από τα ελαστικά. Το Monte Carlo είναι μία τέτοια θρυλική πίστα που υπάρχουν λίγα να ειπωθούν γι ‘αυτό που δεν έχουν ήδη ειπωθεί. Παραμένει ο πιο διάσημος αγώνα στο πρόγραμμα, καθώς επίσης και ένας από τους πιο απρόβλεπτους.
Οπτική των ελαστικών:
Η πίστα δρόμου προσφέρει πολύ λίγη πρόσφυση και υψηλό βαθμό εξέλιξης οδοστρώματος διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Οι ομάδες χρησιμοποιούν υψηλής κάθετης δύναμης set-up για να πιέσουν το αυτοκίνητο στην πίστα όσο το δυνατόν περισσότερο.
Η φθορά ελαστικών είναι η χαμηλότερη από όλο το χρόνο, καθιστώντας στρατηγικές one-stop να είναι δυνατόν ακόμη και για τα μαλακά ελαστικά.
Οι τακτικές πρέπει να εξετάσουν μια μεγάλη πιθανότητα εμφάνισης για το αυτοκίνητο ασφαλείας και τη δυσκολία της προσπέρασης.
Με λίγη αντιπροσωπευτική δοκιμή του ultrasoft μέχρι τώρα, τα δοκιμαστικά (την Πέμπτη) είναι ζωτικής σημασίας.
Η χαμηλότερη μέση ταχύτητα του έτους συναντάται εδώ, ώστε η προθέρμανση ελαστικών είναι μια βασική δεξιότητα για μέγιστη απόδοση.
Οι τρεις προσφερόμενοι τύποι ελαστικών:
Κίτρινα soft: κάτι ασυνήθιστο, καθώς θα είναι η πιο σκληρή σύνθεση του Σαββατοκύριακου. Δεν έχουν επιλεχτεί τόσα πολλά.
Κόκκινα supersoft: τα ευνοημένα αγωνιστικά ελαστικά, ικανά για αρκετά μεγάλα κομμάτια στο Μονακό.
Μωβ ultrasoft: επιλέχτηκαν από πολλές ομάδες, η προεπιλεγμένη επιλογή για τις κατατακτήριες και αναμένεται, επίσης, στον αγώνα.
Τι έγινε πριν από ένα χρόνο:
Νικητής: Rosberg (μία στάση: ξεκίνησε στα supersoft, άλλαξε σε μαλακό στον 37ο γύρο από τους 66).
Καλύτερη θέση για εναλλακτική στρατηγική: Hamilton, δεύτερος με δύο στάσεις. Μπήκε στα pit από το προβάδισμα για να βάλει νέα supersofts κατά τη διάρκεια ενός αυτοκινήτου ασφαλείας, αλλά παραδέχθηκε αργότερα ότι ήταν πιθανώς ένα λάθος.
Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών έκανε μόλις ένα pit-stop: συμπεριλαμβανομένων του Sainz ο οποίος τερμάτισε 10ος από την τελευταία θέση.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!