Υπάρχει ένας νέος συνδιασμός ελαστικών για το Ισπανικό Grand Prix, διαφορετικός από το μεσαίο-μαλακό-supersoft που επιλέχθηκε για τα πρώτα τέσσερα GP. Για το Circuit de Catalunya, τα σκληρά, μεσαία και μαλακά ελαστικά έχουν επιλεχτεί, για να αντιμετωπίσουν τα μεγάλα ενεργειακά φορτία που δημιουργεί η πίστα. Οι περισσότερες ομάδες όμως έχουν κρατήσει τις επιλογές τους για τα σκληρά στο ελάχιστο, και επικεντρώθηκαν στις μαλακότερες συνθέσεις.
Οπτική των ελαστικών:
Αυτή είναι μία πίστα φορτίου υψηλής ενέργειας για ελαστικά, ειδικά στη μακριά στροφή3: μια μεγάλη δεξιά στροφή.
Οι ομάδες έχουν αφθονία των σχετικών στοιχείων το 2016, καθώς εδώ είναι όπου έγιναν οι χειμερινές δοκιμές.
Η επιφάνεια είναι αρκετά τραχιά, μαζί με τις στροφές υψηλής ταχύτητας αυτό παρουσιάζει μια σκληρή δοκιμασία για τα ελαστικά.
Η φθορά είναι γενικά υψηλή, έτσι μπορούμε να περιμένουμε πολλές στάσεις στα pit.
Το εμπρός αριστερό ελαστικό έχει να εργαστεί σκληρότερα: η Βαρκελώνη είναι μία πίστα που οι επιδόσεις περιορίζονται από το μπροστινό μέρος του μονοθεσίου.
Επίσης καθώς είναι μία πίστα υψηλής κάθετης δύναμης, αυξάνει το κατακόρυφο φορτίο που διέρχεται από τα ελαστικά ακόμη περισσότερο.
Οι τρεις προσφερόμενοι τύποι ελαστικών:
Πορτοκαλί σκληρά: Τα βλέπουμε για πρώτη φορά φέτος, αλλά λίγοι οδηγοί έχουν επιλέξει περισσότερα από ένα σετ (το ένα σετ σκληρών ορίστηκε από την Pirelli ως υποχρεωτικό για τον αγώνα).
Λευκό μεσαίο: Ένα ευέλικτο ελαστικό που είναι ένας καλός συμβιβασμός μεταξύ της απόδοσης και αντοχής.
Κίτρινο μαλακό: Περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από ό, τι το μεσαίο Λευκό στη Βαρκελώνη, αλλά είναι απίθανο να διαρκέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Τι έγινε πριν από ένα χρόνο:
Νικητής: Rosberg (δύο στάσεις: ξεκίνησε στα μεσαία, μεσαία και πάλι στον γύρο 15, σκληρά στον 44ο).
Καλύτερη θέση για εναλλακτική στρατηγική: Hamilton, δεύτερος με τρεις στάσεις (μόνο το προτελευταίο stint με τα σκληρά ελαστικά).
Ένα μείγμα από στρατηγικές με δύο και τρεις στάσεις, με τις περισσότερες ομάδες να προχωράνε σε υιοθέτηση μιας ευέλικτης προσέγγισης.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!