Αμέσως μετά το Grand Prix της Μαλαισίας, το ιαπωνικό Grand Prix χρησιμοποιεί ακριβώς τις ίδιες τρεις συνθέσεις ελαστικών: P Zero πορτοκαλί σκληρό, P Zero λευκό μεσαίο και P Zero κίτρινο μαλακό. Ένα άλλο πράγμα που το ιαπωνικό Grand Prix έχει από κοινού με της Μαλαισίας είναι το γεγονός ότι ένα σετ της σκληρής σύνθεσης έχει οριστεί ως υποχρεωτικό σετ, πράγμα που σημαίνει ότι η πιο σκληρή ένωση σίγουρα θα χρησιμοποιηθεί σε κάποιο σημείο κατά τη διάρκεια του αγώνα από κάθε οδηγό.
Η Suzuka είναι ένας από τους πιο ατμοσφαιρικούς αγώνες της σεζόν, με μία παλιάς σχολής αίσθηση να υπάρχει χάρη στις γρήγορες στροφές και τις μικρές περιοχές απορροής. Ακριβώς όπως η Μαλαισία, υπάρχει μια ισχυρή πιθανότητα βροχής κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου: αλλά σε αντίθεση με τη Μαλαισία η πίστα είναι αρκετά στενή, γεγονός που καθιστά την προσπέραση πιο δύσκολη.
Οπτική των ελαστικών:
Οι θερμοκρασίες στην πίστα μπορεί να ποικίλουν μαζικά, από πολύ ζεστό καιρό σε κρύο και υγρές συνθήκες.
Οι ομάδες έχουν την τάση να τρέχουν ένα υψηλής κάθετης δύναμης set-up για να μεγιστοποιήσουν την ταχύτητα μέσα στις γρήγορες στροφές.
Πολύ ενέργεια διέρχεται μέσα στα ελαστικά, επειδή πολλές στροφές είναι πολύ μεγάλες, μεγιστοποιώντας τα φορτία. Η διάσημη 130R, για παράδειγμα, περιέχει την υψηλότερη συνεχή G-Force φόρτωση του έτους.
Υπάρχουν λίγες διαμήκεις δυνάμεις: η Suzuka έχει μόνο πλευρικά φορτία στις στροφές.
Αυτοί οι παράγοντες τείνουν να οδηγήσουν σε υψηλά επίπεδα φθοράς, με περισσότερα από ένα pit-stop να χρειάζονται.
Η εξέλιξη της πίστας από στρώσιμο ελαστικού είναι δύσκολο να προβλεφθεί: η στρατηγική πρέπει, επίσης, να παραμείνει ευέλικτη, λόγω της πιθανότητας αυτοκινήτων ασφαλείας και τη σχετική δυσκολία προσπεράσεων στη Suzuka.
Οι τρεις προσφερόμενοι τύποι ελαστικών:
Πορτοκαλί σκληρό: σίγουρα θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για τον αγώνα.
Λευκό μέσο: οι οδηγοί έχουν επιλέξει μεταξύ ενός και τεσσάρων σετ από αυτά, με διαφορετικές ιδέες.
Κίτρινο μαλακό: αυτή είναι η πρώτη φορά που η μαλακή σύνθεση θα χρησιμοποιηθεί στην Ιαπωνία. Θα είναι γρήγορη στις κατατακτήριες.
Τι έγινε την προηγούμενη φορά:
Ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton κέρδισε με μια στρατηγική δύο pit stop, με εκκίνηση στο μεσαίο, μεσαίο και πάλι στον 16ο, και σκληρό στον 31ο. Η κούρσα 53-γύρων ήταν στεγνή μετά από μία βροχερή Παρασκευή.
Καλύτερη εναλλακτική στρατηγική: η μεγάλη πλειοψηφία των οδηγών υιοθέτησε μια στρατηγική δύο pit stop, αλλά η επιλογή μεσαίο-σκληρό-σκληρό επέτρεψε στον Nico Rosberg να κόψει τους βασικούς αντιπάλους του και να ανέβει στη δεύτερη θέση.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!