Η επιστροφή στο Hockenheim δεν είναι ακριβώς μία επίσκεψη σε μία νέα πίστα – καθώς η γερμανική πίστα είναι ένας καθιερωμένος χώρος – αλλά φέτος αυτή είναι σχεδόν η υπόθεση, καθώς την τελευταία φορά που πραγματοποιήθηκε ένας αγώνας της F1 ήταν το 2014, η πρώτη χρονιά της νέας υβριδικής εποχής. Από τότε, έχει υπάρξει πολύ εξέλιξη των αυτοκινήτων. Ως εκ τούτου, μπορούμε να αναμένουμε χρόνους που να είναι σημαντικά πιο γρήγοροι από ό, τι ήταν πριν από δύο χρόνια, με συνέπεια την αύξηση των απαιτήσεων για τα ελαστικά. Η Pirelli έχει ορίσει τα μεσαία, μαλακά και πολύ μαλακά ελαστικά για τη Γερμανία (το ίδιο όπως και για το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στην Ουγγαρία): με την προσθήκη μιας πιο σκληρής σύνθεσης σε σύγκριση με το Hockenheim το 2014, όταν μόνο η μαλακή και η supersoft σύνθεση επιλέχθηκαν.
Οπτική των ελαστικών:
Υπάρχει λίγο από όλα, με γρήγορες ευθείες, καθώς και ένα πιο τεχνικό τμήμα γηπέδου.
Ο καιρός είναι δύσκολος να προβλεφθεί: το Σάββατο το 2014 οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος κορυφώθηκαν σε 38 βαθμούς.
Υπάρχει μια πολύ λεία επιφάνεια πίστας στο Hockenheim, το οποίο βοηθά να περιοριστεί η φθορά.
Είναι σημαντικό να προσεχτούν τα πίσω ελαστικά, καθώς υπάρχει πολλή επιτάχυνση στις αργές στροφές.
Όπως η πρόσφυση, και η πέδηση είναι μια άλλη βασική πτυχή: τα ελαστικά υπόκεινται σε μέγιστη επιβράδυνση.
Η στροφή 5 θέτει πολλή ενέργεια στα ελαστικά: μια γρήγορη αριστερή στροφή λαμβάνεται σχεδόν σαν ευθεία.
Οι τρεις προσφερόμενοι τύποι ελαστικών:
Λευκό μεσαίο: ένα υποχρεωτικό σετ που πρέπει να είναι διαθέσιμο για τον αγώνα, χαμηλό εύρος λειτουργίας.
Κίτρινο μαλακό: άλλο ένα υποχρεωτικό σετ του οποίου η ευελιξία θα το κάνει να είναι ένα δημοφιλές ελαστικό αγώνα.
Κόκκινο supersoft: θα χρησιμοποιηθει για τις κατατακτήριες και το πρώτο μέρος του αγώνα: και πάλι χαμηλού εύρους εργασίας.
Τι έγινε την προηγούμενη φορά:
Ο Nico Rosberg κέρδισε τον αγώνα στην πατρίδα του με μια στρατηγική δύο pit stop. Ξεκίνησε στα supersoft και στη συνέχεια άλλαξε σε μαλακό στους γύρους 15 και 41. Το supersoft ήταν περίπου ένα δευτερόλεπτο ανά γύρο ταχύτερο από ό, τι το μαλακό.
Καλύτερη εναλλακτική στρατηγική: Ο ομόσταυλός του Lewis Hamilton τερμάτισε τρίτος με μια στρατηγική τριών-stop, κάνοντας ανεβαίνοντας 17 θέσεις μετά την έναρξη του από την 20η στο grid μετά από ένα ατύχημα στις κατατακτήριες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!