Το Silverstone ακολουθεί κατ ‘ευθείαν από την Αυστρία, αλλά τα δύο GP δεν θα μπορούσε να είναι πιο διαφορετικά: μετά την επιλογή των πιο μαλακών ελαστικών P Zero για την Αυστρία, τα σκληρότερα ελαστικά στο line-up έχουν επιλεχτεί για το Silverstone (μόνο με το μαλακό να βρίσκεται και στα δύο, το οποίο είναι παρόν σε κάθε αγώνα τη φετινή σεζόν). Είναι μόλις η δεύτερη φορά φέτος που τα σκληρότερα ελαστικά έχουν επιλεχτεί – μετά την Ισπανία – και αυτό είναι λόγω των απαιτήσεων υψηλής ενέργειας και υψηλής ταχύτητας της βρετανικής πίστας, η οποία διαθέτει γρήγορες ευθείες και γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης.
Οπτική των ελαστικών:
Το Silverstone είναι μία από τις πίστες από όλο το χρόνο που χρειάζονται την περισσότερη πλευρική ενέργεια από τα ελαστικά.
Με υψηλά επίπεδα κάθετης δύναμης να πιέζουν τα αυτοκίνητα, τα ελαστικά αντιμετωπίζουν δυνάμεις από όλες τις κατευθύνσεις.
Ο καιρός είναι εμφανώς απρόβλεπτος: μπορεί να υπάρξει λαμπρός ήλιος ή καταρρακτώδης βροχή.
Τουλάχιστον δύο pit stops ανά αυτοκίνητο αναμένονται, λόγω των υψηλών επιπέδων της φθοράς των ελαστικών.
Η άσφαλτος προσφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, το οποίο ταλαιπωρεί την επιφάνεια του ελαστικού ακόμα πιο πολύ.
Όπως συνέβη και το 2014, το Silverstone θα φιλοξενήσει ένα διήμερο δοκιμών μέσα στη χρονιά, μετά το grand prix.
Οι τρεις προσφερόμενοι τύποι ελαστικών:
Πορτοκαλί σκληρά: δεν τα έχουμε δει να χρησιμοποιούνται τόσο συχνά αυτό το έτος, αλλά είναι πιθανό να τα δούμε σε κάποιο σημείο στο Silverstone.
Λευκά μεσαία: θα είναι ένα δημοφιλές ελαστικό αγώνα και είναι ένα από τα υποχρεωτικά σετ, μαζί με σκληρά.
Κίτρινα soft: τα έχουμε δει σε κάθε GP φέτος, τα μαλακότερα διαθέσιμα στο Silverstone είναι η πιο δημοφιλής επιλογή μεταξύ των ομάδων όσον αφορά τις ποσότητες που επιλέχτηκαν.
Τι έγινε πριν από ένα χρόνο:
Ο αγώνας είχε επηρεαστεί από τη βροχή και το αυτοκίνητο ασφαλείας, που επηρέασε τα αποτελέσματα της στρατηγικής. Ο νικητής αγώνα, ο Lewis Hamilton σταμάτησε δύο φορές, πηγαίνοντας από το μεσαίο στο σκληρό στον 19ο γύρο, στη συνέχεια, στα ενδιάμεσα στον 43ο.
Με τη βροχή ξαφνικά να πέφτει προς το τέλος, η καλύτερη εναλλακτική στρατηγική ήταν του Sebastian Vettel που βρήκε την ευκαιρία με μία πρόωρη στάση για τα ενδιάμεσα που του επέτρεψε να ανέβει δύο θέσεις και να τελειώσει στο βάθρο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!