Μετά από ένα σύντομο καλοκαιρινό διάλειμμα, η Formula 1 συνεχίζεται σε μία από τις πιο επικές πίστες οδηγών από όλες: Spa-Francorchamps στο Βέλγιο. Το μεσαίο, μαλακό, και supersoft P Zero, έχουν έχουν επιλεχτεί για το μεγαλύτερο γύρο του έτους στα 7.004 μέτρα, ο οποίος θέτει υψηλής ενέργειας φορτία στα ελαστικά. Το Spa-Francorchamps, στην πραγματικότητα παρέχει μια πραγματική πολύπλευρη πρόκληση για τα ελαστικά, και κατ ‘επέκταση για τις ομάδες και τους οδηγούς επίσης. Η ιστορική πίστα στους πρόποδες των Αρδεννών είναι γνωστή για τον ευμετάβλητο καιρού της, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει ένα πραγματικό μικροκλίμα για να παρέχει μια σταθερή επιπλέον παράμετρο για τους στρατηγιστές για να εξετάσουν.
Οπτική των ελαστικών:
Τα φορτία που θέτονται στα ελαστικά είναι από τα μεγαλύτερα του έτους λόγω των μεγάλων και γρήγορων στροφών.
Οι υψομετρικές αλλαγές δημιουργούν επίσης κάθετες δυνάμεις για τα ελαστικά, μέσω συμπιέσεων όπως στην Eau Rouge.
Η βροχή είναι αρκετά πιθανή, αλλά βρέχει συχνά μόνο σε ένα μέρος της πίστας και όχι σε άλλο.
Το Set-up είναι ένας συμβιβασμός μεταξύ της χαμηλής οπισθέλκουσας για τις ευθείες και κάθετης δύναμης για τις στροφές: δεν είναι εύκολο.
Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για προσπεράσεις, το οποίο σημαίνει ότι οι επιλογές της στρατηγικής είναι αρκετά ανοιχτές.
Η F1 επιστρέφει με έναν ακόμη back-to-back αγώνα: μετά το Spa πάμε κατ ‘ευθείαν στη Monza.
Οι τρεις προσφερόμενοι τύποι ελαστικών:
Λευκό μεσαίο: ένα υποχρεωτικό σετ που πρέπει να είναι διαθέσιμο για τον αγώνα, χαμηλό εύρος λειτουργίας.
Κίτρινο μαλακό: και πάλι ένα υποχρεωτικό σετ, θα πρέπει να διατεθεί στον αγώνα, αλλά δεν είναι ιδανικό για μεγάλα κομμάτια.
Κόκκινο supersoft: θα χρησιμοποιηθεί για τα προκριματικά, με έμφαση στην απόδοση παρά την ανθεκτικότητα.
Τι έγινε την προηγούμενη φορά:
Ο Lewis Hamilton κέρδισε άνετα με μια στρατηγική δύο pit stop, αλλαγή ελαστικών στους γύρους 13 και 30.
Καλύτερη εναλλακτική στρατηγική: Max Verstappen τερμάτισε όγδοος από τη 18η θέση στο grid, έχοντας υιοθετήσει μια στρατηγική τριών στάσεων και περνώντας αρκετά αυτοκίνητα στη πίστα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!