Για την φετινή επίσκεψη της Formula1 στο Red Bull Ring, με το εκπληκτικό ορεινό περιβάλλον του, τα τρία πιο μαλακά ελαστικά P Zero έχουν επιλεχτεί: μαλακό, supersoft και ultrasoft. Η πίστα του Spielberg είναι πιθανότατα ότι πιο κοντινό η Formula1 έρχεται σε ένα στάδιο ράλι: με μεγάλες αλλαγές ανύψωσης και μια ακολουθία γρήγορων στροφών. Ο καιρός στην περιοχή μπορεί επίσης να είναι αρκετά απρόβλεπτος. Παρά το γεγονός ότι η πίστα επέστρεψε στο πρόγραμμα της F1 το 2014, έχει τις ρίζες της στο 1969 Osterreichring, το οποίο δίνει στη πίστα αρκετά στοιχεία από εκείνο τον χαρακτήρα παλιάς κοπής.
Οπτική των ελαστικών:
Οι δύο πρώτοι τομείς είναι γρήγοροι με τον τελικό τομέα να είναι πιο αργλός και πιο τεχνικός.
Η πίστα δοκιμάζει ένα ευρύ φάσμα ικανότητας του ελαστικού, όσον αφορά την πλευρική και διαμήκης φόρτιση.
Η φθορά και οι θερμοκρασίες είναι αρκετά χαμηλές, τα οποία είναι ο λόγος που έχουμε τα πιο μαλακά ελαστικά.
Η κρίση των σημείων φρεναρίσματος είναι αρκετά περίπλοκη, καθώς υπάρχουν μια σειρά από ανηφορικές επιφάνειες πέδησης.
Η επιφάνεια της πίστας είναι γενικά χαμηλής πρόσφυσης και χαμηλής τριβή, καθώς είναι και ανώμαλη σε κάποια σημεία.
Το Spielberg είναι ο συντομότερος χρόνος γύρου του έτους με μόνο εννέα στροφές, έτσι ώστε η ακρίβεια είναι ζωτικής σημασίας.
Οι τρεις προσφερόμενοι τύποι ελαστικών:
Κίτρινα soft: ασυνήθιστα αυτό είναι το πιο σκληρό ελαστικού της σειράς, ένα από τα υποχρεωτικά διαθέσιμα σετ.
Κόκκινα supersoft: αυτά θα πρέπει να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στον αγώνα, επίσης, ένα υποχρεωτικό διαθέσιμο σετ.
Μωβ ultrasoft: η πιο δημοφιλής επιλογή από τους οδηγούς, με έως και εννέα σετ επιλεγμένα ανά αυτοκίνητο.
Τι έγινε πριν από ένα χρόνο:
Μια στρατηγική one-stop αποδείχθηκε κλειδί για τη νίκη, αν και αυτό είχε επηρεαστεί από το αυτοκίνητο ασφαλείας νωρίς. Ο Nico Rosberg ξεκίνησε στα supersoft και στη συνέχεια μεταπήδησε στο μαλακό στον γύρο 38 (από τους 71).
Καλύτερη θέση για εναλλακτική στρατηγική: Pastor Maldonado τερμάτισε έβδομος από την 10η θέση στο grid (που προωθήθηκε από τις ποινές άλλων στο grid) μετά την εκκίνηση στην μαλακή γόμα και ένα μακρύ πρώτο stint.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!