Οι προμηθεύτρια ελαστικών της Formula 1, η Pirelli, λέει ότι ελπίζει να καταλάβει τις αιτίες των αποτυχιών του Kimi Räikkönen και του Sebastian Vettel στο Βρετανικό Grand Prix “σε λίγες μέρες”.
Οι Räikkönen και Vettel κατέλαβαν την δεύτερη και την τρίτη θέση μετά τα αρχικά τους pitstop, όπου οι περισσότεροι πρωτοπόροι προχώρησαν στα Soft, ξεκινώντας από τα Supersoft.
Ωστόσο, ο Valtteri Bottas της Mercedes κέρδισε πολλές θέσεις με μια εναλλακτική στρατηγική Soft / Supersoft και άρχισε να ασκεί πίεση σε αυτούς με μια σειρά γρήγορων γύρων.
Λίγο μετά την προσπέραση του Bottas στον Vettel, και οι δύο οδηγοί της Ferrari υπέστησαν προβλήματα με τα ελαστικά μέσα σε λίγα λεπτά, αναγκάζοντάς τους να μπουν για αναγκαστικά pitstop.
Ο Räikkönen έπεσε στην τρίτη θέση, ενώ ο Vettel υποχώρησε στην έβδομη θέση, διατηρώντας την πρωτοπορία του πρωταθλήματος με διαφορά ενός βαθμού από τον Lewis Hamilton, ο οποίος κατέγραψε την πέμπτη του νίκη στο Silverstone.
Η Pirelli, έχοντας δηλώσει αμέσως μετά τον αγώνα ότι τα θέματα ήταν “εντελώς διαφορετικά”, ελπίζει να ακολουθήσει μια πιο λεπτομερή ανάλυση αργότερα αυτή την εβδομάδα.
“Ξεκινήσαμε να δουλεύουμε αμέσως μετά τον αγώνα, μόλις είχαμε τα ελαστικά στην διάθεση μας”, δήλωσε ο επικεφαλής της Pirelli, Mario Isola.
“Πιστεύω ότι πρέπει να στείλουμε μερικά από τα ελαστικά στο Μιλάνο για να κάνουμε μια καλύτερη ανάλυση, αλλά προφανώς θα πιέσουμε για να έχουμε κάτι σε λίγες μέρες”.
Επεκτείνοντας τα ξεχωριστά ζητήματα, είπε: “Αυτό που μπορούμε να αποκλείσουμε είναι ότι είχαμε αποτυχία στο σκελετό του Kimi, γιατί το ελαστικό ήταν ακόμα φουσκωμένο.
“Υπάρχει ένα κομμάτι του ελαστικού που είναι κατεστραμμένο και θα διερευνήσουμε σε βάθος όλα τα ελαστικά, όχι μόνο αυτό το ελαστικό.”
“Ο Sebastian είχε ένα διαφορετικό ζήτημα, με απώλεια αέρα, οπότε πρέπει να το καταλάβουμε.”
“Θα παρουσιάσουμε μια ανάλυση και συνεργαζόμαστε με την ομάδα, γιατί προφανώς τα δεδομένα από την ομάδα είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος της έρευνας.”
“Είναι προς το συμφέρον όλων να καταλάβουμε τι συνέβη.”
Ο Isola απέκλεισε ένα επικίνδυνο set-up, δηλώνοντας: “Μπορώ να πω ότι όλοι ήταν μέσα στα όριά μας, αλλά δεν μπορώ να αποκαλύψω camber ή παραμέτρους της Ferrari, σε σύγκριση με άλλες ομάδες.”
Η Pirelli είχε δηλώσει πριν από τον αγώνα ότι μια στρατηγική δύο pitstop θα ήταν η καλύτερη επιλογή.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!